Dildo tyttöystävälle

Vierailija

Nyt löytyi keskustelu paikka jossa luulisi olevan valtaosa naisia.

Mitä mieltä ihmiset on siitä jos poikaystävä hankkii tyttöystävälle dildon? Otin asian puheeksi tyttöystävän kanssa ja hän oli kyllä niin ujona asiasta. Oli helppoa huomata, että häntä häiritsi valtavasti, mutta silti tuntuu siltä, että hän haluaisi kuitenkin kokeilla dildoa. Onko asia jotenkin liian outo? Hän ei ymmärrä sitä miksi poikaystävä haluaisi ostaa dildon tyttöystävälleen. Mulla kuitenkin ajatuksena on, että sitenhän minä saisin hänelle aikaan entistä parempia orgasmeja ja tarvittaessa jos olen vaikka matkoilla ja viikon tai pari poissa niin hän voisi silti tyydyttää sillä yksin itsensä. Ja joskus voisi harrastaa seksiä yhdessä hiukan erilailla. Saisi oikeen leikkiä leluilla :) Onhan nuoleminen ja paneminenkin tietysti hyvää viihdykettä ja parasta nautintoa mitä maailmassa on.

Netistä katsottiin jo minkälainen dildo hänelle kelpaisi. Päädyttiin melko neutraaliin lilan väriseen dildoon jossa säädettävä tärinä. Kaikki muut dildot näyttivät kuulemma liian pelottavilta
Onko joku teistä ollut samanlaisessa tilanteessa? Tai oletteko saaneet poikaystävältänne dildon ja harrastanut seksiä dildon kanssa?

Ystävällisin terveisin: Salainen kirjoittelija

Kommentit (11)

Vierailija

Hmm. Itsestäni tuntuisi vähän oudolta, jos poikaystäväni ehdottaisi dildon tilaamista. Ei sillä, että se olisi huono idea. Haluaisin nimittäin kyllä kokeilla dildoa ja tilata sellaisen itselleni, en vain ole vielä uskaltanut.

Oikeastaan tuo kuulostaa hyvältä ajatukselta. Minä ainakin olen tyttönä kokeilunhaluinen, mutten uskaltaisi itse ehdottaa tuollaista. Ainakin se vaatisi aika paljon rohkeuden keräämistä.

Vierailija

Itse ainakin olisin innoissani jos poikaystäväni olisi halunnut ostaa minulle dildon!!! :) Se meni vähän päinvastoin, ehdotin itse että ostettaisiinko (siis juuri lähinnä yhteiseen käyttöön) ja ensin hän "suuttui" että eikö hän kelpaa... Mutta loppujenlopuksi sain tahtoni läpi... Mutta toisaalta olen hyvin kokeilunhaluinen, mitä kaikki eivät välttämättä ole...

Sanoisin että kyllähän sinä voit ostaa tyttöystävällesi dildon, vaikka häntä asia häiritsisikin. Siis tarkoitan että eihän se ostaminen ole paha asia, mutta älä painosta häntä käyttämään sitä, se pilaa varmasti tunnelman. Voihan olla että hän yksin ollessaan kokeilee sitä ja innostuu käyttämään sitten sinunkin kanssasi ;)

Mieheni ei ole ollut tästä yhteisestä käytöstä kovin innoissaan. Tai kyllä hän sitä minuun käyttää, mutta jos minä kokeilen että tuntuisiko joku asia hänestä hyvältä niin hän suhtautuu melko negatiivisesti :) Mutta tosiaan riippuu todella paljon ihmisestä.

Vierailija

No ei siinä oo mitään outoa, siitä vaan ostamaan. Kyllä munkin mies osti mulle seksileluja lahjaksi. Outoa on minun mielestä se,kun jotkut miehet pitää dildoa "uhkana".
Ja kyllähän nuo asiat ujostuttaa, ehkei sun tyttöystävä kehtaa näyttää, että hän kiinnostui asiasta...

Vierailija

Poikaystäväni naureskeli pari päivää sitten, että hän ostaa mulle dildon. Itseasiassa ajatus ei ole huono: itse en kuitenkaan kehtaisi ostaa mutta kuitenkin mieleni tekisi ostaa dildo... Olisin oikeasti innoissani lahjasta!

Tyttöystäväsi vaikuttaa innostuneelta, ja jos ei ole kieltänyt asiaa, kannustan sinua ostoksille! :)

Vierailija

No nyt on sitten tilattu RFSU Love hieromasauva :) Parin päivän päästä voidaan kokeilla mihin dildo pystyy. Toivotaan, että sen käyttäminen on antoisaa. Ainaki ite oon innoissan, ja vaikuttaa siltä että kyllä tää mun nainekin haluaisi kuitenkin koittaa, vaikka vähän asiaa onkin arastellut. Ei vaan ole kehdannut sanoa suoraan, eikä todellakaan ole kieltänyt asiaa vieläkään.

Mä en kyllä pidä dildoa mitenkään uhkana (vaikka dildo onkin pidempi kuin oma kalu) vaan ennemminkin mahdollisuutena. Sen avullahan voi ehkä saada annettua parempia orgasmeja ja uutta säpinää seksiin. Ja kyllä kai itsekkin saan silti seksiä siinä samalla. Mun ei ainakaan ole edes pakko aina päästä jyystämään vaan riittää, että saa suu seksiä tai ihan vaan käsipeliä kumppanilta.

Vierailija

Yhdessä hankimme poikaystävän kanssa ja oikeastaan dildosta on tullut jo jonkinlainen ongelma. Nimittäin riippuvuus. Loppuunasti pääseminen tuntuu mahdottomalta ilman sitä. Turhauttavaa.
Alussa se tuntui parhaalta ostolta, mutta näin myöhemmin vähän harmittaa. Pitäisi kai olla käyttämättä sitä, mutta sitten varmaan kyllästyisin kokonaan puuhailuun..

Vierailija
Teku

Nyt löytyi keskustelu paikka jossa luulisi olevan valtaosa naisia.

Mitä mieltä ihmiset on siitä jos poikaystävä hankkii tyttöystävälle dildon? Otin asian puheeksi tyttöystävän kanssa ja hän oli kyllä niin ujona asiasta. Oli helppoa huomata, että häntä häiritsi valtavasti, mutta silti tuntuu siltä, että hän haluaisi kuitenkin kokeilla dildoa. Onko asia jotenkin liian outo? Hän ei ymmärrä sitä miksi poikaystävä haluaisi ostaa dildon tyttöystävälleen. Mulla kuitenkin ajatuksena on, että sitenhän minä saisin hänelle aikaan entistä parempia orgasmeja ja tarvittaessa jos olen vaikka matkoilla ja viikon tai pari poissa niin hän voisi silti tyydyttää sillä yksin itsensä. Ja joskus voisi harrastaa seksiä yhdessä hiukan erilailla. Saisi oikeen leikkiä leluilla :) Onhan nuoleminen ja paneminenkin tietysti hyvää viihdykettä ja parasta nautintoa mitä maailmassa on.

Netistä katsottiin jo minkälainen dildo hänelle kelpaisi. Päädyttiin melko neutraaliin lilan väriseen dildoon jossa säädettävä tärinä. Kaikki muut dildot näyttivät kuulemma liian pelottavilta
Onko joku teistä ollut samanlaisessa tilanteessa? Tai oletteko saaneet poikaystävältänne dildon ja harrastanut seksiä dildon kanssa?

Ystävällisin terveisin: Salainen kirjoittelija

Hei! Mäkin ostin tyttöystävälle vibran. Semmosen ihan tavallisen, sileän, yksivärisen ja suhteellisen pienen (leveyssuunnassa pienempi kuin kaluni :) ). Sen verran erilainen se on, että ei-sisääntyönnettävässä päässä on timantteja, mikä tekee siitä hieman prinsessamaisen ;D Ehdotin asiaa joskus ihan samoissa merkeissä kuin teilläkin keskustelu taisi alkaa. Tyttöystävä innostui asiasta ja päätin sitten ostaa kyseisen kapistuksen. Tätä ennen olimme yhdessä käyneet erotiikkaliikkeessä katselemassa millainen malli hänelle voisi sopia. Vibrasta on ollut hyötyä sänkypuuhissa, oikeastaan meille molemmille. Ja nyt jos olen poissa jonkun aikaa, voi hän pitää itse omaa kivaa käsiään likaamatta. Vaikka viestistä on jo aikaa, niin suosittelen tuon hommaamista, kyllä se piristää suhdetta :)

- 19 v. poikaystävä

Estot pois

Me tilasimme mulle kaalimadosta aitoa muistuttavan suonikkaan dildon. Leikit on edennyt jo peppuseksiin, joten saan kokea miltä tuntuu ku on molemmissa samaan aikaan. Siinä on imukuppi, joten olen testaillut itsekseni, aivan taivaallista. Samassa tilauksessa tuli koulutyttö-asu ja ruoska (ei satu, aloittelijoille eli vain kiihottaa). Meillä seksi hyvin estotonta. Kiihotun alistettuna olemista hyvän maun rajoissa. Ratsastin dildon päällä ja otin suihin, se oli kiihottavaa.

Vierailija

Itsestä tuntuu lähinnä että dildo ja jonkilainen peniksen ympärille laitettava rengas pitäisi olla jokaisen pariskunnan makuuhuoneen vakiovarustus aina! Sen verran ne parantaa seksielämää kaikilla! Erityisesti seksileluista on vissiin hyötyä vanhemmille ihmisille, mutta kyllä nuoretkin saa niistä irti vaikka mitä, varsinkin nykyään, kun tuntuu, että nykyisin nuortenkin seksielämä on aika valjua täynnä kaikenlaisia ongelmia!

Vierailija

Kyllä dildo helpottaa naisen elämää huomattavasti. Mies toivoo, että olen kiihottunut heti, kun tulen ehdottamaan seksiä. Sen takia leikin dildolla jonku 10 min ensin ja menen sitten hakemaan miehen mukaan. Näin hän ei ehdi kyllästyä tai laueta liian aikaisin niin helposti. Lisäksi jos mies ehtii tulla ennen aikojaan, niin sitten voi jatkaa dildolla, jos puhti ei riitä toiseen kierrokseen heti. Itse en suostunut hommaamaan dildoa aluksi ja nyt vasta 4 v parisuhteen jälkeen hommattiin se ja on piristänyt oikein kivasti. Jos seksi on mukavaa ilman dildoakin ja olette olleet vasta lyhyen aikaa yhdessä, niin ei ole kiire dildoilemaan. Se kannattaa säästää niihin aikoihin, kun alkaa menemään tylsäksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat