Erotako?

Vierailija

eli oon jo aikasemmin laittanut keskustelua samasta aiheesta mut nyt on tilanne taas vähän muuttunut.

Eli olen 20v. ja seurustellut reilun 5 vuotta, josta osan aikaa olemme olleet kihloissakin. Asutaan kuitenkin erikseen.

Oon tässä viimesen vuoden aikana huomannut että suhde on alkanu menemään "tylsäks" ainakin mun puolelta. Musta on tullut jotenkin kauheen vihanen poikaystävääni kohtaan. Tuntuu ku oisin joku vanha valittava ja kiukutteleva akka. (osittain johtuu ehkä siitä että kerran olen menettäny melkein kokonaan luottamuksen poikaa kohtaan, sen töppäilyitten takia..)Nykyään jätkä tekee kaiken just niinku mä haluan ja kuuntelee mun valitukset silti vielä siihen kaupan päälle.

Tuntuu ku jotenki oma kiinnostukseni ois lopahtanu täysin. Ei huvita harrastaa seksiä ( tuskin edes muistan koska oltais viimeks harrastettu..)Ja kun poikaystäväni yrittää kehittää jotain keskustelunaihetta tiuskin vain takaisin (en edes itekään tiedä miks..)

Kuvioihin on tullu nyt sellanen muutos että olen sattumalta tutustunut toiseen mieheen, joka on tosi mukavan tuntunen ja juttu meidän välillä luistaa. Oon kuitenki pitänyt tiukan linjan itselläni tän miehen kanssa, en todellakaan aio tehdä mitään väärää hänen kanssaan, niin että satuttaisin poikaystävääni.

Nyt siis tän kuvion myötä oon alkanut ajattelemaan eroa poikaystävästäni, tarviin vaan uskallusta siihen.
Tarvisin ulkopuolisten mielipidettä siitä että oonko ihan pöpi kun ajattelen eroa nykyään niin kiltistä ja miellyttämisen halusesta poikaystävästäni?

Tuntuu ihan elämän hukkaan heittämiseltä jos jäisin kituuttamaan tähän suhteeseen, mut poikaystävän reaktio pelottaa hiukan..

Olen aiemmin yrittänyt puhua poikaystävälleni huonompaan menevästä suhteestamme, mut poikaystävä ei ole oikein halunnut kuulla sitä että mun mielestä suhde on huono..

Siis mitä mä oikein teen?!?!

Kommentit (3)

Vierailija

No tuota... Hankala tulla ulkopuolisena tähän tilanteeseen mitään sanomaan. Mutta, jos itse olisin tilanteessasi, yrittäisin keskittyä uudelleen tähän jo olemassa olevaan suhteeseen. Yrittäisin kaikin tavoin saada sen toimimaan, mikäli tämä ei onnistuisi, puhuisin asiasta kumppanini kanssa. Tämä siis mitä MINÄ tekisin, sinun täytyy tehdä omat päätöksesi asiasta, voit ottaa muiden neuvot huomioon, mutta päätös täytyy olla omasi.

Vierailija

Olen pari kertaa tehnyt, niin että olen päättänyt että jätän kaikki muut hömpötykset ja keskityn vain parisuhteeseeni. Se on osittain auttanut, mutta vain hetkellisesti.. se ei ole auttanut ongelmissa seksin suhteen,jota pidän aika tärkeänä parisuhteessa.. olen huomannut että ilman sitä se "side" toiseen katoaa.

Ja ikävä kyllä tiedän että päätös on yksinomaan minun, halusin vain kuulla mielipiteitä..

Vierailija

Hmm... Kieltämättä tilanne on todella hankala. Puhu miehellesi, jos hän ei tahdo puhua, pakota hänet siihen koska tämä on aihe josta teidän oikeasti pitäisi puhua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat