Kipeä alapää

Vierailija

Hei!

Mulla on jo monta vuotta ollut tämä ongelma eikä siihen edes gynekologin avulla ole ratkaisua löytynyt!

Eli mun alapään limakalvot muuttuu välillä niin kuiviksi että niihin tulee pieniä haavoja ja ne sattuu niin hemmetisti! Olen ottanut kaikki maailman testit ja hiivatulehduskuurit ja syönyt emättimen pH-tasapainottavia lääkkeitä ja lätrännyt öljyillä sun muilla mutta mikään ei vie vaivaa täysin pois. Kyllä ne voiteet ja lääkkeet auttavat mutta aina se vaiva uusiutuu.

Mietin itse, että ehkä se johtuu vaan siitä että mun paikat on todella tiukat. Saa väkisin vängätä aika kauan sängyssä ennenkun homma alkaa luistaa vaikka olenkin aina seksin aikana todella märkänä. Mieheni mietti että ehkä se on vaan siitä että kun olen niin tiukkana niin paikat "repeää" tai siis venyy liikaa niin että sitten seksin jälkeen kun märkyys on kadonnut niin iho jää silti rikkinäiseksi. Mieheni ehdotti että kokeiltaisiin jos liukasteen käyttäminen auttaisi, mutta itse vähän epäilen, koska olen aina todella märkä seksin aikana niin en näe miten liukaste sitä sattumista auttaisi!

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Tai vinkkejä mitä voisin kokeilla?

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat