lihottavat pillerit!!

Vierailija

Elikkä siis, oon syönyt nyt mercilon merkkisiä pillereitä n vuoden ja nyt oon alkanut huomaamaan että paino on alkanut nousta, vaikka mun ruokailu tai liikuntatottumuksissa ei oo ollut mitään muutosta! Onko kenelläkään muulla käynyt samalla tavalla?? Ja jos on oletteko vaihtaneet pillerimerkkiä vai ihan ehkäisymuotoa? mua itteäni vähän kiinnostais kokeilla ehkäisyrengasta, mutta sen hinta on aika suolanen opiskelijall

Kommentit (3)

Vierailija

Ei ne pillerit itessään lihota, max. kerää nestettä hiukan.
Eli kyllä sun elämäntavoissa joku on muuttunu. Ehkä pillerit on nostanu sun makeanhimoa?
Itelläni samat pillerit, ja oikeastaan oon laihtunu niitten alotuksen jälkeen :)

Vierailija

Voisiko olla niin, että aineenvaihduntasi on vaikka hidastunut? Jossain vaiheessa se alkaa hidastua, ja painoa alkaa kerääntyä helpommin.

Itse käytän ehkäisyrengasta, kun pillerit eivät sopineet. Kyllä sen opiskelijakin pystyy maksamaan hyvin, tai itse ainakin pystyn. :) Onhan se aika paljon kalliimpi kuin pillerit, mutta minkäs voi kun on parempi ehkäisykeino...

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

itse aloitin 13 vuotiaana pillerien käytön, juurikin noilla merciloneilla. ensimmäisen vuoden aikana tuli vähän reilu 5 kiloa lisää, vaikka silloin en syönyt juuri mitään ja liikuin ihan hulluna. ei se nyt silloin häirinnyt, kun tissitkin kasvoi :D
nyt olen 20, syän vielä pillereitä, mutta kesällä vaihdan ne. olen yrittänyt laihduttaa lisäämällä liikuntaa ja parantamalla ruokavaliota - mutta eipä näy mitään tuloksia puolen vuoden jälkeenkään! eli uskoisin, että se aineenvaihdunta hidastuu, jonka myötä sitten painokin nousee.
pillerit on ns. ensimmäinen ja helpoin ehkäisymuoto, mutta en suosittele sitä todellakaan. itsellä kertyi mercilonien aikana nestettä jalkoihin, ne olivat turvoksissa ja kipeet, eikä aina pystynyt kävelemään.

kannattaa vaihtaa johonkin muuhun! mieti jos syöt niitä muutaman vuoden lisää ja yrität laihduttaa eikä millään onnistu, niin kyllä rupee vituttaan. kyllähän se aineenvahdunta jossakin vaiheessa nopeutuu tai palaa entiselleen, mutta... siihen menee aikaa. ja itsetunto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat