Miehen kanssa saunaan

Vierailija

Eli tilanne olis sellanen että olen tapaillut erästä ihanaa nuorta miestä tässä muutaman kk, emme siis seurustele koska päätimme edetä ihan rennosti ja katella vähän tilannetta sen edetessä.. mutta niin asiaan, tyyppi kutsui mut sen mökille jossa voitas ihan kaksistaan olla ja puhu saunassa käymisestä.
Oletan että saunaan oltais menossa ihan samaan aikaan ja tässä vaiheessa mulle tulee ongelma. Oon aika ujo oman vartaloni suhteen ja saunassahan yleensä ollaan alasti, mutta kuuluuko mun nyt sitten mennä hänen kanssa saunaan ihan ilkosillani vai olisko outoo jos pitäisin pyyhettä päällä?
Kerran meillä ollessa olin laittanu saunan päälle sille ja sit se kysyi että: "no lähetäänkö?" nii sillon meni pupu itellä pöksyyn ja toine oli et "ok.." jäi vähän harmittaa ja aattelin et no ehkä ens kerralla..

Kun te ootte ekaa kertaa menny saunaan mahdollisen kultamussukkanne kanssa nii miten se teillä on menny?

Sen verran vielä että ollaan me alasti toisemme jo nähty ihan sitten muissa merkeissä mut mun kieroutunu ajatusmaailma jotenkin sanoo et saunassa sitä ollaan vieläkin alastomampia, tai siis että seksiä harrastaessa on luontevaa et molemmat on alasti mut että sauna olis jotenkin yksityisempi..
sekavaks menee :D Siis tällasta mä ajattelen Suomessa jossa sauna ja alastomuus pitäs olla luonnollista.. nojaa enpä mä supisuomalaiseks ole itteeni koskaan kokenu.. huoh

Kommentit (1)

Vierailija

Mitään ei tarvitse tehdä mitä ei halua, mutta pyyhe päällä saunaan kuullostaa aika hulvattomalta :D Itellä ei ole miestä kenen kanssa saunassa kävisi, mutta mikä ettei, kyllähän semmonen romanttinen ilta olis kiva mökillä, varsinki jos se hänen mökki on semmoinen "oikea" mökki (Sähköt löytyy,ei juoksevaa vettä, ulkohuussi).
Hyvää ruokaa, sit illan hämärässä saunomaan, voihan se olla että saunan puolella ei ole valoja, jos on niin nappase ne pois sinne meneessä - Selität vaikka jotain tunnnelmasta. Omalla mökilläni ei ole saunan puolella valoja, joka tuo sitä omanlaista tunnelmaa peliin. :)

Älä ole nössö, tuskin se sua syö!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat