Kuntosaliketjut...?

Vierailija

Elikkä tahtoisin kuulla teidän mielipiteitänne helsingin kuntosaleista, lähinnä elixia tai finnbody? Kumpaa suosittelette?

Elixiaan,jos liityn niin aleksanterinkadun elixiaan... Minua kiinnostaisi tietää,että onko isokin paikka? Onko kuinka ruuhkaista, ja saako sieltä hyvin varattua tunteja? Finnbodystä harkitsen ogelin tai malmin kuntosali? Onko niistä kokemuksia?
Finnbodyllä näyttää tosin olevan vähemmän tuntivalikoimaa....

Ei olisi kivaa,että liityn kalliille salille, ja jos ei ikinä edes pääsisi haluamilleen tunneille...

Kommentit (2)

Vierailija

Malmi on lähinnä "kuntosali laitteiden kaatopaikka"
eli siellä on vanhat rikkinäiset laitteet. tuntien tasosta en tiedä.

Ogeli on naistensali - pieni ja jos olet yhtään vahvempi nainen ei laitteissa riitä painopakat, tuntien tasosta tai riittävyydestä en tiedä.

Aleksanterinkadun salista ei kokemusta.

Jäsen voi varata tunnille etukäteen paikan omalle salille - ei muille saleille kuin omalle kotisalilleen. Käy tutustumassa saliin rauhassa, antavat mielellään tutustumisen kun kysyy jos et pidä mene seuraavaan paikkaan. ota paikka mistä itse pidät koska mielipide asioita nämä, toinen tykkää toisesta. Onnea salin etsintään.

Vierailija

Hei!

Suosittelisin ehdottomasti SATS:ia:), vaikka se ei olekkaan mietintälistallasi. Mielestäni SATS:illa on erittäin laaja ja monipuolinen tuntivalikoima ja henkilökunta erittäin iloista ja mukavaa. Minulla on SATS:in jäsenyys ja käyn usein sekä tunneilla että salilla itsekseni. Käyn yleensä Tikkurilan SATS:issa, joka on vasta rakennettu ja laitteet ja tilat sen mukaiset. Helsingissä on myös SATS:in toimipisteitä, mutta niissä en ole käynyt, vaikka jäsenyyden myötä niissäkin käyminen olisi mahdollísta. SAT:illa on usein erilaisia kampanjoita ja kannattaakin liittyä silloin kun liittymismaksu on ilmainen tai muuten on menossa iso kampanja (silloin hinnat yleensä halvempia). Opiskelijajäsenyys syö vain pienen osan kuukausituloista. Kannattaa käydä tutustumassa ja ennen liittymistä on niin kutsuttu kokeiluaika, jolloin ei vielä sitoudu mihinkään, vaan saa kokeilla onko sali sitä mitä hakee. Onnea kuntosalin metsästykseen ! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat