Yksin baariin

Vierailija

Heissan!
Onko kellään kokemuksia yksin baarissa olemisesta?
Mietin, että tahtoisin jonain viikonloppuna lähteä yksin kokeilemaan, millaista olisi olla yksin baareissa, mutta en tiedä riittääkö rohkeuteni siihen. Eniten ehkä pelkään, että joku kysyy, miksi olen yksin liikenteessä.. Tai, että näyttäisin jotenkin säälittävältä muiden silmissä.
Tarkoitus olisi pitää hauskaa ja tutustua uusiin ihmisiin!:)

Kommentit (5)

Vierailija

Heis!
Minulla on itseasiassa aika paljonkin kokemusta asiasta. Nimittäin tämän hetkisessä kaupungissani, ei asu enää juuri ketään kavereitani jotka haluaisivat lähteä baarii :D

Asiaan, olen huomannut että kun lähtee yksin baariin tärkeintä on itsetunto. Ja tarkoitan tällä nyt sitä, että pitää lähteä sillä fiiliksellä kuin olisi menossa tapaamaan sinne kavereitaan ja rennosti. Itse aina tilaan jotain juotavaa ja menen istumaan hieman väljemmälle paikalle, riippuu tietenkin paikasta. Kaikkein suurin virhe on se, että ajattelee etten mie kuitenkaa tutustu kehenkään - sehän suorastaan loistaa ihmisestä. Itse sorruin tähän taas viime la, mutta kun muistin, että ottaa rennosti, niin jos jotakuta kiinnostaa, niin kyllä ne tulee juttelemaan. Olen kokeillut myös jutella miekkosille, muttaa suurin osa (jostain kumman syystä) ovat hieman ihmetelleet kun on tehnyt itse aloitteen.

Ja yllätyin itse alussa sitä, miten monet jätkät ovat liikenteessä kaveriporukalla, mutta kuitenkin hengaavat yksin yökerhossa. Ehkä etsien juuri juttu- tai tanssiseuraa. Eli avoimin mielin vain. Ja jos ei juttelu luista, niin tanssimaan, eipähä tarvi jutella, mutta ei myöskään tanssia yksin :D

Tosin, olitko menossa yökerhoon vai pystybaariin?
Flirtti toimii molemmissa paikoissa tehokkaasti, jos vain huomaa ketä kiinnostaisi :) Ja mitä useampi huomaa, että olet paikalla, sitä varmemmin tutustut uusiin ihmisiin, joten ei ole kliseistä kiertää koko paikka hieman "tutkimassa" ;)

Vierailija

Oon muutamia kerran ollut baarissa (yökerhossa) yksin. Pari kertaa olen tanssimisen jälkeen mennyt tilaamaan juotavaa ja jäänyt ihan baaritiskille fiilistelee - Siinä on sitten juttu seuraa aika monestikki tullut :)

Jos joku kysyy sulta et "miksi olet yksin liikenteessä" niin siihenhän on helppo vastata, että "Tää oli tämmöinen extempore/spontaani idea, eikä siihen sitten ssaanut ketään kaveria matkaan tai et edes jaksanut kysyä niitä kun tiedät että ne eivät lähde yms.

Kyllähän se jännitti itelläki baarii mennä yksin mut joka tapauksessa ku tyttöporukalla kun baariin lähetään, niin en minä siellä kenenkää kanssa käsikädessä_kulje. Yksin ku lähtee niin silloin tutustuu.

Vierailija

Todella kannattaa edes kokeilla käydä itsekseen baarissa, ainakin yökerhossa (muunlaisista baareista ei ole kokemusta yksin käydessä). Itseänikin jännitti ensimmäisellä kerralla aika paljon kun en tiennyt miten selviäisin, ja mitä sitä yksin tekisin. Mut ei sitä tarvitse sen kummempaa tehdä kuin tavallisestikaan! Tilaa juomaa jos huvittaa, ja jos joku alkaa jutella niin harvoin ensimmäinen kysymys on että miksi olen liikkeellä yksin. Tanssilattiallakaan tuskin tarvitsee jäädä yksin. Ainakin itse juuri siellä olen hauskimpiin tyyppeihin törmännyt. Se varmaan riippuu ihan siitä, missä itse tunnet olosi parhaaksi itseksesi.

Ei siitä mitään häpeää tarvitse tuntea, jos käy itsekseen baarissa, enkä ainakaan itse ole kokenut että minua kukaan olisi paheksuvasti katsonut kun olen ollut liikkeellä yksin. Kaikille en kylläkään ole tunnustanut olevani yksin: etenkin, jos haluan päästä jostain tilanteesta/ahdistelevasta seurasta pois, niin sanon vain että kaverit odottaa jossain. Kun ei ole kavereita auttamassa pois hankalista tilanteista, joskus on hyvä käyttää pientä valhetta apuna.

Voisin melkeinpä sanoa, että olen saanut paljon enemmän irti baareissakäymisestä itsekseni kuin porukassa, sillä yksin ollessa vieraat ihmiset tulevat helpommin juttelemaan, mikä on mielestäni kaikkein hauskinta baareissakäymisessä.

Vierailija

Yhdyn aiempiin vastaajiin ja ehdottomasti parhaimpia baarireissujani ovat olleet ne, kun on yksin liikenteessä. Olen saanut paljon uusia kavereita ja luonteenikin on muuttunut täysin. Olen avoin persoona nykyään, kun pienenä olin hirvittävän ujo. Uusiin ihmisiin tutustuu paremmin yksin ollessa.

Lisäksi kaveriporukassani tytöt jäävät nuoleskelemaan poikien kanssa ja lopulta katoavat sellaisten mukana. Jäisin siis yksin joka tapauksessa. Lisäksi yksin ollessa saa päättää haluaako tanssia, juoda, hengailla, käydä vessassa tai mennä tupakalle :D

Seuraa on aina löytynyt viikonpäivästä riippumatta. Joskus hiljaisena päivänä voi olla vaikeampaa löytää seuraa, mutta muuten kyllä yleensä löytyy seuraa. Kyllä niitä muitakin yksinolijoita löytyy tai saa kutsun liittyä isompaan porukkaan..

Vierailija

En varsinaisesti yksin ole lähtenyt, mutta joskus on tullut istuttua yksikseen baarissa kun kaveri on vaikka lähtenyt juttelemaan kaverinsa kanssa jota en tunne.

Jännä miten miesten yleisin "iskulause" täälläpäin tuntuu olevan juuri se "mitäs noin kaunis nainen yksin tekee täällä" ja sitten istutaan pöytään ja roikutaan koko ilta perässä : D haha.

Voisihan sitä joskus kokeilla, mutta toisaalta tykkään olla kavereiden kanssa niin ne voi pelasta minut noloilta tilanteilta jos joku jätkä tulee kuolaamaan/alkaa stalkkaamaan tms. Yksin olisin varmaan aika ahdistunut : D

Tuskin kukaan ajattelee että "tuo tyttö on yksin ompa noloa", koska luultavasti kaikki keskittyvät omaan humalaansa ja hauskanpitoonsa! Rohkeasti siis vaan liikenteeseen ja uusia tuttavuuksia haalimaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat