Lähihoitajaopiskelijoilta neuvoa?

Vierailija

Niin elikkä siis opiskelen lähihoitajaksi tällä hetkellä. Syksyllä alkaa suuntaavat koulutusohjelmat ja ajattelin hakea sairaanhoito ja huolenpitoon.

Kysymys kuuluu millaisista aiheista oletta tehneet opinnäytetöitä?

Toisena kysymyksenä, että mitä oletta alkaneet tekemään valmistuessanne lähihoitajaksi. Jatkoitte opiskeluja vai menittekö töihin? yms. Kertokaahan omia kokemuksia. Itsellä mietityttää jo nyt tulevaisuuden suunnitelmat :)

Kommentit (2)

Vierailija

Hei !

Itse valmistuin lähihoitajaksi ensihoidon koulutusohjelmasta. Opinnäytetyöni nimi oli Lasten yleisimmät hengitysvaikeudet sairaalan ulkopuolisessa ensihoidossa, eli siis ei ihan liity sinun suuntautumiseen.. Minä pääsin heti töihin mutta tarkoitus on mahdollisimman pian palata takaisin koulunpenkille, haluan lukea itseni ensihoitajaksi. :)

Tsemppiä opiskeluun ! :)

Vierailija

Tällä hetkellä itse aloitan opiskelut syksyllä uudella paikkakunnalla ja olen hakenut töitä (vielä ei ole kuulunut mitään) ja kotipaikkakunnalla olin töissä melkein joka kesä vanhainkodissa.
Opinnäytetyönä olen ajatellut "Miten nuoret suhtautuvat vanhuksiin" tai sitten "Vanhustyö" ja mitä siihen kuuluu. Vielä en ole varma.
Ihanne olisi saada töitä heti kun valmistuu tai mahdollisimman pian. Jos ei vanhainkodista, on suunnatta muualle etsimään sitten. Jos saisi vaikka päiväkodista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat