Ehäkäsyrengas Nuvaring

Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Elikkäs, otin renkaan käyttöön helmikuussa ja viime viikolla olisi uusi pitänyt laittaa. Kävin apteekissa ja kuulin, että koko Lahdessa ei ehkäisyrenkaita ole saatavilla maahantuojan ongelmien takia. Onko joku saanut ostettua ehkäisyrenkaita viimeisen kuukauden sisällä? Jos joku on kokenut saman, niin miten toimitte? Itse en pillereitä suostu enää syömään, joten käytämme kondomia.

Kommentit (1)

Vierailija

Tuasta renkaasta sen verran että täällä pohjanmaalla sanottiin että koko Suomessa ei ole renkaita juuri tämän maahantuoja-ongelman takia. Sanottiin että tulee tämän kuun lopussa vasta. Ajattelin kuitenkin kokeilla onneani toisesta apteekista (sama paikkakunta) ja kummasti löytyi,mutta yhden kappaleen pakkauksessa. Jos halusi 3kpl paketin niin siitä tulisi kalliimpi. Maksoin yhdestä renkaasta n.16€. En myöskään suostunut harkitsemaan enään pillereitä koska olen vastikään vaihtanut renkaaseen, ja vaihtamisen yhteydessä taas hormonitasapaino järkkyisi + veritulpan riski nousisi minulla.
Joten neuvoksi että koitat käydä toisessa apteekissa. Toivottavasti saat renkaasi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat