Mies katosi ilmoittamatta

Vierailija

En ole viikkoon kuullut poikaystävästäni mitään. Nyt olen parina päivänä yrittänyt soitella hänelle,lyö aina luurit korvaan. Ei vastaa tekstareihin, ei skypeen,ei mihinkään.

Kuulin tänään hänen kaveriltaan että hän on miettimässä asioita, jonka takia ei vastaa minulle. Ei sanonut mitä asioita, ja soittaa minulle kun hän tietää mitä haluaa.

Minulla on ihan kauhea olo,ei toinen voi vain kadota noin! Etenkin jos asia on vakava, niin olisi edes pitänyt minun tietää että hän haluaa hetken olla itsekseen.
Nämä viikon hiljaisuudet ovat yleisiä, ei hän muutenkaan itse ota yhteyttä ollenkaan. Olisin itseasiassa halunnut siitä puhua hänelle,sillä minulla on aivan kamala olo myös tuon takia
Ajattelin että perjantaina ravaan hänen ovelleen ja vaadin päästä sisään jos ei ole siihen mennessä kuulunut mitään. Ei noin voi tehdä, kadota mitään ilmoittamatta

Mitä minun pitäisi tehdä. Kuitenkin jätkä on jo 24,luulisi osaavan käyttäytyä aikuisemmin.
Olen koko päivän itkenyt, en enään jaksa tätä. Yritin vielä äsken soittaa,ei vastannut

Kommentit (4)

Vierailija

Ei kyllä kuulosta kovin hyvältä :S Kuinka kauan olette seurustelleet?
En halua tehdä oloasi kurjemmaksi, mutta minulle ainakin herää kysymys mahtaako poikaystäväsi välittää sinusta juurikaan? Harkitseekohan hän eroa, jos ei kerta vastaa?

"Nämä viikon hiljaisuudet ovat yleisiä, ei hän muutenkaan itse ota yhteyttä ollenkaan." Tuo kuulostaa kamalalta korvaani :S Miksi siedät tollaista käytöstä? Uskon, että saisit paremmankin miehen, joka oikeasti välittää ja kaipaa sinua, haluaa puhua ja olla kanssasi sekä haluaa jakaa elämän ilot ja surut juuri sinun kanssasi.

Todella lapsellista käytöstä 24-vuotiaalta mieheltä, täytyy sanoa. Koita pärjätä ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! Mutta muista myös, että sinun ei tarvitse sietää tollaista käytöstä.

Tiedän kyllä, että se ei ole aina niin helppoa. Tajuan vasta nyt, miten huono vanha suhteeni oli ja miten paljon parempi uusi poikaystäväni on. Silloin, kun on mahdottoman rakastunut sietää ehkä vähän liikaakiin toisen huonoja puolia. Tsemppiä!

Vierailija

Mulla on vähän huonoja kokemuksia samanlaisesta tapauksesta. Ex aina lähti suuttuessaan johonkin, ja saattoi olla vastaamatta puhelimeen pitkiäkin aikoja. Hän tosin ei vastannut edes sukulaistensa tai kavereidensa puheluihinkaan... No, niinhän siinä sitten kävi, että toisen naisen luo oli päätynyt ja ero tuli. Tosin näin jälkeenpäin ei harmita kyllä ollenkaan, oli niin lapsellinen tapaus. :D

Mutta valitettavasti toi kylllä mun mielestä ainakin kuulostaa melko pahalta. Voihan olla, että poikaystäväs soittaakin/on soittanut jo, ja on pahoillaan tekemisistään. Ei näistä miehistä aina tiedä... :)

Vierailija

Oma eksäni teki tuota myös. Hän katosi "miettimään" useammankin kerran. Tai vaihtoehtoisesti olisi halunnut erota, koska "minulle olisi ollut parempi ilman häntä". Luurin korvaanlyöminen oli myös ihan tavallista. Rakastin kuitenkin häntä ja uskoin meidän kuuluvan yhteen, joten jaksoin jätkän käyttäytymistä.

Sitten yhden kerran jälkeen sain tarpeekseni, kun jätkä ei vastannut puhelimeen (vaikka oli juuri väittänyt, että kaikki on hyvin). Menin käymään pojan luona, mutta hän ei päästänyt minua sisään: katsoi vain ikkunasta, että se olin minä ja laittoi tekstiviestin, ettei jaksa nyt puhua. Vastasin viestiin, ettei tarvitsekaan enää jaksaa puhua minun kanssa ja tavaransa voi hakea ovensa ulkopuolelta.

Tämänkin jälkeen kuitenkin olimme vielä yhteyksissä, virallisesti ystäviä, mutta käytännössä jotain muutakin. En vain ollut päässyt jätkästä yli ja uskoin vieläkin, että hän olisi minulle oikea. Sitten yhtenä iltana baarissa - kun olin taas jostain syystä turhautunut tähän eksääni - tapasin ihanan pojan. Sanoin aluksi, etten halua mitään juttua nyt kenenkään kanssa (mielessä eksäni, jonka suhteen elättelin toiveita), mutta jatkoimme kuitenkin viestittelyä. Mitä enemmän tutustuin tähän uuteen poikaan, sitä enemmän aloin pitää hänestä ja lopulta päätin lähteä ulos hänen kanssaan. Nyt olemme seurustelleet useamman kuukauden ja hän on aivan ihastuttava. Eksääni en ole enää yhteyksissä.

Eksäni ei pettänyt minua ja tiedän, että olin hänelle todella tärkeä ja meillä oli todella ihania hetkiä. Kuitenkaan se ei oikeuta tuollaiseen kohteluun. Nyt kun en enää ole tunteideni sokaisema, olen ainoastaan todella katkera eksälleni - sekä itselleni - että annoin anteeksi niin montaa kertaa. Luulin silloin olevani onnellinen hänen kanssaan, todellisuudessa niitä onnellisia hetkiä oli vain murto-osa huonoista hetkistä.

Mutta siis, jos poikaystäväsi ei ole valmis keskustelemaan kanssasi asioista ja katoilee pitkäksi aikaa sanomatta mitään, suosittelen päästämään irti. Se ei ole helppoa, mutta paljon myöhemmin sen tajuaa olleen oikea ratkaisu. :/ Todennäköisesti käytös ei tule mihinkään muuttumaankaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat