pituutenne?

Vierailija

kiinnostaa kuinka pitkiä te ihmiset ootte ja ootteko tyytyväisiä omaan pituuteenne vai haluaisitteko olla lyhyempiä/pidempiä? :)

ite oon 175cm nainen ja mielelläni ottaisin 5cm pois.. en halua käyttää korkokenkiäkään vaikka haluaisin, koska muuten oon muita niin paljo pidempi :(

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Täällä on yks 157cm lyhyt nainen :D Musta on ihan kiva olla pieni,välillä tosin tulee sellanen "hitto kun en yletä" olo, mutta ei siitä mitään haittaa oo koskaan ollut...enemmän hyötyä kun ainakin kaikki tuntemani miehet tykkää pienistä naisista. Oon kai sit jotenkin söpö? :D

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Itse olen myos joku 157-159 :D Kaupassa voi kayttaa hyodyksi, etta on lyhyt, voi aina pyytaa komialta miehelta etta auttasko se ;D Ja voi kayttaa korkeita koroja aina(: Tietenki joskus tuntuu, etta voi olla pitempiki mut kyl se tasta :D

Vierailija

Noin 162 cm taidan olla, ja viihdyn hyvin tässä pituudessa. Joskus olisi kiva olla pitempikin, kun poikaystävä on yli 20 cm pitempi kuin minä :) No, voi ainakin haastaa itsensä ja ostaa troposfäärejä hipovia korkkareita!

Vierailija

Itse olen 166,5 cm :) (puolikkaatkin mukaan ;) ) Ihan hyvin viihdyn tässä pituudessa. En tosin mäkään aina ihan kaikkeen yletä, mutta ei se mittäää (:

Vierailija

Itselläni pituutta on 171,5cm. Ihan kivasti tässä viihdyn ja korkkareitakin käytän. Pikkusiskoni totesi eilen, että hän haluaisi olla yhtä pitkä kuin minä (hänellä on kasvu vielä kesken) ja minä sanoin, että lyhyempikin riittää. On tämä kyllä ihan kiva pituus, onneksi en ole tämän pidempi (isäni on 196cm, joten pahemminkin olisi voinut käydä). :D

Vierailija

mulla pituutta on kertyny semmonen 155,5cm :P Ja heti ku vaan sais ni ottaisin 10 cm lisää, koska ammatin puolesta mun pituus on vähä paskamainen. Muuten oon kyll suht tyytyväinen ku tosiaa saa aina omaa kultaa tai kaveri porukain poikii pyytää auttaa :D

Vierailija

Mä olen kans 175 cm ja nykyään tyytyväinen. ennen mua häiritsi ja nolotti ihan hirveesti pituuteni. Aina oli paino toisel jalal ja ku meni pitämään esitelmää nii ensiks stressasin siitä et oonko nyt kaikkia pidempi jne.. se todellakin häiritsi mua niin paljon, mut ei enään. Ehkä se todellaki kuulu "siihe ikään" en vieläkään käytä korkkareita, koska en silti halua olla miehiä pidempi. Mutta nyt olen tyytyväinen pituuteeni, rakastan sitä tunnetta kun seison suorilla jaloilla enkä enään pelkää olevani muita pidempi. Olen kaunis juuri tälläisenä ja hyvin iloinen. pituus tuo heti paljon vanhemman näköiseksi, mikä on mielestäni kiva. Anna abreu lyhyys ihannointi kuuluu mielestäni yläasteelle ja itseäni on aina ärsyttäny "hihihih vitsi mä olen lyhyt" "eeeih oon vaan sua tähän ja tähän asti" söpöys on varmasti söpöä, mutta kun itse liihottelen yökerhossa niin ehdottomasti haluan olla kaunis nainen, mitä pituuteni tuo lisää ehdottomasti

Vierailija

Olen 159 cm pitkä nainen ja olen kyllä tyytyväinen lyhkäseen oloon, vaikka joskus vähän pituuteni ketuttaa esim. keikolla, mutta ei se mitään :D

Vierailija

Olen 173 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni sellaisena kuin se on, mutta JOS saisin sitä muuttaa niin ottaisin mieluusti vielä muutamia senttimetrejä lisää :)

Vierailija

155,6cm viimeksi kun kävin terveydenhoitajalla.. oon varmaan kasvanut tuosta pari senttiä (JEE!!). ihanaa kun voi käyttää ihan rauhassa korkkareita eikä tule sitäkään pelkoa että on poikaystävästä pidempi kun hän on 174cm.. :-D
kyllä olen monet kerrat toivonut olevani pidempi, mutta minkäs teet. ei sille itse voi mitään. on vaan hyväksyttävä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat