Kavereita pk-seudulta!

Vierailija

Moikka!
Etsisin uusia kavereita pk-seudulta! Ystäviä kyllä löytyy mutta uudet ystävät eivät ole ikinä pahitteeksi! :) Voidaan tutustua ekaksi netin kautta ja myöhemmin nähdä jos tuntuu että ajatusmaailma klikkaa!
Olen omasta mielestäni sosiaalinen ja menevä persoona, tykkään käydä bilettämässä joka vkl! :)
Kaikki yli 18 vuotiaat vaan kirjoittelemaan takaisin! :)

Kommentit (12)

Vierailija

Ootko ite minkä ikänen? :) Mä täytän kesällä 19 ja mullakin tulee biletettyä melkeinpä joka viikonloppu :D vähän nää ylppärit nyt hidastanu tahtia, mutta kummiski (: Ite asun Helsingissä.

Vierailija

Lainaus:

Ootko ite minkä ikänen? :) Mä täytän kesällä 19 ja mullakin tulee biletettyä melkeinpä joka viikonloppu :D vähän nää ylppärit nyt hidastanu tahtia, mutta kummiski (: Ite asun Helsingissä.

Tää viesti tuli siis mult, kirjotin vahingossa enne ku olin kirjautunu sisää :)

Vierailija

Ei mitään! Oon ite 19, täytän toukokuussa 20! :) Pääsin ite ylioppilaaks vasta nyt joulukuussa vaikka olis pitänyt valmistua jo sillon keväällä! ;D Toivottavasti sun kirjoitukset menee hyvin! (:

Vierailija

Heyy! Tääl kans yks, täytän kyl toukokuus *jo" 21 mut se ei menoo hidasta :D mitä muuta tykkäätte tehä ku bilettää? must on kiva käydä treenailee ja kaffella, shoppailee jne. :)

Vierailija

Shoppailu on jees ja sit jossai salil ja zumbas käyn kans ainaku ehtii :) Kahvittelu ja syömäs käyminen ja sit leffas käynnitki on kivaa ajanvietettä ainaki omasta puolesta :)

Vierailija

No eihän 21 oo vielä ikä eikä mikään ;D Joo mäki tykkään käydä leffoissa ja joskus kävin tosi aktiivisesti salilla, mut nyt kun pitää kustantaa kaikki ite nii joku salill käynti on melko kallista eikä sinne niin usein tuu yksin mentyä :/ Mut hei jos joku haluaa nii lisätkää mut meseen jose_91_@msn.com :)

Vierailija

MOi:) onks täällä ketään kuopion seudulta:)?
uusiin ihmisiin on aina kiva tutustua:) oon aika menevää sorttia ja biletys on aina kivaa:D

Vierailija

Heei, mä oon 20w tyttönen vantaan peräkylilt mut julkinen liikenne onneks vieressä ^^ päiväduuni löytyy, avopuoliso ja koripallo. Kiinnostuksen kohteita on urheilu, elokuvat ja illanistuminen baarissa tai kahvilassa.. mitä täs nyt tuli mieleen. Mä oon vähän sellanen ku mitä seurakin on, jos on hiljanen ihminen niin en mä oikee mitää osaa jutella, mut sit taas ulospäinsuuntautuneen ihmisen on helppo saada mut ääneen ja innostuun.. Mua voi kans meseen lisäillä tai meiliä lähetellä, osote on profiilis :)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Täällä olis kans yks 20v. tyttönen Kuopiosta, joka on muuttamassa Espoon Jorviin lähiakoina. :) Aina uudet ystävät ovat tervetulleita! Tykkään käydä viikonloppuisin bilettämässä ja sit arkena on kivaa tekemistä shoppailla, käydä leffassa, syömässä yms. "tyttöjen juttuja". :D Nyt, kun on vaan kahdestaan poikaystävän kans tehny noit juttui nii olis kiva saada tehdä tyttöjen kanssa. :)

Jos kiinostuit nii ota yhteyttä hanna.ollikainen@hotmail.com :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat