Tankotanssin harrastajia?

Vierailija

En nyt ole varma menikö oikeaan aihealueeseen mutta kumminkin...

Eli asun tampereella ja olen suunnitellut aloittavani tankotanssin harrastamisen, ja haluaisinkin kuulla onko täälä ihmisiä jotka tätä harrastavat ja kysyä muutaman kysymyksen :)

Eli:

1. Kauan olet harrastanut, missä asut ja oletko käynyt tunneilla, jos olet niin missä?

2. Onko sinulla kotona oma tanko? Jos on, mistä ostit sen ja paljon se maksoi? :)

3. Olen harkinnut Suomen tankotanssi oyn tunteja, kannattaako aloittaa tiiviskurssilla ja siitä siirtyä tunneille/omaan harjoitteluun vaiko lähteä niitä tankotanssi 1: easy tunnille ensimmäisenä ja siitä sitten tekniikka yms. tunneille?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)

Kommentit (4)

Vierailija

Juups, harrastettua on tullu vähä alle vuoden.
Tampereella käyn juurikin siellä suomen tankotanssi oy:ssä tunneilla. Oon kyllä tosi tyytyväinen ja suosittelen! :)
Oma tanko on, tilasin netistä joltain seksikauppa- sivuilta :D ja makso alle 200e kotiin kuljetettuna. Asentaminen oli hieman hankalaa, mutta miehistä apua saatuani onnistui :P
Ensin voi käydä vaikkapa yhdellä easy- tunnilla, jos haluaa alottaa uuden harrastuksen pehmeästi, muttei sitä vaadita. 1. tason tekniikka tunnit on kyllä hyviä myös aloitteleville, sillä siellä voi tehdä liikkeitä omaan tasoon nähden.

Vierailija

aivan mahtava olo tuli! kävin eilen ekalla tankotanssitunnilla helsingin rock the polen tek 1. otettiinn hyvin mukaaan ja aion jatkaa ehdottomasti.. eise ihan helpolta vaikuta, mustelmat ja rakot käsissä silti vasrmasti vaivan arvoisia.. ja mies tykkää ku joskus tulevaisuudessa vedän privaattiesityksiä ;) mistä seksikaupasta tilasit tangon? vai saako täällä mainoostaa haha ;D nojooo pakarat kuntoon mimmit we rock the wöörld

Vierailija

Oho, tännehän oli ihmiset jopa vastaillu :o :D

Eli ite oon nyt jotain pari kuukautta niillä tunneilla käyny ja myös ollu hyvin tyytyväinen :) Ja tangon tilaaminenkin on suunnitelmissa heti kun rahatilanne on pikkasen parempi :D Mutta ihan innoissani oon ollu tästä tankotanssista!!! :D

Vierailija

Itse harrastin tankotanssia pitkäänkin (tasolle 4). yhtäkkiä vain kiinnostus lopahti ja rahatilanne ei sitä suosinu, yllättävän kalliiksi tulee.. nyt jälkeenpäin _vituttaa_ että menin lopettamaan. mukava harrastus vaikka paikat lommoilla olikin.. kävin tanssikoulu sulavan tunneilla oulussa :)

tekniikka eteni hyvinkin nopeasti ja kävinkin tason 3 kaksi kertaa että lihaskunto ja muutenkin kunto pysyi mukana.

Mutta suosittelen jokaiselle tankotanssi! Piristää mukavasti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat