miten ottaa tunteet puheeksi säädön kanssa?

Vierailija

Säädin bileissä pojan kanssa, josta oon pitkän aikaa ollut kiinnostunut. Alunperin ihastuin tähän poikaan, kun se tuli puhumaan mulle koulussa, kun satuttiin olemaan samalla kurssilla ja se oli harvinaisen mukava ja oon huomannut sen katselevan mua välillä. Bileissä kävi sitten niin, että päädyttiin nukkumaan samaan sänkyyn. Ajattelin ensin, että mitään tuskin tapahtuu mutta kyllä sitten tapahtuikin. Voin sanoa, että en edes seurustelusuhteessa oo saanut vastaavanlaista kohtelua. Ei tosiaankaan ollut mitään perus kännisäätöä, tosin eipä meistä kumpikaan siinä vaiheessa iltaa enää varsinaisesti humalassa oltu. Juteltiin pitkin yötä ja muista tuntui, että oltaisiin tunnettu jo kauan, vaikka todellisuudessa oltiin tutustuttu ihan äskettäin.

Ongelma on se, etten kuitenkaan millään voi olla varma siitä onko tolla pojalla tunteita mua kohtaan. Miten ihmeessä ottaisin tän asian puheeksi sen kanssa? Tahtoisin pyytää sitä vaikka kahville.Pelkään kuitenkin kuvittelevani ihan liikoja ja nolaavani itseni. Mitä mieltä olette? Vaikuttaako tuhoon tuomitulta jutulta?

Kommentit (1)

Vierailija

Vastasitkin jo itse kysymykseesi.
Pyydä kahville. Et menetä siinä mitään, mutta voit voittaa paljonkin. En usko kenenkään miehen suuttuvan, jos nätti nainen pyytää tapaamaan uudestaan. Ja mitä noloa siinä on, jos pyytää toista kahville, on täysin luonnollista että tyttö ja poika tuntevat vetoa toistaan kohtaan. Ja ei ole mitään hävettävää siinä että halutaan tutustua vähän lähemminkin. ==>> Et varmasti nolaa itseäsi.
Ja nainenkin voi olla aloitteen tekijä suhteissa muutenkin kuin silmiään räpsyttelemällä.
Tämä on siis karvakäden katsantokanta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat