yhdynnän ongelmia

Vierailija

Minulla on nyt monta kysymsytä yhdynnästä. Kokeilin hyvän ystäväni kanssa seksiä ensimmäistä kertaa. Olen tähän asti ollut neitsyt ja kerta oli minulle ensimmäinen. Yhdyntä sattui paljon ja itseasiassa monessa eri kohtaa. en edes tiedä pääsikö ystäväni kokonaan sisääni, sillä kipu oli kova ja ystäväni ei halunnut satuttaa minua liikaa. Huomaako sen muuten kun poika tulee kokonaan sisään? Verta kuitenkin tuli myöhemmin, mutta onko kalvo nyt rikkoutunut vai ei? Sattuuko seksi jatkossakin vai ei? Toinen pohdiskelun aiheeni liittyy kondomiin. Ennen kuin poika tuli sisääni kysyin onko hänellä kondomia ja hän vastasi "eiköhän minulla ole" ( ei kovin vakuuttava vastaus) Olemme kuitenkin tunteneet hyvin kauan ja Poika on fiksu enkä uskoisi hänen ikinä tulevani sisääni ilman kondomia. Kuitenkin kun olimme lopettaneet, niin olihan se sänky melkoinen sotku, eikö sperman pitäisi jäädä kondomiin kun sitä käytetään?? Syön e-pillereitä, joten raskaaksi nyt en ainakaan voi tulla, mutta säikähdin sukupuolitautdin mahdollisuutta. (en ainakaan tiedä pojalla sellaisen olemassaolosta, mutta silti se tuli mieleeni)

Kommentit (4)

Vierailija

Ei hätää, ei seksi satu kuin alussa. Se riippuu ihan ihmisestä miten paljon sattuu ja kuinka kauan. Joillakin sattuu pari ekaa kertaaa joillakin taas vain ensimmäinen jne.
Minusta tuo kuulosti siltä että kysyit onko kondomia esim taskussa ja poika vastasi että onhan siellä. Kai sinä huomaisit, jos poika laittaa itselleen kondomin?

Vierailija

No hyvä jos ei satu myöhmemmin :)

no kai mä jotenki aattelin et se olis laittanu sen sillä välin ku olin vessassa, ku se oli vähän niinku arvattavissa et ruvetaa koko hommaa... ja mä oon aina voinu luottaa siihen mitä se puhuu, mut ehkä tossa tilanteesa ei olis voinu...onhan se oma vika kun en kiinnittäny vastauksee huomiota, aattelin vaa siinä jotenki et okei kaikki kunnossa, myöhemmin vasta mietin sitä vastausta...

Vierailija

Oliko teillä kunnon pituinen esileikki ensin? Jännititkö? Ei sen hirveästi pitäisi ekallakaan kerralla sattua, jos on rentona. Ja kyllä, seksi voi myöhemminkin sattua. Mutta se ei ole normaalia, ei sen kuuluisi sattua mutta esim. jännittämisen takia saattaa sattua.

Tuon selostuksen perusteella en usko, että pojalla oli kondomia. Ja kun valehteli mahdollisesti tuosta asiasta, niin on mahdollisesti valehdellut myös sukupuolitaudeistaan/ ei välttämättä ole tietoinen mahdollisista taudeistaan.

Miksi kaverin kanssa sänkyyn menit?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat