ei se neitsyys mitään pyhää oo

Vierailija

Luin tos keskusteluu siit mikä ois hyvä ikä menettää neitsyys ja todella moni sano et on ilonen siitä et on säästäny neitsyytensä sille oikealle. Oonks mä ainoo joka ei pidä seksiä niin pyhänä asiana? ekat kerrat on niin hirveitä yrityksia, joten mä ainakin oon ilonen et osasin homman ennen ku aloin olemaan tän hetkisen rakkauteni kans. En tietenkään sanois et seksii pitäis alkaa harrasteleen 12 vuotiaan, mutta eikai sitä pidä jättää 30 vuotiaaks! se on tietysti eri asia et jos ei tuu sopivaa tilannetta yms

Kommentit (3)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

En usko että olet ainoa joka ei pidä seksiä pyhänä asiana. "Pyhä" on ehkä väärä sana sille minä mä itse seksiä pidän, mutta en silti suhtaudu siihen mitenkään kevyesti. Olen sitä mieltä että jokainen tietää itse parhaiten milloin on valmis seksiin. Nykyään vaan tuntuu että neitsyys on ihmisille taakka josta halutaan päästä äkkiä eroon mikä sit johtaa siihen että seksiä harrastetaan jo tyylin 13v LAPSENA jonku itselle vielä tuntemattoman ihmisen kanssa. Mun oma henk.kohtanen mielipide on se, että jokaisen pitäis osata arvostaa itseään ja omaa kehoaan sen verran että odottais kunnes kohtaa ihmisen jonka kanssa todella haluaa kokea sen kaikkein intiimeimmän kanssakäymisen muodon. (Olipa monimutkasesti sanottu :D)

Enivei, mun pointti on se, että ei ole ollenkaan noloa tai hävettävää olla neitsyt vielä vaikka 30v. Mieluumin niin, ku että harrastaa seksiä monien kanssa ilman sen syvempää yhteyttä. Mutta mielipiteitä on toki monia eikä niistä mitkään ole sen oikeampia tai väärempiä ku toiset. (: Seksistä on vaan tullu asia jota meille tuputetaan joka suunnasta lapsesta saakka. Sitä ei osata enää arvostaa välttämättä tavalla jonka se ansaitsis koska se on meille arkipäivää, tv:stä, lehdistä ja mainoksista. Mutta maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana, no can do.

Musta tuntuu että selitin nyt vähän kaikkea asian vierestäkin mutta toivottavasti tämä herättää nyt paljon keskustelua ja saadaan erilaisia näkökulmia aiheeseen. (:

Vierailija

Joo ei oo pyhää, mut tuskin tos toises ketjus kommentoineet on sitä niin tarkoittaneet :P . Monelle seksi on, tai ainakin minulle, osa rakastamista ja välittämistä eikä "vain" seksiä. Siksi itse odotin ja menetin neitsyyteni vasta vanhempana, kun olin seurustelusuhteessa. Ja näkökulmana sekin, että mieluumminhan tekee "kömmähdyksiä" rakkaan kanssa joka hyväksyy sinut omana itsenäsi ja kannustaa eikä välitä moisista :) .

Vierailija

Mulle on aivan yks ja sama, miten muut kokee omat neitsyytensä ja neitsyydenmenettämisensä.

Itse "menetin" neitsyyteni kuusi vuotta sitten miehelle, jonka kanssa olen juuri ostamassa omakotitaloa, ja olen todella, todella onnellinen, että siinä kävi näin. Siinä vain on kaikki niin ihanaa ja erityistä. Olen onnellinen, että annoin neitsyyteni juuri hänelle. Sitä tunnetta on vaikea pukea sanoiksi.

Sain opetella ja kokea alusta asti kaiken juuri sen ainoan miehen kanssa, johon luotan pohjattoman kovasti ja jota rakastan. Kun tunteet olivat ja ovat yhä niin vahvat ja hellät, ei todellakaan haitannut, että ensimmäiset kerrat menivät säätämiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat