Onko normaalia kyllästyä ihmisiin?

Vierailija

Juuri nyt päähäni pälkähti kysymsys "onko normaalia kyllästyä ihmisiin".
Oma kyllästyminen ihmisiin on lähtöisin siitä, että jokainen tuntemani on tuntunut tekevän jotain väärää.
Ensin se oli vähäisiä isoja asioita, mutta tänä päivänä syyksi olla epäsosiaalinen riittää enää ettei tykkää olla "sen" kanssa tekemisissä kun ei ole mitään yhteistä asiaa.

Selvennykseksi siis ensin läheiset ihmiset teki vähän isoja paskoja juttuja jotka kolahti pahasti ja nyt sitä on alkanut katsomaan ihmisistä pieniäkin vikoja miksi ei haluaisi olla juuri tuon kanssa tekemisissä ja pikku hiljaa sitä ei kiinnosta olla enää kenenkään kanssa.

Nykyään harva ihminen osaa miellyttää, koska kaveri vaatimukset ovat jo niin kovat.

Muilla esiintynyt väliaikaista ihmismasennusta? Miten siitä pääsee?

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen mietiskellyt samaa asia tässä vähän aikaa.. Tuli totaallinen kyllästyminen erääseen kaveriin, joka mm. istui koko ajan luonani ja muutenkin koko ajan olisi pitänyt olla yhteyksissä, ja sit haukkuikin minut kun olin yhden päivän yksikseen, en kuullemma välittänyt hänestä ym.. ainakaan huvita tuommoisen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä enää..

Vierailija

Että noita ihmisiä riittää. Menimme tossa viikko sitten tyttöporukalla laivalla (3+minä) yksi kaveri oli sitten niin hienosti varautunut että otti vain 30€ rahaa mukaan ja tietenkin vonkasi koko ajan lisää. Loppupeleissä jäi mulle velkaa 80€, mutta pilas sillä fiiliksen että joutu koko ajan lainaamaan. Rahan siis kyllä maksoi takaisin, mutta ei se nyt silti tuntunut enää hyvältä reissulta.

Vierailija

Näitä ihmisiä näköjään on ihan liiaksikin saakka.. En käsitä, miten tuo minunkin ''ystäväni'' haukkui mut pystyyn kun halusin yhden päivän olla ihan vain yksin ja keskittyä itseeni, niin olen kuullemma itsekäs, eikä minua kiinnosta hänen asiansa, huoh sentään.. No ei varmaan sinullakaan kovin kiva reissu jos toinen koko ajan ruinaa rahaa, vähemmästäki menee fiilis..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat