Easy jet -lentoyhtiö

Vierailija

Ajattelin että kun täällä liikkuu paljon fiksuja ihmisiä niin täältä löytyy varmaan myös kokemuksia easy jet -lentoyhtiöstä.

Yhtiöhän mainostaa itseään "liputtomana", mutta onko totta, että kentälle mennään sitten vain jonkin epämääräisen koodin kanssa?

Millaisia kokemuksia teillä on? Toimiiko kaikki ok? Onko ollut ongelmia?

Kommentit (4)

Vierailija

Easy Jetistä ei kokemusta, mutta Ryanairilla ja muilla halpalentoyhtiöillä sama (tai samankaltainen) käytäntö. Itse asiassa perinteistä matkalippua en ole itse käyttänyt vuosiin - ja eikö "ihan oikeillakin" lentoyhtiöillä ala olee koodit ym. jo käytössä?

Vierailija

Iteki oon Ryan airilla joku aika sitten lentäny, sinne kentälle sentään otettiin mukaan lippujen s-postilla saatu varausvahvistus, jossa oli koodeja ja jonkinleinen viivakoodi.

Easy Jetin varausvahvistuksessa luki isolla että "this is not a ticket", ni tuli vähän sellainen olo, että mitä ne oikein haluaa?? Matkustajistakin kysyttiin vain etu- ja sukunimi, mikä oli mielestäni todella hämmentävää.

Jotenkin pelottaa, että selviääkö lentokentällä, että multa onkin unohtunu tai menny ohi jotain tärkeää ja oon vastuussa peräti kuuden ihmisen lennoista...

Iiiik rauhoitelkaa mua.

Vierailija

Jos olet saanut sähköpostiin viestin että lennot on vahvistettu, tulosta lippulappu sieltä ja ota mukaan lentokentälle :) Näin se miulla meni :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat