Isoreisisten mekonkäyttö

Vierailija

Oon täs kevään kynnyksellä alkanut miettimään miten selviytyisin ensikesän helteiltä. Oon normaalipainoinen, vyötärö on kapea jne, mut lanteet ja reidet on isohkot. Joku älypää antaa varmaan vinkkiä, et laihduta, mut muistan et 10kg laihempanakin oli sama ongelma, eli reidet hankautuvat yhteen. Se tuntuu erityisen kurjalta kun on kuuma päivä ja reidet vielä hikoavat. Haluaisin käyttää kesällä ihania mekkoja ja hameita, mutta olen kyllästynyt käyttämään niiden alla legginsejä. :(
Olen harkinnut jotain pyöräilyshortsien hankkimista, mut ajatus on jotenkin tosi epäseksikäs.. :D Jossain ehdotettiin vaseliinia, mut sekin kuulostaa jotenki limaiselta.. :P
Olisko kellään jotain hyvää niksiä? En haluis viettää kuumaa kesää taas farkuissa..

Kommentit (12)

Vierailija

Täysin sama ongelma ja minulla hankaamisesta tulee vielä ihottumaakin reisiin. Itse en pidä legginseistä yhtään, joten käytät mekkoja todella harvoin.Vinkkejä siis tarvitaa. :)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itselläkin on ollut aina isohkot reidet vaikka hoikka olenkin.

Ihan ohuet tavalliset sukkahousutkin auttaa, tosin kyllähän ne hiostaa mutta ovat kuitenkin viileämmät kuin legginssit. Tai sitten olet vain ylpeä itsestäsi, sillä jos sinulla ei ole ylipainoa ja vatsanseutukin on hoikka, niin ne vaan esiin niin kukaan ei huomaakaan reisiäsi!

Vierailija

Luulin, että tämä on joku typerä "voiko lihavat käyttää mekkoja" mutta nähtävästi ei. En kyllä itse ole törmännyt samaan ongelmaan, vaikka reiteni varmaan osuvatkin yhteen kävellessäni. En kyllä ole varma, en ole ikinä ajatellut asiaa ja suorana seisoessani reidet osuvat yhteen vain ihan ylhäältä. Koko viime kesänkin käytin legginssejä, koska jotenkin siitä tuli vaan tapa. Sitäpaitsi käytin aika lyhyitä mekkoja.

Mutta vaseliini tosiaan auttaa. Sitähän miehet armeijassa käyttää nivusiin, ettei tule hiertymiä marssiessa.

Vinkkini sinulle on, että on olemassa muitakin vaatteita kuin mekot ja farkut: esimerkiksi shortsit, caprit, pellavahousut, kangashousut jne.

Vierailija

Ehdottomasti oon sitä mieltä et isoreitiset voi käyttää mekkoja! :) Mietin vaan niitä kuumuuden aiheuttamia ongelmia.. Mulla on pohkeet hyvän näköiset, joten mielelläni käyttäisin sellaisia polvimittaisia hameita/mekkoja ja ne näyttääkin hyvältä. Jokunen vähän lyhyempikin mekko löytyy ja ne näyttää hyvältä sukkistenkin kanssa. Mut tuntuu jotenkin hassulta et jos pihalla on +30c ja haluis pukeutua kevyesti,niin sit tunkee ne sukkikset alle.
Aika hyvin osaan katsoo et mitä mun kannattaa pukea. Sovittelin tos kaupassa farkkushortseja.. No, tuntu siltä et ne kerää huomion just niihin paikkoihin joita en haluu korostaa. Eli lantiolle ja siihen reiden puoleen väliin. Pitäis löytää ehkä jotkut yksiväriset shorsit jotka ylettää just polven yläpuolelle..
Hyviä capreja en oo onnistunut löytämään, näytän niissäkin taas lyhyeltä ja paksulta, vaik mittaa on se 170cm.. :P Jotkut kevyet pellavahousut vois olla ihanat, mut niidenkin pitäis olla hyvin istuvat, kun lököhousuissa tulee taas se efekti et näytän paksummalta kuin olenkaan.

Eli vaikeeta on kesäpukeutuminen.. :D

Vierailija
nibzu1

Joku joskus neuvoi hieromaan reisiin talkkia. En ole itse kokeillut mutta kuulema auttaa

Talkki on ihan hyvä. Aiemmin käytin sellaista voidemaista talkkia, joka näytti ja tuntui ihan kosteusvoiteelta, mutta iholle levitettynä muuttui talkiksi. Nyt en vaan ole enää löytänyt sitä mistään kaupasta. Mutta sehän on niin yleistä, että hyvien tuotteiden tekeminen lopetetaan... Pitäisi aina ostaa monta purkkia "varastoon", kun löytää jonkun hyvän tuotteen. Ei tulisi tehtyä sitten niin paljon harhaostoksia. Kosmetiikkaa kun on vaikea myydä eteen päin. Toisin kuin esim. kultakoruja. www.postikulta.com/myy-kultaa

Vierailija

Itsellänikin on isot reidet, jotka hankautuvat yhteen vaikka olen ihan normipainoinen. Pari vuotta sitten en itsekään käyttänyt mekkoja, mutta viime kesänä ryhdistäydyin. Ostin lyhyet shortsit ja käytin niitä sekä paljon mekkoja ja minihameita. Enkä välittänyt yhtään, mitä muut ajattelivat. Itse näytin niissä ihan hyvältä ja se on mielestäni tärkeintä. En minä reisistäni tykkää, mutta en halua niiden estää minua nauttimasta kesästä juuri niissä vaatteissa, joita rakastan. Nyt keväällä aion hommata rullaluistimet ja katsoa, saisiko sellaisella jalkarääkillä jotain edes aikaiseksi.

Mutta näin omakohtaisesti vain sanoisin, että hiiteen ajattelu, ettei shortseja ja mekkoja voisi isoreisiset käyttää. Eihän se meidän vika ole, ettei niistä saa pieniä. Mekko päälle vaan ja menoksi, ei siihen mitään kepulikonsteja tarvita. Oikeaa asennetta vaan! :)

Vierailija

Minullakin sama ongelma. Eli olen ihan normaali painoinen mutta reidet ovat melko paksuhkot. Itse kuitenkin olen todennut, että en anna reisieni estää minua pukeutumasta kuten haluan.

Asialle olisi tietenkin mukava tehdä jotain, joten olisiko kenelläkään treenivinkkejä joka tehoaisi nimenomaan reisiin?

Vierailija

mulla kans isohkot reidet, vartalon muoto semmonen ihana rääpynä :D tämän lisäksi mun pohkeetkin on aika isot, eli en mitenkään siro rakenteinen... Itekin miettinyt aikaisemmin etten voi käyttää lyhyitä mekkoja/hameita enkä shortseja.. Sitten tuossa yksi kesä kun ekaa kertaa pääsin käymään kunnolla ulkomailla, espanjassa, niin huomasin että siellä on paljon erikokoisia tyttöjä, kovin isokokoisiakin ja silti he viillettävät siellä mini shortseissa ja pikkuisissa bikineissä eivätkä ujostelleet yhtään. Eikä se minusta edes näyttänyt pahalta, tosin yleensä en edes katso toisia ihmisiä kovin arvostellen. Se tavallaan aukaisi mun silmät ja tajusin että vaikkei mun kroppa olekaan se siroin mahdollinen niin voin silti hyvällä omatunnolla käyttää ihan mitä haluan! (tietty hyvän maun rajoissa :D) Siellä aloin käyttämään ekaks lyhyitä shortseja ja kun mulla oli semmoset kiilakorkokengät jalassa niin oikeestaan mä tykkäsin reisistäni, ne näytti kivan lihaksikkailta ja muodokkailta. Pohkeetkin näytti hyvältä kun lihas korostui.
Myöhemmin sitten uskaltauduin myös lyhyisiin hameisiin mutta niitä en ole vielä oppinut käyttämään kunnolla. Shortsit taitaa muutenkin olla enemmän mun juttu :) Mekoissa nykysin tykkään enemmän et ne on vähän lyhkäsiä, puolireiteen ehkä, polvi pituiset korostais mun pohkeita ehkä liikaa.

Mutta vähnkun treenaa ja pitää suht kiinteenä paikat(ei tarkoita laihduttamista) nii isot reidet ja takapuoli näyttää oikeestaan aika hyvältä. JOilleki vielä tulee se vako reisien väliin nii ei hiostakaan niin paljon.

Ja Hey mehän ollaan vaan so Bootylicious! jos joku ei kestä sitä se on niitten ongelma ;)

Vierailija
nibzu1

Joku joskus neuvoi hieromaan reisiin talkkia. En ole itse kokeillut mutta kuulema auttaa

Mietein aivan samaa. :) Tätä on neuvottu monissa naisten lehdissäkin. Ja se sopii kuulemma myös hikoileviin taipeisiin käytettäväks.

Vierailija
Rosa_

nibzu1

Mietein aivan samaa. :) Tätä on neuvottu monissa naisten lehdissäkin. Ja se sopii kuulemma myös hikoileviin taipeisiin käytettäväks.

Minä käytän talkkia reisiin ja rintojen alle. Talkki estää hikoilua, mutta saatat joutua lisäämään sitä kesken päivän lisää. Käytin joskus talkkia deudorantin sijasta kun minulla oli kainaloissa ihottumaa, toimii! Ja ainakin sokoksesta saa tuoksuvaa talkkiakin, jos haluaa vaihtelua, tosin se on paljon kalliimpaa.

Vierailija

Talkki toimii täälläkin, joskus oon laittanut myös spraydödöä sisäreisiin ennen talkkia, mutta vaan extremekuumina päivinä, sillä vakkarikäytössä voisi iho ärtyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat