Avopuolison kaveri

Vierailija

Eli... Avomieheni ystävä tuntuu toden teolla häiriköivän seksielämäämme. Ei toki varmastikkaan tahallaan mutta se on silti todella häiritsevää. Osasyy on tietenkin myös avomiehessäni. Ongelma on tämä, vähintään kerran viikossa kun ollaan oikeissa tunnelmissa ja aloittamassa touhuja puolisoni ystävä soittaa tälle ja kertoo olevansa tulossa käymään eli silloin hän on täällä noin 2 minuutin päästä ja siinä ajassa emme ehdi mitään tekemään. Ja ystävän käymisen jälkeen miehen puolelta tunnelma on kadonnut täysin. Seksiä suhteessamme on tämän takia vain kerran viikossa.
Olen tietenkin sanonut miehelleni ettei vastaisi puhelimeen silloin mutta hän aina vaan sanoo että haluaa keskittyä sihen mitä tekee ja minuun eikä sihen että puhelin soi lakkaamatta joten vastaa sihen. Olen myös pyytänyt miestäni sanomaan ystävälleen että nyt on vähän huono hetki ja että soittaa kun sopii tulla käymään. Tämän hän on toteuttanutkin muutamaan kertaan. Jolloin mieheni soittaessa kaverilleen hän kertoo jo odottavansa pihalla meidän makuuhuoneemme ikkunan takana. Eli mikään ei siis tunnu toimivan.
Olen ajatellut laittavani salaa mieheni puhelimen äänettömälle mutta sitä en halua tehdä.

Onko kellään mitään neuvoja että mitä asialle voisi tehdä? Tai onko jollakulla samantapaisia kokemuksia miesten kanssa?

Ja pitää vielä mainita ettei asia jää jollekkin epäselväksi tämä kyseinen ystävä on miespuolinen.

Kommentit (6)

Vierailija

Miehesi tietää mihin soitto aina johtaa, joten hänestä on kiinni mitä tapahtuu. Puhelimeen voi jättää vastaamatta tai sen voi ennen seksiä laittaa äänettömälle tai pois päältä. Jos välttämättä haluaa vastata (seksin aikana itse kyllä vain painan punaista luuria ja viimeistään silloin laitan äänettömälle), niin todellakin voi sanoa, että juuri nyt ei sovi, että katsotaan vaikka 1-2 tunnin kuluttua uudelleen. Näin kaverille ei ehkä tule mieleenkään jäädä ikkunan alle odottelemaan.

Ilmeisesti kyseinen mies soittaa hyvin usein, jos on montakin kertaa onnistunut keskeyttämään puuhat? Onko kyseisellä miehellä itsellään muita ystäviä kuin miehesi vai miksi hän tulee niin usein käymään?

Vierailija

Onhan sillä muitakin kavereita mutta kun näillä kahdella on yhteinen autoharrastus niin näkevät todella usein. Yleensä mieheni kaveri tulee kyselemään neuvoja johonkin asiaan tai niinkuin tänään esittelemään uutta autoaan.

Yleensä kun miehet näkevät se on mieheni ystävän aloitteesta.

Vierailija

Miksi se puhelin pitäisi laittaa salaa äänettömälle? Mitäs jos sanoisit miehellesi ihan suoraan että keskeytykset tympii ja että puhelin on laitettava äänettömälle heti puuhailujen alussa koska et halua keskeytyksiä. Itse en ainakaan sulattaisi yhtään jos mies alkaisi kesken kiihkeimpien hetkien vastailemaan puhelimeen.

Vierailija

Hosuli:
Olen suoraa sanonut miehelle sadat kerrat mutta se on mies eikä suostu ymmärtämään.
Ja ei millään pahalla mutta täällä näyttää ihmisillä olevan lukihäiriöitä sillä en missään sanonut mieheni vastaavan puhelimeen kesken seksin vaan kun ollaan aloittelemassa.
Ja meillä ei kumpaankaan sulateta mitään komentelua kuten sitä että sanoisin miehelleni että puhelin on pakko laittaa äänettömälle

Vierailija

Ymmärsin väärin tuon kun ollaan oikeissa tunnelmissa ja aloittamassa touhuja eli siis siten että olette päässeet jo sänkyyn ja heittäneet vaatteet nurkkaan. Mun moka. :)

Kysyit neuvoja tilanteeseen ja ainoa minkä itse osasin sanoa oli, että miehelle vaan sanot suoraan että kännykkä äänettömälle tai ei tarvitse touhuilla. Eikä sitä tietenkään tarvitse sanoa tyyliin: "Nyt v***u se v**un kännykkä v**u äänettömälle tai oot selibaatissa v**u seuraavan vuoden!" vaan varmasti ihan asiallinen keskustelu takaa paremman tuloksen. Kerroit kuitenkin harkinneesi laittavasi puhelimen salaa äänettömälle mikä mielestäni on kyllä vähintään yhtä huono asia kuin komentelu. Mun mielestä ei kuitenkaan ole komentelua jos toinen ihan suoraan sanoo ettei touhuilu huvita koska puhelin kuitenkin keskeyttää jo aivan alkuvaiheessa.

Onko miehesi antanut hyviä perusteluja sille miksei halua laittaa puhelinta äänettömälle jo siinä vaiheessa kun kiihkeitä tunnelmia on luvassa? Tästä mun sepustuksesta ei kyllä ollut nyt varmaan mitään hyötyä, mutta toivon että siellä päästään jonkinlaiseen molempia tyydyttävään kompromisiin tämän asian suhteen.

Vierailija

Meillä ei oikein ikinä tunnu olevan yhtään suunniteltua eli normaalisti se on sitä että juuri kun on herätty tai kun muuten vaan makoillaan katsomassa jotain ohjelmaa ja mies alkaa yhtäkkiä käpälöimään joten puhelimen valmiiksi äänettömälle laitto tämänkin takia on vaikeaa.
Tästä kuitenkin on juteltu useampaan kertaan ja asia ei ole kuitenkaan muuttunut mitenkään sillä mieheni on varsinainen jääräpää :D
Pahin tässä kuitenkin on vielä tulossa sillä mieheni on ajatellut perustavansa jonkinlaisen autojen varaosa myynti firman jossa niitä puheluita tulisi jatkuvasti vielä enemmän :/
Onneksi ollaan sentään päästy asiassa sellaiseen päätökseen että kesällä on edessä muutto asuntoon jossa ei asu muita kuin me kaksi ja tällöin on enemmän kahden keskistä aikaa jolloin myös enemmän seksiä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat