Kavereita Tampereelta?

Vierailija

Olis kiva saada pieni porukka kasaan.. :)
Yhdessä shoppailua, kahvittelua, bilettämistä, kuntoilua, leffailuja jne. Onko kiinnostuneita? :)

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Oonki laittanu jo tohon toiseen keskusteluun, mut muhun saa kans ottaa yhteyttä :) oon iiihan pian 21v ja tällä hetkellä vielä Briteissä, mutta tulossa kesäksi Treelle!

jennii_90@hotmail.com

Ois kiva jos yhessä voitas tehä jotai, niin ois ehkä helpompi tutustua ja varmistaa ettei tuu outoa tilannetta sen takia, jos ei osukkaan ajatusmaailma yhtään kohilleen..

Vierailija

Mie täytän 27pv.. 22v eli ihan pian.. :) ja mullekkin kelpais uusia kavereita, jos kiinnostuneita.. :) oon asunu reilu kaks vuotta Tampereella mut rehellisesti sanoen en silti tunne täältä ketään.. Kaikki kaverit toisissa kaupungeissa.. Ja kaipailisin kanssa shoppailu, kahvittelu, kuntoilu, biletys ym.. seuraa :) Ja ihmisiä kenen kanssa vois jutella kans kaikesta ja viettää aikaa :)

Mun maili on ovaskainenlola@hotmail.com, voi laittaa postia tulee :)

Vierailija

Täälläkin olisi kiinnostusta! 19, helmikuussa 20 vuotias tyttönen siis olen. En osaa päättää kenelle sitä pitäisi laittaa sähköpostia :D

Vierailija

Alkuvuodesta 20 vuotta täyttävä tyttö kaipaisi kavereita/ystäviä. Erityisesti viikonloppuisin olisi kiva tehdä kaikenlaista vaikkapa pienellä porukalla. Shoppailusta en juuri välitä, baareissa en mielellään tanssi ja juomanakin menee drinkkien sijasta mieluummin vaikka olut. Ei minua silti missään tapauksessa haittaa jos seurani näistä asioista pitää, kunhan yritän jotenkin kuvailla itseäni :).

Yhteydenpito sujuu parhaiten irkitse, muutenkin vapaa-aika menee lähinnä tietokoneella istuessa samalla neuloen vaikkei minulla edes netissä ystäviä ole. Siis tosiaan tarvitsisin jotain muutakin tekemistä ja ennenkaikkea juttuseuraa!

aawe536@gmail.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat