Mitä mies oikein haluaa?

Vierailija

Ajatellaanpa tilanne, että olet vuoden ajan 'säätänyt' jonkun miehen kanssa. Sitten yhtäkkiä kännissä mies sanoo sinulle, että ei yhtään tiedä mitä tekisi kanssasi ja ohimennen ihmettelee mitä hänessä näet. Mitä ajattelisit? Onko mies kiinnostunut vai ei? Miten ottaisitte tuon tilanteen? Ja ei, en usko että mies on kuitenkaan ihan täysin yhden asiankaan perässä..

Kommentit (7)

Vierailija

Lyhyestä virsi kaunis; Mulla tulee ensimmäisenä mieleen ton perusteella, että mies on jostain syystä hiukan epävarma itsestään ja hänellä on tunteita sua kohtaan, muttei ehkä pidä itseään tarpeeks hyvänä sulle.

Vierailija

Mutta ihmettelen, että miksi hän ei sitten tee mitään, ota yhteyttä tai jotain jos hänellä on jotain tunteita mua kohtaan. Mulle vaan tulee itselle samanlainen olo, että en ole tarpeeksi hyvä hänelle, että minussa on jotain vikaa miksi tämä ei ehdota mitään näkemistä esim päiväsaikaan..

Vierailija

Mustakin kuulostaa ihan siltä et miehellä on huono itsetunto. Ja ehkä just sen takia se ei ehdota sulle mitään, ajattelee et ei oo sun arvonen ni miks ees yrittäis.. :/ Hankala tilanne, ei auta kai ku koittaa vakuuttaa, että oot kiinnostunu siitä. Tsemppiä :)

Vierailija

miten mä voisin sitten vakuuttaa, että olen hänestä kiinnostunut? Muutenkin kuin täräyttämällä asia suoraan päin näköä :P Lisää mielipiteitä asiaan saa laittaa

Vierailija

mulla kans oli tollasta säätöä yhen jätkän kanssa noin puol vuotta. Se joskus puhu mun kanssa facebookissa, eikä ikinä ehdottanu mitää päivätreffejä. Nähtiin siis vaan baareissa. Eka epäilin et sillä on huono itsetunto, ettei se vaan uskalla pyytää muo mihinkää. Päätin sitte tälläseen sähläykseen kyllästyneenä yrittää syventää meiän suhdetta. Lähettelin sille siis viestejä ja sovittiin et edetään ihan pikkuhiljaa. Seuraavana päivänä se sitten halusi olla vain kaveri! Siihen loppu meidän suhde. Olin kuitenki tutustunu jo sen kavereihin ja sain niiltä selville, että tällä kundilla on ollu tyttöystävä jo kauan!
En väitä et sun "säädöllä" olis tyttöystävä, mutta se on yks mahdollisuus joka kannattaa ottaa huomioon.

Vierailija

LixxSixx, nojoo munkin asia on ''edistynyt'' sen verran, että meillä oli taas joku säätöilta. Aamulla sitten sanoi ettei halua mitään vakavaa, pelkkää hauskanpitoa vain. Ei kuulemma ole seurustelijatyyppiä (vaikka tiedän, että on pyytänyt jotain toista akkaa kahville tässä hiljattain..) Puhuu kuitenkin mullekkin koko ajan, että ''ens kerralla sitten blaa blaa blaa''-tyyliin eli haluaa näissä merkeissä edelleen nähdä.

Periaatteessa olisi ihanaa edelleen tavata myös ''ei mitään vakavaa''-tyylillä, mutta kun pohjimmiltaan tiedän että haluan kumminkin koko ajan enemmän ja sen takia satutan itseäni jossain vaiheessa vielä pahemmin. Ja varmaan jotenkin ajattelen, että jos se nyt haluaisi sittenkin jossain vaiheessa enemmän jos jatkan tällä tavalla...

Vierailija

Oot säätänyt siis tän jätkän kanssa jo vuoden eikä se vieläkään halua muuta kun pitää hauskaa sun kanssa. Jätkä vaikuttaa olevan tyytyväinen tilanteeseen, joten miksi hän haluiaisi asioiden muuttuvan? Jatko on ihan susta itsestä kiinni. Ehdottaisin, että yrittäisit tutustua uusiin miehiin ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat