Orgasmittomuus kumppanin kanssa

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 10 kuukautta ja seksiä olemme harrastaneet noin 9 kuukautta. En ole koskaan saanut tuona aikana orgasmia: en sormetuksella, suuseksillä, yhdynnässä tai edes klitorista stimuloimalla yhdynnän aikana.

Ongelma ei ole siinä, ettenkö saisi ominkaan keinoin orgasmia. Olen saanut masturboimalla useita orgasmeja poikaystäväni seurassa. Sormin en osaa itseäni enää kylläkään tyydyttää, vaan käytän vibraattoria. Nykyisin orgasmit ovat suuren työn takana ja huipulle pääseminen saattaa kestää jopa puoli tuntia tai enemmänkin.

Saattaa vaikuttaa siltä niin kuin syy olisi täysin poikaystävässäni, että hän ei vain osaa tehdä minulle oikeanlaisia juttuja, mutta olen kertonut hänelle, millaisista asioista pidän ja hän osaa toteuttaa ne. Usein huomaan kuitenkin, että ajatukseni rupeavat harhailemaan kesken seksin, koska fyysinen hyvänolon tunne ei vain jotenkin riitä. Se ei kiihota minua tarpeeksi. Lisäksi silloin tällöin saattaa yhtäkkiä käydä niin, että mikään ei tunnu enää miltään fyysisestikään tai sitten minuun jopa sattuu.

Olen miettinyt, että nämä vaikeudet saattavat johtua siitä, että keskityn liikaa orgasmin saamiseen tai olen ehkä liian riippuvainen vibraattorista. Huomaan usein myös kyllästyväni kesken seksin. En osaa välttämättä antaa täyttä kontrollia poikaystävälleni. Kumppanini yleensä kysyy, mitä haluaisin hänen tekevän, mutta en osaa vastata. Asiat, joista yleensä pidän, eivät siis yhtäkkiä tunnukaan ollenkaan hyvältä, jolloin en tiedä, mistä pitäisin.

Olisiko kellään neuvoja, miten korjata tämä tilanne? Alan kohta olla jo todella epätoivoinen. Tuntuu, että painostuksen (oman sekä kumppanin) takia en kohta pysty enää ollenkaan saamaan orgasmia. Ennen pystyin saamaan kaksi orgasmia peräkkäin, mutta nykyään en koskaan. Seksihaluni eivät kylläkään ole kadonneet, mutta kyllästyminen tapahtuu nopeasti. Onko kellään samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija

Ensinnäkin jättäisin hetkeksi sen vibraattorin pois ja opettelisin uudelleen saamaan orgasmin pelkillä sormilla. Tästä oli juttua joskus lehdessäkin, että vibraattori voi aiheuttaa sen, ettei orgamia enää saa kuin vain ja ainoastaan sen vibran avulla. Tunto ikäänkuin vähenee. mistä voisi kertoa myös se, että orgamin saaminen kestää pidempään.

Ei ole mikään pysyvä "vamma", mutta hetki voi mennä, että keho tottuu taas tietynlaiseen kosketukseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat