Seksi ei kiinnosta

Vierailija

Olen seurustellut 1,5vuotta kumppanini kanssa (ikää molemmilla yli 20) ja oikeastaan koko sen ajan seksi on ollut aika taka-alalla suhteessamme.
En tee aloitteita oikein koskaan ja mieluummin puuhailen yksikseni dildon kanssa, mikä tuottaa minulle taas todella huonoa omaa tuntoa.
En oikeastaan edes tiedä miksi en halua. Kerta viikossa olisi mulle semmonen sopiva määrä eli en nyt voi sanoa etten ikinä haluaisi edes harrastaa seksiä.
Kun otan puheeksi että seksimme on aina samanlaista ja ehkä vähän tylsääkin, poikaystävä ottaa kaiken itseensä tai kääntää kaiken mun niskoille "nokun et sä tee mitään uutta". Ja sekin asia jää siihen.
Tuntuu että seksi on suorituskeskeistä. Että kunpa nyt tultais ja vielä yhtäaikaa. Joo onhan se kivaa tulla samaan aikaan ja näin, mutta se alkuun pääsy on aina vaivan takana ja olisi kiva nauttia ihan alusta asti, mutta minä tunnen oloni vaan vaikeutuneeksi.
Ahdistaa ja tunnen oloni huonoksi tai ainakin epänormaaliksi. Onko minulla vaan väärä poikaystävä, jota kohtaan en tunne tarpeeksi vetoa vai olenko vaan normaali nuori nainen, joka pärjää vähemmälläkin seksillä?

Kommentit (1)

Vierailija

Tuntuu järkeenkäypältä, että suhde voi pääättyä eroon, mikäli toinen osapuoli turhaantuu.(mies menee ehkä toisen kanssa sänkyyn) Jos mies ei kuitenkaan ole ilmaissut tarvetta enemmälle seksille, niin sitten hänellä ei ole aihetta valittaa ja tuskin hän sitten tekeekään mitään sopimatonta...

Seksin voi ajatella leikiksi - se on hauskanpitoa. Voittehan mennä yhdessä esim. lattaritanssitunnille, saatte varmasti säpinää.
onnea!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat