VAAAALEA meikkivoide hakusessa!

Vierailija

Millä merkillä on ihan oikeasti vaalealle iholle sopivia meikkivoiteita? Olen kokeillut todella monia meikkivoiteita, Maybellinea, Maxfactoria ja niin edelleen, mutta kaikista vaaleimmatkin ovat minulle liian tummia. Tällähetkellä käytössä Lumenen mineraalimeikkivoide, joka muuten olisi todella hyvä, mutta sekin liian tumma! Ja tietysti vaaleuden lisäksi myös sellainen, joka PEITTÄÄ(!) ja pysyy. Ja vaalea puuteri myös olis kiva. Kiitos tuhannesti jos joku osaa auttaa! :)

Kommentit (12)

Vierailija

Kokeile Lancomen meikkivoiteista sävyä 010, se on hyvin vaalea. Esim. Lancomen Teint Idole Ultra (010) on erittäin peittävä ja pitkäkestoinen. Jos taas haluat hieman "luonnolisemman" lopputuloksen, kokeile paljon kehuttua ja mainostettua Teint Miraclea (010) joka myös peittää ja kosteuttaa, mutta kuuluu ns. valomeikkivoiteisiin eli se on valoaheijastava ja näin ollen tekee ihosta kuulakkaan näköisen.

Lancome kuuluu toki selektiivisiin sarjoihin, eli hintaakin on sitten enempi kuin esim. Maybellinella, mutta laatu on ja pysyvyys ovatkin ihan eri juttu. Hintaa noilla meikkivoiteilla ehkä about 45e. Kannattaa pyytää myyjää kokeilemaan sävyä sinulle ja sitten pyytää mukaan pientä näytettä, ettei tule ostettua sikaa säkissä jos meikkivoide ei olekaan sinulle se paras mahdollinen :)

Toivottavasti tästä oli edes jotain apua :D

Vierailija

Lumenen Natural Code- sarjan Skin Perfector mattameikkivoiteen 010 Vanilla on tosi vaalea. Jos löydät tosi hyvän meikkivoiteen niin kannattaa kaveriksi ostaa väritön irtopuuteri niin ei ainakaan puuterista tule rantuja (:

Vierailija

Itse käytän kyllä maybellinen dream matte moussea, sävy 004. Ja hyvä on, ei jää rajaa eikä näytä naama tummemmalta mitä oikeasti on. Ja olen todella vaalea, varmaan vaaleampaa nähnytkään :D

Vierailija

Itse juuri sain metsästettyä itselleni vaaleimman meikkivoiteen mitä olen ikinä onnistunut löytämään. Kyseessä on Gosh merkkinen x-ceptional wear meikkivoide, jonka ostin sokos emotion myymälästä mutta varmaan ihan normi sokokseltakin sitä saa.. Sävy oli se kaikkein vaalein, nimeltään muistaakseni porcelain. Aluksi näyttää jopa liian vaalealta, mutta kun siihen päälle iskee ihan tavallista "transludent" puuteria, niin muuttuu väri jo hieman tummemmaksi. Laadultaan tuo meikkivoide on aika paksua ja jämäkkää, mutta ei valitettavasti mitenkään ihmeellistä.

Vierailija

Lily Lolo mineraalimeikeistä löytyy tosi vaalea sävy Porcelain!
http://www.lilylolo.co.uk/category/foundation#_

Tuolta voi tilata pieniä näytteitä, joten ei ole kallista hommaa kokeilla useampaa eri sävyä. Minä tykkään mineraalimeikeistä yli kaiken, koska ovat niin kestäviä ja niillä saa luonnollisen lopputuloksen. Mineraalimeikeistä olen löytänyt itselleni sopivimmat sävyt ja peittävyyttäkin voi säädellä tilanteen mukaan. Kevyeen ehdostukseen yksi kerros ja peittävämpään lopputulokseen useampi kerros. :)

Vierailija

oon sun kans ihan samaa mieltä. Toi on niiiin mahtava meikkivoide! :) aluksi epäilytti ostaa sitä, mutta onneksi ostin! :) Todella hyvää meikkivoidetta, ja levittyy tasaisesti.

Vierailija

Itellä sama ongelma, useimmista kaupoista ei edes myyjän avustuksella ole löytynyt sopivaa. :D Lumenella ei ennen ollut tarpeeksi vaaleaa sävyä, mutta nyt kauppoihin on tullut sellanen ku Luminous touch, kuultomeikkivoide. Siitä löytyy sävy vaniljavaahto 0, joka on tosi vaalea. :)sopii ainaki mulle oikeen hyvin! En sitte vaan tiiä, onko se tarpeeks peittävä sun makuun. Tosi vaalea puuteri löytyy lumenen natural code-sarjasta, en muista tarkempaa nimeä..

Vierailija

max factor lasting performance

peittää tosi hyvin! ja vaalein sävy on OIKEASTI vaalea!

Lumenen natural codella on mielestäni kaikista vaalein, mutta se ei peitä läheskään yhtä hyvin!

porcelain

mulla ainakin toi lumenen natural coden vaalein sävy on aaaivan liian tumma, niinkuin kaikki muutkin markettituotteet. itse olen päätynyt siihen ratkaisuun että levitän itseruskettavaa ainakin dekoltee-alueelle, varsinkin rinnalle .. ei ehkä paras ratkaisu, mutta voipahan käyttää kaikki liian tummat meikkivoiteet pois kaapista pölyttymästä. 

minttu 159
mansikkainen

Millä merkillä on ihan oikeasti vaalealle iholle sopivia meikkivoiteita? Olen kokeillut todella monia meikkivoiteita, Maybellinea, Maxfactoria ja niin edelleen, mutta kaikista vaaleimmatkin ovat minulle liian tummia. Tällähetkellä käytössä Lumenen mineraalimeikkivoide, joka muuten olisi todella hyvä, mutta sekin liian tumma! Ja tietysti vaaleuden lisäksi myös sellainen, joka PEITTÄÄ(!) ja pysyy. Ja vaalea puuteri myös olis kiva. Kiitos tuhannesti jos joku osaa auttaa! :)

Saman ongelman kanssa olen paininut jo vuosikausia. Lähimmäksi oikeaa väriä ovat viime vuosina päässeet Lumene ja L'Oreal. Nekin vaihtelevalla menestyksellä meikkivoideosastolla. Yleensä voiteen sävy muuttuu niin, että kasvot näyttävät likaisilta. Olen huomannut, että voiteen rasvaisuudella on myös merkitystä. Minun ihollani toimii sitä huonommin, mitä rasvaisempaa voide on. Kannattaa kokeilla, onko sillä vaikutusta sinun ihollasi. Viimeisimmät käyttämäni voiteet ovat L'Orealin True Match ja Lumene BB. Tuo Lumene alkaa olla jo vähän liian tumma, kun kesän haalea päivetys on kadonnut iholta. Puuterina olen käyttänyt jo viimeiset 20 vuotta ihan mitä merkkiä tahansa, kunhan se on läpikuultavaa.

Mithrindel

Itsekin olen todella vaaleaihoinen ja yleensä se vaalein sävykin on liian tumma, ainakin Lumenen meikeistä. Itse käytän tällä hetkellä Maybellinen BB-voidetta, joka on ihan ok, mutta mulla on myös käytössä Maybellinen Fit Me-sarjasta sävy 110. Sitä ei muuten meinannut aluksi löytyä mistään, ja eräässä kaupassa kosmetiikkapuolen vastaava sanoikin jotakin sellaista että ko. sävy olisi ollut jokin vahinko eikä sitä ollut tarkoitus tulla myyntiin ollenkaan? Tiedä sitten.

Olen myös Oriflamen edustaja ja sitä kautta on tullut kokeiltua useampaa meikkivoidetta siltä puolen, ainakin Studio artist-sarjasta löytyy tosi vaaleaa sävyä josta tykkäsin ja Oxygen boost-meikkivoide on myös aika vaalea, kokeile toki niitäkin jos vaan voit :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat