Ruskeaa vuotoa seksin jälkeen

Vierailija

Eli mulla loppui kuukautiset viikonloppuna, maanantaina vuotoa ei tullut enää yhtään. En käytä pillereitä vaan käytetään kortsua. Ja maanantaina päivällä harrastin yhdyntää, rajummanpuoleista sellaista. Illalla mulla oli maha kipeä ja turvoksissa ja maha tuntuu tänäänkin olevan vielä turvoksissa. Koko selkä on myös kipeänä. Tänään (tai siis tiistaina) myös huomasin, että valkovuoto on vähän ruskeaa, eilen se oli ihan normaalia eikä tullut enää menkkavuotoa yhtään. Ja valkovuotoa tullut ihan normaali määräkin eikä mitenkään runsaasti.

Olisko sinne jäänyt jotkut menkkavuodon rippeet, jotka olis nyt tullut? Tai kun seksi oli aika rajua niin jos siitä aiheutui vuotoa?
Vai voiko tää olla jotain sukupuolitautia? Klamydiaa?

Mies oli mun sisällä hetken ilman kortsua, ei kuitenkaan lauennut sisään vaan laitettiin kortsu sitten myöhemmin. Joo tiedän, todella typerää... Kerran aikaisemmin on ollut sisälläni ilman kortsua hetken eikä lauennut sisään silloinkaan, siitä on melkein puoli vuotta. Hänellä tietäkseen ei ole mitään tauteja mutta en tiedä onko hän käynyt testauttamassa. Mä olen harrastanut seksiä ainoastaan hänen kanssaan.

Jep, tiedän kyllä että meidän pitää puhua nää ehkäisy- ja tautiasiat nyt selviksi ja käydä molempien testeissä ja käyttää kortsua alusta asti niin kun noita kahta kertaa lukuunottamatta ollaan tehty, joten siitä ei tarvitse sanoa, mutta jos joku tietäis mitkä kaikki vois olla syitä tähän ruskeaan vuotoon ja turvotukseen ynnä muuhun?

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat