Mitä tehdä, kun seksi ei toimi?

Vierailija

Otsikossa ydinongelma. Tapasin miehen viime keväänä ja aloimme tapailemaan paremmin toisiamme kesän aikana, seksin astuttua kuvioihin, ymmärsin melko nopeasti, ettei mies ole kokenut ja tulee hirveän nopeasti - eikä oikein osaa mitään.

Oma seksihistoria on moninainen eikä uskallust ja mielikuvituksesta ole aiemmin ollut puutetta. Olen myös ihan normaalisti saanut orgasmeja entisissä suhteissani, ei siitä ole siis kyse.

Ongelmana on mies, joka on aivan erilainen kuin entiseni: kiltti, huomaavainen ja mukava (ei mitään pahapoika matskua), mutta hän ei vain osaa seksiasioita ja ennen minua hänelle ei seksi merkinnyt niin paljon (nyt on asia kuulemma muuttunut).

Noh, olen koittanut puhua asiasta, olen neuvonut, näyttänyt, kertonut mistä pidän, mitä haluan, mitä haluan hänen tekevän, minkälaisesta seksistä pidän. Hän ei vain ymmärrä? Olen kädestä pitäen yrittänyt opettaa, olen koettanut kaikkia omia keinoja, hakenut netistä lisää tietoa ja lukenut kaikki mahdolliset seksivinkit lehdistä. Hän vain ei osaa tyydyttää minua ja tulee aivan liian nopeasti. Joskus hän kestää pari minuuttia, mutta se on pisin aika, kun hän kestää. Useimmiten hän tulee minuutin sisään tai pahimmillaan saman tien kun pääsee sisääni. Olen yrittänyt puhua asiasta ja jossakin vaiheessa olimme heittää koko suhteen sikseen, kun riitelimme asiasta liikaa (minulle seksi on iso osa suhdetta ja seksuaalisena ihmisenä tarvitsen seksiä suhteessa).

Nyt emme ole puhuneet asiasta, seksi on ollut ok, mutten koskaan saa vain mies tulee.

Lisäksi onglemana on hänen yliherkuuden lisäksi, hänen "limaisuutensa" - kuinka kovasti voi mies kiihottua kun bokseritkin ovat ihan limaisia? Onko se edes normaalia kiihottua niin paljon, että farkutkin ovat joskus kosteita nesteytyksestä? Tähänkin pulmaan olen keksinyt ratkaisun - pesu tai vähintään peniksen pyyhkiminen kuivaksi, mutta tämä ei auta kovin pitkäksi aikaa.

Olemme harrastaneet seksiä niin ilman kuin kortsunkin kanssa eikä eroa ole, aina sama ongelma.

Onko koolla sittenkin väliä? (jos en klitoriksen kautta saa mitään niin voisi edes g-pisteen kautta...)

Onko neuvoja, vinkkejä, ideoita?

Kommentit (7)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itsellä vähän sama, että mies ei ole niin seksuaalinen kuin minä ja tulee nopeasti. Aikani jaksoin asiaa ajatella mutta kun ei se mihinkään muuttunut niin aloin pitänään kivaa itsekseni.

Vierailija

Todella harmi että noin on tapahtunut kun olet kerrankin löytänyt jotain aivan erilaista kuin aiemmin, mies ei ole kovin seksuaalinen aiemmin ollut, varmasti hän on kovin epävarma myös seksin suhteen? joka saattaa vaikuttaa myös kaikkeen. On hyvä että olet kertonut suoraan mistä tykkäät, eli sinua kiinnostaa oikeasti että saatte seksin toimimaan.
Oletko kokeillut kehua häntä oikein kunnolla? (tietysti vaan silloin jos tekee oikein jotain) kiltti mies voisi saada vähän extraboostia kehuista ja halu oppia lisää voisi moninkertaistua. ;)
Miehen pitää vain itse oppia hallitsemaan tulemistaan (toki pienellä avustuksella), esim samalla tavalla kun monen naisen pitää oppia saamaan orgasmi.
Ajan kanssahan seksi voi parantua mutta pidemmän päälle varmaan tulee olemaan iso ongelma jos asia ei muutu ollenkaan ottaen vielä huomioon että olet itse kovin seksuaalinen.
Miten mies on kommentoinut oppejaan? onko hän ilmaissut ääneen ettei ole oikein ymmärtänyt miten hän toteuttaa sua tyydyttävät asiat, vai onko vaan vaiennut ja tehnyt väärin?

Kannattaa kokeilla Durex perfoma - merkkistä kondomia, jossa on miehen tuntoherkkyyttä heikentävää liukkaria, se on nimenomaa tarkotettu niille jotka haluais seksin kestävän pidempään, oon tuttavilta kuullut paljon että toimis! niitä pitäis tietääkseni löytyä ihan perus marketeista.

toivottavasti oli jotain apua!

Vierailija

Pystyykö hän tulemaan kahta kertaa peräkkäin tai jatkamaan seksiä vaikka olisiki lauennut minuutissa? Jos ette ole kokeilleet, niin tätä voi kokeilla.

Tuosta limaisuudesta on sanottava, että en ole koskaan kuullut mitään tuollaista. Se ei tietenkään tarkoita etteikö se voisi olla normaalia, mutta ainakin se kuullostaa tosi omituiselle(meillä päin mies pysyy ihan täysin kuivana ja eksäkin taisi vain vähän muuttua "limaisemmaksi").

Vierailija

Voisin ehdottaa vaihvikaa seuraavaksi noita Durex performa kondomeja. Itse kun olen kaikkia muita jo melkeinpä suositellut hänelle :D

Se on oikeasti häiritsevä tosiseikka, ellei seksielämä ole parisuhteessa tyydyttävä. Harmittaa kovasti, etenkin kun ennen seksi oli kivaa ja nautinnollista ja nyt jokainen kerta on melkein "ihan sama, tule vaan jo" -kerta. Lisäksi harmittaa se, että olen tosiaan löytänyt sellaisen miehen, joka on mukava eikä petä tai satuta minua ja on muutenkin ihan eri maata kuin aikaisemmin tapailemani tyypit. Harmittaa myös miehen puolesta, mies on tyypillinen juro suomalaismies - mistään ei koskaan puhuta, vaietaan ikuisiksi ajoiksi ja vain läheinen ihminen näkee, että asia vaivaa häntä. Hän on koittanut rohkaisuistani ja kannustuksestani yrittää pitkittää esileikkiä kanssani ja olen pitänyt kivaa itsekseni - niin hänen nähden kuin yksinkin. Hän on ehkä jotain oppinut, muttei siltikään tiedä...
missä on klitoris, mitä sille tehdään, missä on g-piste eikä sitä, ettei nainen ole kuin barbara joka pumpataan täyteen.

Koitan nyt viel jonkin aikaa odotella, mutta jos opiskelupaikka lohkeaa jossakin päin muualla kuin samasta kaupungista niin silloin tietää, ettei meitä vain ollut tarkoitettu pariksi kemioiden kohdatessa.

Vierailija

Olemme yrittäneet monta kertaa. Ja ennen sekään ei auttanut, toisaalta taas joskus mies jaksaa pikkuisen pidempään, ei kuitenkaan niin kauan että minä saisin. Ja uskokaa tai älkää - olen todellakin tehnyt kaikkeni että tulisin.

Eri asentoja ollut kymmeniä, eri paikkojakin kivasti, erilaisia tekniikoita, esileikkiä, tauotettua seksiä, roolipelejä, fantasioiden toteuttamista, kortsuilla ja ilman, lelujen avulla jne. Mikään ei vaan tunnu toimivan :( Kyllä mä dildolla ihan hyvin tulen...

Ja mitä exiäni muistelen niin ei nekään mitenkään erityisemmin "valuneet nesteitä"...

Vierailija

Onko miehesi yrittänyt "treenata" penistään? Siitä voisi olla apua. Eli jokainen mies tietää että penistään voi "liikutella" hieman ylöspäin (kun penis on erektiossa huom!). Pyydä miestäsi treenaamaan itseään kerran päivässä pitämällä pientä ja kevyttä painoa (ohut kasvopyyhe, geishakuulat ym. käyvät tähän tarkoitukseen oikein hyvin) peniksensä ympärillä/päällä ja muutaman minuutin ajan nostella painoa. Tämä auttaa kestävyyteen erittäin hyvin! Aikaa ja painoa kannattaa kasvattaa pikkuhiljaa oman onnistumisen mukaan. Muistuta miestäsi että hän on sinulle edelleen tärkeä ja yritä keskustella hänen kanssaan tästä ongelmasta. Jos mitkään kotikonstit eivät auta (eli kondomi, yllä mainittu "treenaus", penispumput ja -renkaat [nehän on ensisijaisesti kehitetty pidentämään yhdynnän kestoa], terveellinen ruokavalio ym.) kannattaa mennä lääkäriin. Erityisesti tuosta valuttelusta olisin huolissani; sehän saattaa olla oire jostain vakavammasta taudista! Jos sitä tapahtuu jatkuvasti varaisin ajan sukupuolitesteihin ja keskustelisin lääkärin kanssa asiasta. Lääkäri osaa myös auttaa erektio-ongelmissa, joten rohkeasti yhteys terveyskeskukseen! :)

Vierailija

kiitos! Tästä oli todella paljon apua. Pistän nuo painot muistiin. :)

Ja "valuttelust" olen itsekin huolissani... siis kun hänen mukaansa aina ollut tuollainen, mutta omien havaintojeni mukaan se on vain lisääntynyt tässä... 8-9 kuukauden aikana. Hän on viimeksi eksänsä aikana (ennen, aikana, jälkeen??) käynyt sukupuolitesteissä ja oli puhdas. Silti epäilyttää ja aina ei voi tietää (saihan munkin exä jostakin yhtäkkiä klamydian ja soitteli perään, että käypä sinäkin testeissä... onneksi olin itse puhdas enkä mitään tartuntoja saanut). Tuosta uudelleen sukupuolitesteihin menemisestä olen puhunukkin jokusen kerran, mitään tulosta ei vielä ole tuottanut ja hän on niin jääräpäinen, ettei varmana edes lähde. Kai ne ovat ilmaisia myös miehille?? (Naisilla ainakin ovat ja nuorille...)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat