Neitsytmies

Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija

Heips jeps eli täällä päin kans neiti skorppari , kihloissa neitsyt horoskooppi miehen kans ja kesällä sitten häät. NEITSYT horroskoopilta mies voi aluksi esittää vaikeata tavoiteltavaa mutta yritä enemmän siitä ne tykkää , neitsyet ovat tunteellisia ilmaisevat itseensä paljon joten kerro pois hänelle mitä tunnet häntä kohtaan näytä hänelle mitä hän merkitsee sinulle...etäisyys ei tepsi. Joten älä missän nimessä lakkauta yhteyden pitoanne..jos saa kysyä minkän ikäisiä olette? tsemppiä :P

Vierailija

itselläni ei ollut onnea neitsyt miehen kanssa, suhteemme kesti muutaman kuukauden ja sen lisäksi puolen vuoden päästä satunnaista seksiä (uskomattominta seksiä mitä olen tähän asti kokenut). Halusimme samoihin aikoihin yrittää uudelleen, mutta se oli liian mnyöhäistä (eräistä muista syistä), ja lopulta yhteydnepito jäi. Neuvoisin olemaan salaperäinen, mutta samalla avoin ja heittää miehelle tulta purjeisiin - lähetä randomeja seksikkäitä ylkättäviä viestejä kesken työpäivän tai tapaamisen, ole jännittävä - sen mitä oma kokemus kertoo: neitsyt mies ei koskaan pysy aloillaan ja etsii aina jotakin uutta ja jännittävää.
Kannattaa ottaa asioita myös rohkeasti esille "kissa pöydälle" -tyyliin. Tsemppiä, mutta älä ota liian itseesi/vakavasti/satuta itseäsi, ellet onnistukaan miehen suhteen, sillä neitsyt miehiä ei voi koskaan omistaa omanaan ja he usein pääsevät livahtamaan karkuun.

Vierailija

Olen 20-vuotias ja mies tänä vuonna 22v. =)
Aluksi luulin olevani voiton puolella kun esitin vaikeasti tavoitettavaa ja vaikka aikataulu oli kovin tiukka, niin mut oli pakko silti nähdä! Nyt osat on vaihtunut kun valitettavasti näiden tapaamisten jälkeen mies hurmasi aivan kokonaan erilaisuudellaan, en pysynyt kovana :D
En ole aivan kokonaan lopettanut yhteydenpitoa tietenkään, mutten halua vaikuttaa "liian helpolta" ja roikkua liikaa, tai sellainen olo muuten tulee kun neitsytmiehel aikataulu aivan täys ja HÄN ilmoittaa kun on aikaa tavata ja itsellä on aikaa vaikka muille jakaa tällä hetkellä niin aika tuntuu entistäkin pidemmältä!
Eilen lähetin tosin ensimmäisen "tuhman" viestin, en tiennyt onko se soveliasta vielä näin alussa, mutta tosiaan ilmaisin haluni ja toivoin että viesti voisi laittaa vähän vipinää kinttuihin ja kysäisin samalla jos mies voisi olla hetken ilman kiireitä:D, kaikkiin viesteihin onneksi mies kyllä on reagoinut ja kyllä tästä viestistä vissiin tykkäsi mutta vastaus: ainahan oon kiireinen=) pitää sitten yrittää kehitellä jotain;)

Eli ei vieläkään suoraa vastausta milloin tämä tapahtuu, oivoi. Muhun kiihkeeseen skorppariin kyllä tehoo liianki hyvin toi vaikeesti tavoteltava ja "mysteerinen" neitsyt. Tuntuu että pää poksahtaa kohta :D

Vierailija

Voi mahoton, itsekin olen skorppari ja eksä oli neitsyt:D Kyllä, hän oli hyvin tunteellinen ja herkkä. Hän myös petti minua ainakin kolme kertaa=jäi kiinni kolme kertaa, muista en tiedä. Seksi oli huonoa. Mies ei myöskään koskaan halunnut sitoutua, eli sikäli allekirjoitan sen, että neitsytmiestä ei voi "omistaa".

Nykyinen on leijona, ja kaipaan rinnalleni juuri hänen kaltaistaan vahvaa ja räiskyvää persoonaa. Mun makuun ainakaan tuo neitsytmies ei ollut tarpeeksi miehinen.

Mutta jos totta puhutaan, niin en oikeastaan usko horoskooppeihin:D Horoskooppimerkillä ei ole mun mielestäni mitään merkitystä suhteen onnistumisen kannalta, koska horoskoopit yleistävät liikaa ja jokainen on kuitenkin yksilö.

Vierailija

Mä oon ite kauheen jotenkin ajan kanssa nohin horoskooppien luonnekuvauksiin samaistunut kun itse esim maailman tyypillisin skorppari oon! Mutta juu eroja aina on toki, esim tää mun tuntema neitsyt on vastakohta kuvailemaasi exääsi :D Itsevarma, sosiaalinen, (pilkunviilausta huomasin jo alussa:D), aivan loistava sängyssä, mutta en ole sen syvemmin kerinny tutustua et voisin sanoa miten herkkä tyyppi on, vaikuttaa hirveesti sellaselta jonka lähelle on vaikee päästä, tai itseni tavoin vähän sellanen sulkeutuva omissa henkilökohtaisissa asioissa, et avautumiset tapahtuu sit vaan harvoille ja valituille. =) Mun ensimmäinen oli leijona, se oli ehkä liikaa, koska molemmat oli liian dominoivii tyyppejä, seksi onnistui täydellisesti mutta muuten vaan tapeltiin joka asiasta.

Vierailija

Minullakin mies on neitsyt. Ja myös olemukseltaan aikalailla "ideaalia tapausta" vastaava. Eli hyvin tunteellinen ja herkkähipiäinen niin hyvässä kuin pahassakin. Muttei kuitenkaan niin herkkä, että lähelleen laskisi ihan ketä tahansa. Vain harvat ja valitut pääsee sen kehän sisäpuolelle kuulemaan, mitä siellä pään sisällä oikeasti pyörii. Sosiaalinen ja erittäin riippuvainen ihmisistä. Perfektionisti ja omalla tavallaan myös melko itseriittoinen. Tämän takia myös välttelee sitoutumista. Vaikka neitsyttä pidetään "alistuvana", niin oman käsitykseni mukaan neitsyen itseriittoisuus on sen verran kovaluontoista, että kyllä se neitsyt koettaa tehdä kaikkensa kokeakseen olevansa tärkeä ja se, jonka sana painaa.

Itse olen neitsyelle täysi vastakohta. Olen itse oinas. Ja voin sanoa, että tämä yhdistelmä on vähän sama asia kuin vetinen puu nuotiossa. Koska minä olen meistä se menijä, salaperäisempi ja räiskyvämpi. Joten, astun melko pahasti neitsyen egolle, kun hänen etäisyytensä ei häiritse minua. Olen myös itsenäisempi ja haluni menestyä ovat myös neitsyelle kova paikka. Myös tavassa ilmaista itseään olemme kuin aurinko ja kuu. Itse olen suoraviivainen, mutten kuitenkaan töykeä, kujerran enemmän ja toimin loogisesti. mies taas.. noh, hän tapaa asioista tehdä aina vaikeampia. Asiat hän mielellään ilmaisee rivienvälissä, josta minun pitäisi sitten osata ne lukea. Hän on myös epäloogisempi kuin minä.

Noh, tämä täydellinen vastakohtaisuus toisaalta tuo omanlaistaan jännitystä suhteeseen ja samalla roppakaupalla ongelmia.

Vierailija

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista, avarsi paljon mieltä ja ehkä opin vielä ymmärtämäänkin tätä miestä. Kova kuori näyttää olevan mutta varmaan minun laillani siellä alla sitten piilee vaan herkkä mies joka ei helposti lähelleen päästä. Jokatapauksessa nyt vihdoin sain puhelun jossa jopa sovittiin ajankohta tapaamiselle, luulen että uskallan varmaan silloin varovasti kysyä mitä siellä mielessä oikeeen liikkuu. =)

Vierailija

Mä tykkään lukea näitä mutta en millään jaksa uskoa horoskooppeihin , olen itse jouskari nainen ja ex mieheni oinas , ja pitäisi olla paras mahdollinen yhdistelmä , juu ei ollut :D myöskään muut tulen merkit , leijona ja toinen jousimies ei toimi. Nyt mulla on kiikarissa neitsyt mies ja toivotaan parasta ! Juttu on vielä alussa mutta tuntuu itseni kaltaiselta tyypiltä ja on jotenkin luottavainen olo onnistumisen suhteen ! :)

Liisa ihmemaassa

Mä tapailin kerran yhtä neitsyt miestä, suhde loppui aika lyhyeen , ilmeisesti koska en tehnyt asioita niinkuin mieheni halusi.
Neitsyt mieheni osottautui lapselliseksi ja hän päätti kostaa minulle. Osui kyllä arkaan paikkaan myönnän mutta en koskaan ymmärtänyt mitä lähtökohtaisesti tein niin väärin että ansaitsin sen. Neitsyt mieheni oli äkkipikainen ja vaikutti että hänen on yksinkertaisesti saatava tahtonsa läpi. Nyttemmin olen ihan iloinen ettei suhde jatkunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat