ideoita?

Vierailija

poikaystäväni täyttää pian 20 vuotta ja haluaisin antaa hänelle jonkun fiksun, kivan ja mieluisen lahjan. mutta ongelma on etten keksi mitä. hän on vähän tyyliä "jolla on kaikkea"... itse hän on onnistunut ostamaan minulle joulu ja synttäri lahjaksi ihania lahjoja, ja myös hieman hintavia. on tullut ipod nanoa ja kalevala koruja jne.

minulla on ideat hieman lopussa joten olisko jollain muulla hyviä ideoita? en siiis halua antaa mtn perus boksereita tai t-paitaa tai hajustetta,sillä niitä on hänellä kaapit pullollaan. vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole, mutta haluaisin kerrankin yllättää!

apuvaaaa, miehet mitä ne haluaaa?

Kommentit (5)

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Itsellä ihan sama ongelma!! Oman synttäri lahjani sain aikoinaan 3kk myöhässä :P mut ois kiva ostaa jotain muutakin kuin vaatteita tai shamppoita/saippuita/hajuvesiä.. Oma poikkis tykkää autoista, mutta auto taitais olla liian hintava xD ja kirjojakaan hän ei kovin paljoa lue.. Tietysti joku auto kirja tai semmnone vois olla iha jees, kun hän opiskelee autoalallakin..?
Ja semmonen ifolorilta tilattava muki vois kans olla kiva, mihin saa kuvan laitettua.. joku yhteinen kuva ja jotai muuta siihen sit :D en tiedä oisko mikään hyvä lahja?? Olen kavreiporukassakin huonoin keksimään lahjoja :D

Vierailija

itseasias viikko sit tilasin just ifolorilt semmosen mukin :DDD mut haluun kyllä jtn muutakin. munkin poikaystäväni tykkää autoista ja m-pyöristä ja molemmat siltä löytyykin et oiskohan joku siihen liittyvä kirja mieluinen... täytyis varmaa vaa tutkii sen kirjahylly ettei sielt löydy sellaista :DD

Vierailija

Jos olette olleet jo pidemmän aikaa yhdessä tee joku pieni muisto kirja suhteestanne jonne voit laittaa kuvia, erilaisista tapahtumista lippuja, elokuvaliput ja kirjoitella kaikkea mukavaa ja tietenkin jättää tilaa tulevalle.

Oma mieheni ainakin tykkäsi kovasti kun tein sellaisen ja nyt hän itsekin jo keräilee sinne kaikkia lippuja tapahtumista :)

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Joo tommone kirjatsydeemi vois olla hyvä 8)) ite mietin kans et työkalalupakki tai joku muu vastaava vois olla aika jees, ku vielä semmoista ei ole, ja työkaluille nyt aina tulee tarvetta!!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat