Oikeasty hyviä neuvoja parempaan seksiin (alottelijoille)

Vierailija

En tiedä tuosta alottelijasta, sillä olemme harrastaneet seksiä poikaystäväni kanssa yli vuoden, lähes kaikki se aika mitä ollaan oltu yhdessä (n. 1v 4kk). Pidän jätkästä todella paljon, mutta ongelmana meillä on seksi, niinkuin varmaan monella muullakin.

Hän meinaa laueta 20 sekunnin yhdynnän jälkeen, kun itse en ole edes päässyt alkuun. Ollaan kokeiltu hidastamista, taukoja sekä lopetettu yhdyntä kesken ja tehty välillä jotain muuta. Mikään ei tunnu tehoavan. Tiedän, että kondomi voisi auttaa, mutta niitäkään ei tule ostettua niin usein, kun itse käytän minipilleriä. Olen myös pyytänyt jätkää vetämään käteen ja harjoittelemaan pidättämistä, mutta sekään ei tunnu tehoavan.

Tiedän, että saattaisi auttaa, jos itse myös käsityöskentelisin itseni kanssa, mutta en koskaan löydä itsestäni halua siihen. Johtuen mitä luultavammin juuri pillereistä. Miehen kanssa kiihotun kuitenkin aivan normaalisti. Olemme lukeneet sen yhden cosmon jutun läpi sekä keskustelleet asiasta. Ei auta. Olen pyytänyt häntä antamaan suuseksiä, vaikka taidan kiihottua pelkästä sormipelistä enemmän. Mies sanoi, ett häntä ei ällötä koko homma, mutta ei mielellään "pikapanoissa (iltapäiväpanoissa)" sitä tekisi, mutta kun ei tee silloinkaan kun olisi koko yö aikaa tai koko iltapäiväkin. Ja itse hän kehtaa vielä pyytää suihinottoa, ettei paikat tuhriintuisi -.-. Miehellä on muutenkin aina kauhea kiire yhdyntään, vaikka nykyään olen saanut hänet jo pitkittämään esileikkiä ja varmasti vielä jatkaisi jos sanoisin kesken, että en ole vielä valmis. Ehkä meillä on kadoksissa kaikki hauskuus ja jännitys, ollaan liian kaavoihin kangistuneita. Aina se sama rituaali, ei muuta. Ollaan kyllä joskus tehty jotakin, mitä oon ite ehdottanu, mutta mies ei koskaan ehdottaisi/kokeilisi mitään erikoista (kuten jääpalaa, silmien sitomista jne.)

Olen jo täysin epätoivon partaalla, mitkään lehtiartikkelit eivät auta, sillä kaikissa jo oletetaan, että orgasmi olisi saatu väh. kerran. Ja kyllä, tiedän, että keskustelu on kaiken avain mutta sekään ei näytä enää toimivan.

Kommentit (3)

Vierailija

Oletteko kokeillut tälläsiä geelejä/suihkeita mitä myydään jossain seksikaupoissa? http://www.kaalimato.com/catalog/Bull+Power+Delay+Gel_p_8824.html

Ite en kyl osaa sanoo miten toimii, kun ei oo itellä kokemusta, mutta ainakin tuollasia myydään paljon :) kannattaa selailla tuolta sivuilta...

Ja tosiaan pakko kertoo että itse opin saamaan yhdynnässä orgasmin nimenomaan kun olin ensin oppinut saamaan sen itse :/ Ja melkeinpä sanoisin että itsetyydytyksessä on sama asia kuin seksissä, ei ne halut tule jos ei sitä vain ala harrastamaan :D Ja itse ainakin kieltäytyisin ottamasta mieheltä suihin, jos mies kieltäytyisi antamasta minulle suuseksiä!!! :o

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat jännityksen katoamisella :/ Voisittehan kokeilla jotain vähän "kesympää" kuten uusia asentoja, siveltimellä leikkimistä yms, jos miehesi ei innostu jääpaloista ja silmien sitomisesta? Tai yllätät hänet uusilla alusvaatteilla tai jotain sellasta :D Toivottavasti tästä on jotain apua...

Vierailija

Teiltä on selkeästi hauskuus kadonnut koko touhusta. Harrastatte seksiä rutiinista. Teette sen seksin itsensä takia, ette toistenne tai itsenne takia.

Seksi ei ole pelkästään yhdyntää tai sukupuolielinten hinkkausta ja eritteiden vaihtamista. Se koostuu lähtökohtaisesti kahdesta tuntevasta, ajattelevasta ihmisestä, jotka haluavat jakaa nautintoa. Siihen kuuluu sensuellius, läheisyys ja tunteet. Ottakaa sen takia taukoa yhdynnästä ja keskittykää toisiinne. Tutustukaa uudelleen toistenne kehoihin, ihan esileikin asteella. Ostakaa hierontaöljyjä ja hierokaa toistenne alastomia vartaloita. Sivelkää toisianne ja tutustukaa toistenne kehojen herkkiin paikkoihin. Syökää ja nuolkaa kehojanne. Menkää suihkuun ja istukaa siellä sylikkäin antaen kuuman veden hivellä kehojanne. Nauttikaa toisistanne ihan olemassaolon asteella.

Seksissä kuitenkin lopulta kaikki lähtee Itsestä. Omasta toiminnasta ja olemuksesta. On turha odottaa mahtipontista seksielämystä, jos itse ei ole valmis panostamaan siihen lainkaan. Omaan nautintoon on panostettava. Sinun kannattaisi aloittaa itsesi sormeilu, opetella se ja tutustua oman nautintosi luonteisiin. Myös poikaystäväsi kannattaisi tutustua uudelleen omaan nautintoonsa itsetyydytyksellä. Kun tiedätte itse, miten teitä täytyy koskea, mistä ja miten kovaa/nopeasti, opettakaa nämä toisillenne.

Myös kommunikoinnin kehittäminen on tärkeää. On oleellista, että kumppanilleen osaa "kujertaa", joka sytyttää tilannetta ja ohjaa molemmat oikeanlaiseen mielentilaan. Sitäkin teidän kannattaa treenata. Yksi hyvä tapa on saada aikaiseksi uudenlaista tilannetta ja värinää välillenne, on epänormaaleissa tilanteissa tuhmien puhuminen. Jos olette vaikkapa vieraisilla jonkun luona, niin heti kun isäntäväen silmä välttää, hiero miehesi sisäreittä läheltä nivusia ja ohimennen nivusista samalla katsoen häntä ilkikurisesti ja kuiskaten, että olisi kiva ottaa häntä siinä paikalla samantein. Mies voi vaivaantua tästä, mutta pienessä mielessään hänellä aivan varmasti kuitenkin alkaa sutina käydä. Tämän ei tarvitse välttämättä koskaan edetä tätä pidemmälle, mutta mielikuvien luonti ja halun osoittaminen tuovat ajanmittaa lisää potkua kahdenkeskiselle kanssakäymiselle.

Seksin elävöittäminen ei lopulta tarvitse mitään ihmeellisiä uusia kokeiluja tai välineitä. Se lähtee pienistä asioista. Silloin ollaan oikealla suunnalla, jos teidän molempien silmissä välkkyy pilke jo ennen esileikkiä ja se sama välke säilyy aktin jälkeenkin. Nyt tilanne kuulosti enemmänkin siltä, että olisitte molemmat tympääntyneitä toisiinne.

Vierailija

ihan konkreettisena neuvona voisin sanoa, jos vaikka vetäisit mieheltä vaikka käteen ja laukaisisit näin kovimman jäännityksen ja kohta kun mies olisi valmis uudestaan ryhtyisitte vasta yhdyntään.

Itse kyllä ajattelen että jos ei anna suuseksiä ei myöskään saa sitä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat