auttakaa mustasukkasuuteni kanssa <3

Vierailija

minulle iski kauhea hengenahdistus äsken mustasukkasuuden takia. Jätkäni ja minä ollaan oltu koht 4kk yhdessä ja hän opiskelee ensim. vuotta minä olen abi eli lukulomalla. Hänellä paljon opiskelijabileitä-tapahtumia ja ties mitä. Huomasin eilen että jätkäni oli linkittänyt erään samassa tiedekunassa olevan tytön fb-sivulle kiusoittelevan linkin ja tyttö kommentoinut tätä vähän flritti/kiusoittelevalla tyylillä. Tyttö fb:ssä tykkää joistain poikaystäväni kouluun liittyvistä statuspäivityksistä jne.

Minua ahdistaa koska en tiedä millaiset heidän välinsä on 'oikeassa elämässä'. mitä jos he hegaavat joka pvä yhdessä? ja alkavat ihastua tai jos ovat jo??? mistä voin tietää mitä on meneillään??? miksi poikkiseni piti linkata hänelle jotain? Miksi poikkiseni ei ole enem poikien kanssa siellä koulussa, vaan parin kaveritytön näköjään, ellei sitten tuon yhden kanssa ole enemmänkin? Poikkiksellani ei lue 'seurustelee' fb:ssä mutta hän suunnittelee yhteistä matkaa meille ja on ihana minulle, mutta silti minua häiritsee tuo tyttö.

auttakaa mahdol. moni oloani edes lyhyellä kommentilla kiitos<3

Kommentit (5)

Vierailija

ensimmäiseksi, RAUHOITU !

Etkö voi suoraan kysyä poikaystävältäsi kuka tämä tyttö on, jotta olosi helpottuisi? ja minulla on ainakin monia poikapuolisia kavereita joita saatan nähdä vapaa-ajalla, tekstata jne. eikä se tosiaankaan tarkoita että olisin valitsemassa jotain heistä oman poikaystäväni tilalle. oon ite seurustellu kohta vuoden, ja huomaan että ehkä nyt vasta viime aikoina oon alkanut joissain asioissa tulemaan hieman mustasukkaiseksi. olen kyllä sitä mieltä että pienesti mustasukkaisuus suhteessa onkin hyvä asia, mutta liikaa on liikaa. jos se menee jatkuvaksi kyttäilyksi ja alkaa vaivata tuollaiset asiat niin kannattaa puhua asiasta ja ihan vain saadaksesi itsellesi mielenrauhan. olen varma että tämä tyttö on poikaystävällesi VAIN kaveri, mutta jotta uskoisit sen sun pitää kuulla se häneltä. joten kysy, mutta esitä asia kypsällä tavalla, älä "vaadi" häntä tilittämään kaikkea joka liittyy kyseiseen tyttöön.

Ja luottamista peliin :)

Vierailija

Minun mielestäni vaikuttaa siltä että poikakaverisi on ainakin vähän ihastunut tähän tyttöön. Tätä tapahtuu. Jotkut tekevät asialle jotain, jotkut eivät, jotkut miehet taas eivät jätä tyttöään, mutta jos heillä on heikko luonne saattavat tehdä jotain kielletty tämän ihastuksen kanssa. Itse olisin myös tosi mustis ja tiedossa olisi kyllä isot keskustelut.

Vierailija

Rauhallisuutta peliin! Ensinnäkin, mun mielestä on todella hätiköityä toimintaa alkaa spekuloida pojan mahdollista ihastumista tuohon toiseen tyttöön. Seurustelen itsekin enkä voisi ikinä pettää poikaystävääni, ja tiedän että poikaystävänikin on sataprosenttisen uskollinen minulle, mutta siitä huolimatta minullakin (kyllä! :D) on miespuolisia kavereita ja ystäviä, joiden kanssa kommunikoin esimerkiksi Facebookissa. Ihan normaalia siis tuo satunnainen linkittely (ja sinun tapauksessasi kyseessä on vain yksi linkki) ja tykkääminen, sellaistahan se siellä Naamakirjassa on! :)

Vierailija

Rauhoitu. Ilmeisesti lukulomasi ja tulevat kirjoitukset pistävät sinut stressaamaan, jolloin tälläiset asiat tuntuvat suuremmilta kuin ne todellisuudessa ovatkaan.
Tenttiin lukiessa, sitä kirotessa ja sen läpäisemisestä tietenkin tykkäävät/kommentoivat kaikki saman ruljanssin läpikäyvät, eli poikakaverisi kurssikaverit. Joista osa on tyttöjä, ellei hän ole teekkari. Ja riippuen alasta, saattaa olla ettei niitä poikia kavereiksi välttämättä juurikaan ole (naisvaltainen ala). Ja eiköhän nuo tyttö-basillit sairastettu lapsena, jolloin sitä voi keskustella ihan normaalisti naistenkin kanssa, eikä heitä tarvitse ruveta välttelemään. Tämä itse asiassa on aika piristävääkin, sillä yleensä keskustelu-aiheet ovat jonkinverran erilaiset.
Mutta mikä tärkeintä: Jos minulla olisi mielessä pettäminen, en rupeaisi edes siihen viittaavaakaan huutelemaan facebookissa. Siellä kuitenkin saa laitettua kaverit eri ryhmiin, ja päättää mitä he saavat nähdä ja mitä eivät. Eli jos tuo on noin avointa, kaikki on vielä kunnossa.
Tässäpä tälläinen karvakädellisen näkökanta asiaan.

Vierailija

No ehkä sen jätkän ei ois kannattanu laittaa mitään kiusottelevia linkkejä, yllättävää sinänsä ettei se tunnu sinusta hyvältä. Olisin kyllä itsekin mustasukkainen. Kannattaa jutella asiasta poikaystäväsi kanssa. Voi olla, että tyttö on oikeasti hänelle "vain kaveri", mutta ei ole oikein että hän antaa sinulle syytä olla mustasukkainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat