Valinta kahden ystävyksen välillä

Vierailija

Asia, joka painaa mieltäni on suhteeni erääseen miespuoliseen ystävääni. Olen tällähetkellä seurustellut poikaystäväni kanssa yli vuoden ja rakastan häntä kovasti. Silti tunnen vetoa meidän molempien hyvään ystäväämme kohtaan.
Kaikki alkoi, kun menin erääseen lukioon jakson muita myöhemmin. Tutustuin poikiin ja eräs tietty henkilö, sanotaan nyt vaikka Tommi, eli nykyinen hyvä ystäväni, herätti kiinnostukseni. Tällöin hän kuitenkin seurusteli, jolloin ajattelin hänen olevan vaihtoehdoistani poissuljettu. Nautin hänen hurmaavuudestaan ja suloisuudestaan siis vain ystävänä. Tapasin myös erään toisen pojan (nykyisen poikaystäväni) nimeltään Joona, joka ei ollut meidän koulussamme. Ensisilmäykseltä ajattelin, että hänet haluan. Valitettavasti hänkin seurusteli tuolloin. Elin siis luulossa, ettei mitään voisi tapahtua.
Kuitenkin Joona erosi exästään ja minulla oli hankala suhde käynnissä oman exäni kanssa. Meillä oli Joonan kanssa pientä peliä meneillään ennen toissavuoden joulua. Uutenavuonna hän oli sairas ja olin poikien kanssa viettämässä uuttavuotta. Ilta meni aivan pieleen ja vuoden vaihtuessa aloin itkeä. Silloin Tommi otti kädestäni kiinni ja halasi. Pian hän katsoi minua pitkään silmiin ja sanoi kiitos. Senjälkeen hän suuteli minua ja sanoi olleensa minuun ihastunut siitä asti kun tulin kouluumme. Kävelimme kaupungin halki käsi kädessä ja suutelimme uudestaan.
Pian Tommi erosi tyttöystävästään. Vasta paljon myöhemmin sain kuulla, että hän oli jättänyt tytön ollakseen kanssani. Minä olin alkanut kaikkien yllätykseksi seurustella Joonan kanssa, melkein kukaan ei tiennyt minun ja Tommin jutusta. Tommi ja Joona ovat hyviä ystäviä eikä Joona tiedä että Tommin ja minun välillä on tapahtunut mitään. Olen ollut Tommin hyvä ystävä jo pitkään. Äskettäin tanssimme Wanhojen tanssit yhdessä, mistä Joona oli mustasukkainen, mutta hyväksyi sen, koska Tommi on hänen ystävänsä.
Olen huomannut tunteideni heränneen jälleen Tommia kohtaan, jos ne nyt koskaan ovat pois menneetkään. Silti rakastan Joonaa, enkä voisi edes kuvitella kertovani mitä minun ja Tommin välillä joskus tapahtui. Olen aivan sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Apuja?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat