Pettääkö mies?

Vierailija

Mies lähti inttiin tammikuussa ja oli intin alkuaikoina vielä täysin normaali (ja ennen inttiin menoa myös).

Kuukauden sisällä on kuitenkin käytös muuttunu miehelläni täysin.

Itse olen esim. näistä alkanut epäilemään, että voisi pettää:
- Ei pidä enään yhteyttä (varsinkaan lomilla)
- Pitää yhteyttä lähellä asuvaan tyttö kaveriinsa, mutta ei minuun (ollut mm. poikaystäväni ja sen kavereiden kanssa viettämässä iltaa)
- Ei ilmaise enään tunteitaan minua kohtaan esim. ei sano pitävänsä minusta tai ikävöivänsä minua.
- Jos huomautan hänelle siitä, että ei pidä yhteyttä yms. kääntää syyn aina minuun / suuttuu.
- Viimeksi kun hänet saatoin junalle, kun lähti inttiin, niin oli normaalia hiljaisempi, poissaoleva ja hyvä, että edes pusua sai, kun lähti...
- Ei myöskään sano olevansa puutteessa eikä muutenkaan kaipaa seksiä

Kerran käynyt myös niin, että kun poikaystävä on tesktaillut minun ollessani siinä vieressä, niin on tekstannut niin, että en voi nähdä kenelle viestittelee.

Eikös nämä viittaa täysin siihen, että miehelläni ois toinen nainen?

Kommentit (4)

Vierailija

:S aika paha sanoa.. Yleensä ottaen nii intistä käsin on vähän vaikeeta ketään pettää. Mutta kuinka paljon sä sit sitä näät lomilla? Ite kyllä jo huolestuisin jos mies ei enää välitä pitää yhteyttä tai ilmasta tunteita. En haluu tuhoontuomita jos kyse onkin vaan jostain muusta, esim jos sillä vaan on intissä tosi rankkaa eikä se sen takia oikeen jaksa ikävöidä kokoajan ja haluaa vaan rauhottua kavereiden kanssa. Vaikea sanoa, mutta ite en hirveesti tollasta kattelis. Voit koittaa että sen sijaan että nyt kun pelkäät menettäväs sen nii käyttäytyisit takertuvasti, nii yksinkertasesti teet niin että jos se ei pidä yhteyttä nii et sinäkään. Siinä sitte näkee kuinka paljon se susta välittää, kyllä sen pitäis jossain vaiheessa muistaa sunki olemassaolo.

Vierailija

Aluksi yritin itse pitää yhteyttä mieheeni, mutta kun se tuntu sitä niin kovasti ahdistavan, niin lupasin etten painosta enään näkemään yms.

Nyt olen ollut reilu pari viikkoa puhumatta hänelle eikä hänkään ole minuun pitänyt yhteyttä.
Lukuunottamatta yhtä tekstiviestiä, jossa kertoi kuinka kauan on vielä intissä yms.

Ja niin, ei olla nyt kolmeen viikkoon nähty ja mies ollut kuitenkin jokaisena kolmena viikonloppuna lomilla...

Vierailija

En osaa sanoa sitä, pettääkö mies, mutta joka tapauksessa toi teidän tilanne kuulostaa tosi huolestuttavalta! Mun mielestä ei ole hyvä merkki, jos ette ole yli kahteen viikkoon kuulleet toisistanne, eikä miestäsi huvita nähdä sinua lomilla. Olen itsekin inttileski, ja tiedän ettei tuo ole normaalia. :(

Mun mielestä sun kannattais nostaa kissa pöydälle, tavata sun miehes jonain viikonloppuna ja keskustella asiat halki vaikka väkipakolla. On meinaan aikamoista hulluutta elää tollaisessa suhteessa, mutta en rupea tuomitsemaan. Kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan että missä mennään, miksi hän ei ole pitänyt yhteyttä ja haluaako hän ylipäätänsä olla enää suhteessa. Jos mies on haluton puhumaan noista asioista, kannattaa sanoa suoraan, että sinulla on paha olo ja epäilet että hän pettää. Jos mies on vieläkin ihan tuppisuuna, ei ole mun mielestä mitään järkeä sietää tollaista kohtelua yhtään kauempaa.

Tämä siis on mun mielipide asiasta, en yritä vaikuttaa teidän suhteeseenne mitenkään muuten kuin nämä asiat kertomalla, ja itse teet omat päätöksesi :)

Vierailija

Samaa mieltä kuin edellinen!

On turhaa pitkittää kituvaa suhdetta, siinä kärsii molemmat.. Pitää vaan uskaltaa kysyä suoraan että miltä miehestä tuntuu (mitä kuuluu!), kaipaako hän sinua ja haluaako hän olla kanssasi.

Saattaa olla että hänelle intti on "kasvun paikka" ja hän on alkanut miettimään elämäänsä ja tulevaisuutta. Se saattaa ahdistaa ja hän saattaa olla sulkeutunut kuorensa sisään. Tosin jos miehesi bilettää muiden tyttöjen kanssa niin...

Kannattaa puhua asiat halki mahdollisimman pian!
Tsemppiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat