Mistä poikaystävä??

Vierailija

Siis mistä voi löytää poikaystävän? Mun kaikki ex:ät on ollu pettäjiä, tai epäluotettavia, sen takia täs ny sinkkuna ollaanki, kun en jaksa enää niit viikon suhteita! Siis, asun hämeenlinnas, etsin ehk noin 14,15 vuotiast? Haluun vihdoin kunnon suhteen. :/

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Miksi ihmeessä on niin tärkeää seurustella tuon ikäisenä? Kyllä sitä sinkkunakin pärjää halutessaa. Tuon ikäisenä kannattaa keskittyä enemmän kouluun ja ystäviin kuin siihen että jostakin on pakko löytää poikaystävä.

Itse seurustelin tuon ikäisenä ja suhde kesti 4 vuotta mutta kadun silti suuresti että aloin seurustelemaan silloin. Koulutyö kärsi ja ystävät kaikkosivat koska eivät kestäneet sitä että minulla on kestävä suhde.

Jos kuitenkin on pakko löytää poikaystävä niin eiköhän sitä kannattaisi koulusta tai harrastuksen parista etsiä.

Vierailija

Jos on asenteella " mitä se sulle kuuluu" niin ei varmaan kannata kirjoitella tänne ja kysellä neuvoa. Ton ikäsenä niitä "kunnon" suhteita on aika vaikee löytää. Mäkin oon sitä mieltä että keskity vaan kouluun ja kavereihin ja hyvä poikaystävä ehdokas tulee eteen jos on tullakseen.

Vierailija

Jos asia ei mielestäsi kuulu kellekään muulle, ei varmaan kannata asiasta täällä valittaa?
Ei seurustelemaan kannata alkaa seurustelun vuoksi, vaan sitten kun se oikea löytyy.. Huoh.

Vierailija

Sun ikäiselläs ei ole mun mielestä mitään kiirettä seurustelusuhteeseen, tai ainakaan vakavaan sellaiseen. Tossa iässä on mielestäni järkevämpää keskittyä enemmän muihin juttuihin kuin poikaystävän hankkimiseen. En nyt yritä sanoa viestilläni, että sulla ei saisi missään nimessä olla poikaystävää, mutta sulla on elämä vielä edessä ja aikaa seurustella vakavastikin. Ei ikinä kannata lähteä ettimään poikaystävää sillä periaatteella, että täytyy vaan olla joku. Se ihana ja oikea poikaystävä sattuu kohdalle sitten kun sen aika on, malttia kehiin!

Vierailija

Ikävä kyllä tuon ikäiset pojat saattavat olla usein hyvin lapsellisia ja harva heistä etsii mitään vakavaa suhdetta ja minä puolestaan olisin aikoinaan halunnut jonkun pidemmän suhteen jo yläasteella. Minä olin kateellinen kaverilleni, jolla oli jo ollut montakin pidempää suhdetta. Oli vaan jotenkin niin kiire aikuistua ja päästä kokemaan kaikkea. Nyt 8 vuotta myöhemmin mun on kyllä sanottava, että ei olisi kannattanut kiirehtiä, koska myöhemminkin ehtii sähläämään vakavissa suhteissa ihan tarpeeksi. Ja kaikki lyhyemmät suhteet ovat olleet vaan hyvää harjoitusta pidempiä varten.

Yleensä hyvää suhdetta ei tarvitse erikseen etsiä. Se vaan tulee vastaan. Parhaimmat suhteet ovat minulla alkaneet niin, että en ole edes etsinyt parisuhdetta, mutta poika tai mies on vain tullut elämässä vastaan jotain kautta. Itse olen löytänyt koulumaailmasta poikakavereita esimerkiksi kursseilta, joissa luokat ovat sekaisin ja joissa olen ollut parhaista kavereista erossa. Tietenkin kannattaa käydä myös diskoissa sun muissa, niissä kohtaa yleensä eri ihmisiä kuin koulupäivän aikaan.

Vierailija

Kuulostat juuri siltä, että olisit epätoivoinen. Etsit juuri siitä syystä poikaystävää, koska muillakin on ja pääsisit kerskumaan siitä muille, etkä sen takia, että oikeasti välittäisit pojasta. Tuon ikäiset harvoin ottavat seurustelun vakavasti ja huutelevat "rakastan sua" tarkoittamatta sitä.

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Siis mun mielestä sitä ei kannata edes ettimällä ettiä, se tullee vastaa ku tullee. Mikä ihmeen kiirre on alkaa seurustelee? Ite en ainakaa koulun takia oo kerenny/halunnu. Sen aika tulee ku tulee.

Vierailija

Oletko koskaan miettinyt sitä, että 14-15 vuotiaat eivät oikein koskaan etsi tosissansa mitään parisuhdetta. Se on vain sitä, että pitää näyttää muille että "hei, mulla on muija/jätkä, ent teillÄ?" - Paremmuus ei oo mtn.

Se että sä haluut, sillei oo mitään välii.

Se että jätkät on sua pettäny, tai on jotain viikon suhteita, johtuu siitä että sä itse hätäilet jne, ei ton ikäset halua vakiintua. Ennemmin eletään villiä nuoruutta ja "mietitään huomista sitten huomenna." se on tätä nykyaikaa.

Kundeja tulee ja menee, mutta onko järkeä roikkua viikon suhteessa, tai joutua petetyksi?

Viisainta odottaa vain kiltisti ja jatkaa elämäänsä, ton ikäsenä kundeja nyt ei muualta tyyliin saakkuin harrastustoiminnasta, koulusta tms kaveriporukoista.

Sinua vanhempana sanon, että kiltisti kannattaa odottaa. Äläkä rupea mesoomaan yhtään mitään.

Säälittävää vinkumista jne -- hei plx, se ei toimi (:

Vierailija

oman kommentointisi perusteella annat kyllä ymmärtää että olet juuri sellainen 14-15 vuotias, mitä et väitä olevan. ja kuten muutkin on sanoneet, itsekin sanon että kyllä se löytyy, jos on löytyäkseen.

Vierailija

Voi kuule, toi sun kommenttis kertoo just sen, että sä olet just sellanen 14-15 vuotias kun mitä kiistät olevas. Sun ei tarvitse tulla kysymään neuvoa ja mielipiteitä täältä, jos omasta mielestäsi tiedät parhaiten omista tunteistas ja haluistas. Jos sä kerta tiedät niin hyvin mitä haluut ja tunnet, niin asiahan on sitten käsitelty. Et kaipaa neuvoja tai mielipiteitä ja piste :) On todella typerää tulla arvostelemaan toisia paskoiksi horoiksi, ja SE just on sitä lapsellisuutta parhaimmillaan. Me vaan kerrottiin omat mielipiteemme, joita pyysit. Älä kysy niitä vastaisuudessa jos et halua kuulla niitä :)

Vierailija

mä varmaan pyysin teilt tollasii kommenttei? "et hei, oot viel nii nuori..." "ehti myöhemmi..." JNE. en tosiaa, loppuu tääl muilki huumorintaju ku vaa teil.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat