Mitä ihmettä tää tuntee mua kohtaan?

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Mulla on ihastus, hyyyvin pitkästä aikaa. Se on aivan ihanaa <3

Olin yhdellä koululla töissä puoli vuotta ja se loppu eilen. Kyseinen henkilö on myös siellä töissä.

Me ei koskaan oikeen puhuttu toisillemme eikä mitään. Mä kuitenkin vaan jotenkin ihastuin.. Viime aikoina, jos en ole ihan kuvitellut, me ollaan vaihdettu monia katseita.. Ja se on yhtäkkii ruennu puhuu mulle enemmän.

Eilen sitten baarissa, olin siellä jo kavereitten kaa. Ootin kun kuuta nousevaa että sekin ilmestys sinne, sit se tulikin ja mä olin ihan mileissäni. Se meni tiskille, sit se oli menossa mun ohi, mut yhtäkkii halas mua. Se oli vähän humalassa kuten minäkin. Se oli aivan ihanaa, mutta myös hämmentävää kaiken tuon takia mitä kirjotin aiemmin.
Myöhemmin vielä tanssittiinkin yhdessä melko lähekkäin..

Nyt kun vaan mietin eilistä, hymyilen tosi leveesti. Vaikka se ei musta mitään haluiskaan.
Mut mitä mieltä te ootte. Mä en tiedä mitä ajatella :D

Kommentit (3)

Vierailija

Sanosin et hänkin saattais olla hieman ihastunut joten sun pitäis varmaa iha rohkeesti jutella hänelle jos sit onnistuisit häntä jossain näkemään :) ku ihmiset on juonu ni yleensä sillon ollaan rohkeempia tekee asioit ja en usko et ihan turhaa sua halas ;) ja anteeks jos on jotenkin epäselvän kuulosta oon vaan sammumispisteessä, ihan vaan väsymyksen takia.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat