Mitäs nyt? kertokaa vinkkejä miten jatkaa

Seuraa 
Liittynyt20.2.2011

Olen tutustunut yhteen jätkään netissä ja ollaan kirjoteltu muutama kuukausi ja tuntuu, että me tunnetaan jo melko hyvinkin. Sen kanssa on helppo jutella mesessä ja molemmilla on hyvin samanlaisia ajatuksia ja tuli tunne että ollaan hyvin samanlaisia persoonia.
Tapasimme ja kävimme nyt ekan kerran "kahvilla" (siis kaakaolla, kun hän sanoi heti ettei juo kahvia, hieman yllätyin tästä mutta mikäs sinä), mutta tapaamisessa tuli tunne, ettei hän ole kovin aloitekykyinen ja on vähän nössö hissukka (voi toki johtua jännityksestä mutta silti ei oikein kolahtanu tapaamisella). Itse en ole mikään hiljanen persoona ja siksi vähän jäi vaivaamaan tilanne, että mites tässä nyt edetään, jatketaanko kirjottelua vai tavataanko uudestaan. Mulla ainakin tunteet ihan sekasin, kun odotin aika paljon enemmän tapaamiselta, mutta luulen että toinen osapuoli ajatteli sen menneen hyvin... Auttakaa, mitä mun pitäs tehä?

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olette kirjoitelleet jo muutaman kuukauden, niin ehkä mies tosiaan kerkesi jo siihen tietokoneen ruutuun niin tottua, että meni ihan lukkoon tapaamisella :) itse antaisin hänelle vielä mahdollisuuden uuteen tapaamiseen. Itsekään en ole mikään hissukka, joten varmasti sanoisinkin miehelle suoraan seuraavalla tapaamisella, että ei tarvitse olla noin hermostunut :)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Ihan hyvin voi olla jännitystä, anna nyt ihmeessä toinen mahdollisuus :) Ensivaikutelmahan on kyllä tärkeä mutta ei aina oikeassa ;) Voihan olla kyse ihan vain ujoudesta. Itselle ainakin on paljon helpompaa kommunikoida puhelimessa ja netin välityksellä. Kun tapaa kasvotusten, ujous usein iskee. Eli näette vaikka vielä pari kertaa, ja voithan tosiaan sanoa suoraan että ei tarvitse olla ujo tai hermostunut ;)

Vierailija

Jos haluat jatkaa mutta mies tuntuu liian passiiviselta - syyllä ei ole väliä - niin alat olemaan vaikeammin tavoiteltava, mutta et liikaa. Anna miehen löytää sisäinen metsästäjänsä. Jos mies ei tartu koukkuun, hän ei ole sinusta kiinnostunut tai liian tyhmä tajutakseen mitä pitäisi tehdä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat