"Rakastan sinua"Miten?Millon?

Vierailija

Kauan olitte seurustelleet kun sanoitte toisillenne "Rakastan sinua"? Kumpi sanoi eka? Muistatko millainen tilanne oli?
Kertokaa muutenkin mitä nää sanat merkkaa teille :)

Kommentit (13)

Vierailija

Mun mielestä mitään tiettyä aikarajaa ei missään nimessä ole. Tietysti ymmärrän, että jos suhde on tosi tuore, voi sen sanominen pelottaa... Eihän sitä koskaan tiedä säikäyttääkö toisen. Ite oon kuitenkin sitä mieltä, että parempi katsoa kuin katua. Eli heti kun tuntuu siltä ja tilanne on oikeanlainen sen voi sanoa. Esimerkkeinä voin omalta kohdalta kertoa, että ensimmäisen kunnon poikaystävän kanssa multa meni yli puoli vuotta sanoa se, vaikka hän oli sanonut sen monta kertaa, ja hänen kanssaan olen seurustellut pisimpään. Vaikka olen nuori, voin helposti sanoa,että hän oli luultavasti elämäni rakkaus, me vaan oltiin turhan nuoria. Nykyisen kanssa multa meni taasen vain kaksi kuukautta sen sanomiseen,tosin olimme kyllä tapailleet jo pidemmän aikaa, mutta itse seurustelua oli takana vain kaksi kuukautta. Eli koskaan ei voi tietää :)

Niin ja jos sen itse lauseen sanominen pelottaa, voi koittaa kepillä jäätä sanomalla vaikka "musta tuntuu että oon rakastumassa suhun" ja katsoa miten toinen reagoi.

Vierailija

oisko ollu 2 vai 3kk päivänä leffan jälkeen meillä, makoiltii sängyssä ja jotai söpöiltii ja sitte mies alotti et "mä......" ja ei uskaltanu sanoo ekana loppuu, sit siit tuli leikkimieline kinastelu et kumpi sanoo ekana ja minähän sen sit sanoin, ja mies toisti heti perässä:) kruunas kyl koko sen illan ja muistan sen varmasti ikuisesti =)

Vierailija

8kk seurustelua, eikä vieläkään mitään. Lähentymistä tietenkin vaikeuttanut armeija, jossa mies on ollut vähän alle 8kk.. Mutta samaa mieltä, parempi katsoa kuin katua =)

Vierailija

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa muutaman päivän vajaa 4kk, ja muutama viikko sitten vaihdettiin ensimmäisen kerran rakkaudentunnustukset. Tutustuttiin poikaystäväni kanssa kesällä kun hän oli jo aloittanut intin, ja alettiin seurustella syksyllä. Ei olla siis ikinä seurusteltu ilman "kolmatta pyörää" eli inttiä, ja ollaan aina nähny vain viikonloppusin. Oon tiennyt jo jonkin aikaa, että oon rakastunut poikaystävääni, mutta pari viikkoa sitten hempeiltiin ja söpöiltiin sängyllä (joka on siis aika tyypillistä meille :D), ja sitten nää maagiset sanat vaan purkautu mun suusta. Poikaystävänikin totesi rakastavansa minua samana iltana, ehkä kaksikymmentä minuuttia myöhemmin :)

Vierailija

Olimme seurustelleet viikon verran kun avomieheni kertoi rakastavansa mua. Itse sanoin muutamaa viikkoa myöhemmin rakastavani häntä. Nyt olemme seurustelleet vähän vajaa vuoden. Olemme kuitenkin tunteneet toisemme lähes kuusi vuotta ja ihastuimme toisiimme jo silloin joten se vaikuttaa paljon siihen että tuli rakkauden tunnustukset todella nopeasti suhteen alettua.

Vierailija

Olimme tapailleet/seurustelleet muutaman kuukauden (vaikea sanoa missä vaiheessa tämä muuttui oikeaksi seurusteluksi, ehkä vasta sitten, kunmuutimme yhteen.. Ta no silloin sovittiin asiasta sanallisesti, vaikka sitä ennenkin olimme jo kauan periaatteessa seurustelleet...) kun tunnustin rakkauden hätäpäissäni, kun meillä oli kriisi. Olin tiennyt sen jo aiemmin, mutta en ollut vielä halunnut sitä sanoa sitä ennen. Se muuttikin asioita silloin parempaan suuntaan. Tämän jälkeen meni pari kuukautta, kun mies sanoi sen. En odottanut niin nopeasti tunnustusta häneltä.

Vierailija

Haha :) olen tapaillut miestäni 7kk (1kk lukuunottamatta). Ja vasta tasan viikko sitten tunnustimme vasta että tykkäämme toisistamme.. o_0 outoa? kyllä... Kait minä oikeasti rakastan häntä, mutten sitä hänelle sano :p hänellä näyttää olevan muutenkin sitoutumiskammo jne.... odotan innolla sitä päivää kun mies sanoo minulle nuo maagiset sanat :)

Vierailija

:D Mekin ollaan oltu yhessä 7 kk. Mun poikaystävä sano jo parin viikon jälkeen että on rakastumassa muhun. Vaikka se ymmärs että se oli mulle liian aikasta niin kyllä se sen ehti sanoa monta kertaa ennen kun mä tulin siihen pisteeseen joskus parin kuukauden kohalla.. ja nykyään mies on sitä mieltä että rakastu muhun melkein heti :D Kai sen saa ite sanoa millon vaan, mutta pitää olla kärsivällinen ja antaa toisen sanoa se sillon ku siltä itestään tuntuu :)

Vierailija

^^ Näinpä, jokainen sanoo sitten, kun oikeasti siltä tuntuu. Munkin mies on ollut hieman sitoutumiskammoinen tosiaan, joten sen vuoksi en erityisemmin edes odottanut niitä sanoja. Muutenkin eteneminen tapailusta seurusteluun tapahtui melko rauhallisesti..

Vierailija

Ollaan oltu yhes nyt melkein 1v 4kk ja tossa 1v 3kk kohdalla mulle tuli vasta semmonen tunne, että ehkä mä nyt rakastan tota. Suhteen alussa, eli noin vuosi sitten poikaystäväni sanoi jo rakastavansa minua, mutta itse muistutin hänelle, että ihastuminen on eri asia kuin rakastuminen. Sen jälkeen en noita sanoja ole kuullut ja ehkä hyvä niin. Ei sillä oikeastaan edes oo väliä, millä nimellä sitä tunnetta kutsutaan kun toisestä tykätään todella paljon. Ehkä sille ei edes löydy sanoja.

Vierailija

Poikaystäväni sanoi tämän minulle viime perjantai-lauantai välisenä yönä. :) Ollaan seurusteltu vähän yli 2kk, mutta juttua on ollut jo kesästä asti. :D Hän siis sanoi tämän kun pötkötin hänen kainalossaan. :) Tilanne oli suloinen ja intiimi(?). :D Hämmästyin noista sanoista hyvin paljon, ja meni hetki kunnes sanoin hänelle saman takaisin. :D

Vierailija

Olemme seurusteleet poikaystäväni kanssa puolitoista vuotta huomenna. Hän sanoi minulle ensimmäistä kertaa rakastan sinua ystävänpäivänä ruusun ja sydönsuklaarasian kanssa.
"Tiedätkö mitä tarkoittaa kukkaiskielellä yksi tulipunanen ruusu?"
Minä vaa tyhmänä totean, että en muista. Mieheni kuiskaa korvaan:
"Minä rakastan sinua."

Minä itse sanoin kauan aikaa sitten, varmaan vuoden seurustelun jälkeen kun mies oli armeijassa. Mietin eroa, koska en jaksanut armeijan tuomaa painetta välillämme. Ehkä pari päivää oltiin puhumatta toisillemme, kun laitoin viestiä (kun sille ei voi soittaa ku tiettynä aikana päivästä ja sillon oli aamu) että en voi erota ihmisestä, ketä rakastan, tulkoot intti väliin tai ei.

Meille molemmille rakkaus on valtavan suuri asia, ihmiseen ei voi rakastua ensi silmäyksellä, se on vaan suurta ihastumista. Rakkaus tulee aikanaan, eikä sitä saa huudella kaikille vaan sanaa pitää varjella. Aikarajaa ei ole, milloin sen saisi sanoa, mutta en usko kenenkään, ainakaan nuoren ihmisen, voivan sanoa rakastavansa toista täysillä, jos on seurustellut vain pari viikkoa. Jollekkin aikuiselle, joka tietää tasan tarkkaan miltä itsestään tuntuu, kun on rakastunut eikä ihastunut, voi sanoa nopeamminkin rakastavansa.

Vierailija

Olimme olleet yhdessä vain pari viikkoa kun hän snoi sen ensimmäisen kerran.
Olimme hänen luonaan katsomassa elokuvaa, elokuvan loputtua istuin hänen syliin kasvot vastakkain ja suutelimme, sitten hän sanoi "musta tuntuu et mä oon rakastumas suhun". Olin aivan taivaassa. :) sitten muutama viikko myöhemmin kerroin rakastavani häntä. :) sen jälkeen meni taas hetki ennen kuin uskalsi kertoa sen uudellen, niillä painavilla sanoilla joilla tarkoitetaan jotain suurta. olemme seurustelleet nyt yli vuoden:) en alkusi tiennyt miltä rakkaus tuntuu mutta nyt tiedän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat