Biseksuaalisuus

Vierailija

Haluaisin kuulla biseksuaalien tarinoita. Että milloin tajusitte pitävänne naisistakin ja oliko se teille itsestäänselvää aina, vai varmistuiko asia vasta oltuanne naisen kanssa?

Kysyn tätä siksi, että olen seurustellut mieheni kanssa noin kaksi vuotta ja parisuhteeni on hyvä ja olemme tänä vuonna muuttamassa yhteen. Suunnittelemme myös paljon tulevaisuutta.
En silti pääse miettimästä, millaista olisi olla naisen kanssa. Ennen miehen tapaamista ajattelin monta vuotta olevani lesbo, mutta jotenkin hän vain sai minut vieteltyä.

En siis ole ikinä edes suudellut naista kunnolla.

Ajatukseni heräävät lähinnä satunnaisesti seksiä harrastaessa, kun en ole jotenkin yhtään mukana ja ajattelen vain, ettei minua kiinnosta mikään hänen miehen vartalossaan ja jotenkin ärsyttää kaikki hänessä. Niin ei kuitenkaan ole läheskään aina ja yleensä jossain vaiheessa innostun itsekin.

En tiedä, osaako kukaan auttaa, mutta olisi kiva kuulla jotain mielipiteitä. Heterotkin saavat toki yrittää auttaa.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Itse tajusin olevani bi-seksuaali 16 vuotiaana (olen nyt 21), kun ihastuin erääseen tyttöön johon tutustuin netin kautta :) Meillä oli aluksi sellasta "rakastan sua" puoliks läppää, ja sit joskus se kysy et oonko mä ihan tosissani kun aloin jotain siihen jatkaa, ja sit mä tajusin olevani ihan tosissani :) Tästä jutusta nyt ei kuitenkaan tullu mitään koska kyseinen tyttö/nainen on hetero, vaikka kyseinen ihminen kertoi monesti rakastavansa minua enemmän kuin ystävänä, mutta olevansa kuitenkin hetero (kieltämistäkö?) :) Tutustuin kyseisen naisen kanssa samaan aikaan netissä myös mieheen jonka kanssa olen kohta seurustellut 3,5 vuotta. Tuohon aikaan siis luulin olevani myös lesbo, mutta tässä nykyisessäni vaan oli sitä jotain :P Joten nykyään luokittelen itseni bi-seksuaaliksi.

Itse olen suudellut monia naisia, mutta seksiä en ole varsinaisesti harrastanut naisen kanssa.

Minulla on vällillä vaiheita jolloin miehen vartalo ei kiinnosta. Toisaalta olen kuitenkin niin innoissani seksistä että olen kyllä aina mukana :) Minusta sinun ei pitäisi olla turhan huolissasi tuosta "miehen vartalo ei kiinnosta" ongelmasta, jos mietit sitä se alkaa häiritsemään vain enemmän.... Itselläni oli joskus "voinko pitää itseäni bi-seksuaalina kun en ole ollut naisen kanssa" ongelma :D mutta pääsin siitä yli ;) Ja voithan ehdottaa miehellesi kimppaa niin saisit kokeilla myös naista ;) Ja lisäänpäs vielä että olen tullut kaapista vanhemmilleni ja ystävilleni, mutta esim. töissä en ole tullut kaapista (tosin jos joku vaivautuisi katsomaan fb ryhmiä niin osaisi päätellä kyllä) :)

En tiedä saitko tästä mitään apua, toivottavasti :)

Vierailija

en ole 'kaapista tullut', eli ystäväni yms eivät tiedä..

kuitenkin luettuni tutkimustuloksen, että 80% naisita ovat oikeasti bi, olen pystynyt olemaan sinut sen kanssa. en ole siis ainoa

Tajusin jo pienenä, että naiset kiihottavat minua. rinnat eerityisesti.
myös miehet kiihottavat, vatsalihakset ja lihakset ylensäkkin.

Minulla oli ystävä, jonka kanssa suhde läheni. pienistä poskipusuista, suulle, suuteluun.. nyt ollaan kokeiltu pitkälti kaikkea. ystävyysuhde katkesi yllättäen ja nyt haluaisin toisen.. kumpikin esittää täysin heteroa nyt..

mitä enemmän asiaa olen ajatellut, sitä varmempi olen, että olen bi. kuitenkin kasvatuksen takia varmaan aina kaapissa.

Vierailija

Ongelmani on vaan pahentunut! Muutama päivä sitten seksistä ei tullut yhtään mitään eikä voinut vähempää kiinnostaa. Lähdin kesken kaiken vessaan itkemään. Olen ihan hirveä ihminen.

Kaikesta huolimatta välillä olen ihan umpirakastunut. Sekoan kohta päästäni.

Vierailija

Meinasin ensin kirjottaa että jos kerran olet rakastunut mieheesi (sinä ne tunteesi tiedät parhaiten, vaikka tunteet voivat olla hyvinkin sekavia) niin ei ole syytä huolestua. Minullakin se kiinnostus kuitenkin vaihtelee koska kiinnostaa miehet ja koska naiset. Sitten huomasin sanan VÄLILLÄ. Mitä tarkoittaa että olet VÄLILLÄ umpirakastunut? Kuulostaa vähän siltä ettet ole varma mitä tunnet miestäsi kohtaan? Vaikka tietenkin pidemmässä suhteessa tulee niitä parempia ja huonompia kausia :)

Minusta sinun pitäisi vakavasti harkita pitäväsi jonkinlaista miettimistaukoa, että saisit kokeilla millaista on olla naisen kanssa(en tarkoita välttämättä seurustelemista, mutta suutelemista, seksiä yms). Suoraan sanottuna olen varma ettet pääse noista tuntemuksistasi eroon ennen kun olet näin tehnyt, varsinkin kun ongelmasi on mennyt vaan pahemmaksi.

Vierailija

Umpirakastuminen välillä tarkoittaa sitä, että leijun pilvissä ja saatan pitkiä aikoja vain katsella poikaystävää kun hän esim. lukee kirjaa ja ajatella, että mulla on sitten ihana täydellinen mies ja kuinka onnellinen olen, kun hänestä tulee lasteni isä ja saadaan asua yhdessä lopun elämäämme jne.

Sitten on myös niitä hetkiä, kun minua ärsyttää, että hän rakastaa minua niin paljon, mutta itse en ole yhtään varma. Silloin on inhottavaa, kun hän kertoo elämänsä parhaan päivän olleen meidän tapaamispäivä tai jotain muuta vastaavaa ja itse en osaa sanoa samaa. Tietenkin sellaisia päiviä on harvemmin. Usein sellaisia on vain silloin, kun hän on humalassa ja minä selvin päin ja kaikki hänessä ärsyttää.

Olen miettinyt, että ehkä tauko on ainoa, millä tästä voin päästä yli. Mua pelottaa, että sekoaisin kolmekymppisenä, kun alkaisin ajatella elämätöntä elämää, niin kuin ties kuinka monelle nuorena vakiintuneelle on käynyt.

Mutta ei se kyllä ole ajankohtaista vielä. Ehkä sit vuoden parin päästä, kun päästään ensin aloittamaan se normaali elämä yhdessä. Voihan olla, että sitten satunnainen umpirakastumiseni muuttuu jatkuvaksi lievemmäksi rakkaudeksi.

Vierailija

Minulle biseksuaalisuus ei ole koskaan ollut itsestään selvää, vaan olen aina ikäänkuin kieltänyt sen. Olen kyllä jo teini-ikäisenä ihastunut muutamaan kaveriini, mutta sinnikkäästi hoin olevani hetero. Olen seurustellut ja harrastanut seksiä vain miesten kanssa, mutta jollain tapaa en ole koskaan saanut samanlaista yhteyttä miehiin.. Naisia olen kyllä suudellut.

Vasta viime vuonna lopullisesti myönsin olevani bi, kun huomasin ihastuvani ja tuntevani järisyttävää vetoa naispuoliseen kaveriini. Kerroin muutamalle kaverilleni, että epäilen olevani biseksuaali.
Samastuin tilanteeseesi täysin, sillä myös minä seurustelen tällä hetkellä ihanan miehen kanssa. Välillä olen umpi-ihastunut, välillä hän taas suorastaan ällöttää. Ajatukset ja tunteet on ihan sekaisin, sillä toisaalta taas menen tästä naispuolisesta kaveristani sekaisin intensiteetillä joka on niin paljon vahvempi kuin milloinkaan miestäni kohtaan..

Vierailija

Ihanaa kuulla, että joku ymmärtää täysin tilanteeni! Oletko sä kauankin seurustellut sen miehen kanssa ja aiotko olla hänen kanssaan loppuelämäsi? Vai harkitsetko jotain taukoa tms.?

Vierailija

Mulla on ollut ihan samanlaisia ajatuksia. Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa ja yhdessä ollaan oltu jo yli kaksi vuotta. Hän on mielestäni maailman ihanin ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Haluan viettää hänen kanssaan koko loppu elämäni. Ainakin luulen niin. Ollaan suunniteltu jo loppuelämä yhdessä ja kaikki on ihanaa. Kuitenkin välillä mietin, että koska tunnen välillä vetoa myös naisiin, jäänkö jostain paitsi jos en kokeile. En kuitenkaan halua menettää miestäni, mutta tuntuu, että mietin lopun elämääni että miltä se olisi tuntunut naisen kanssa.

Nyt ei ole ihan hetkeen tullut tuollaisia tuntemuksia, mutta tossa kuukausi sitten oli tosi paha jakso kun tuntui etten vaan tiiä. Puhuin siitä kyllä miehelleni. Hän oli todella ymmärtäväinen, vaikka tottakai se häntä häiritsi että sanoin ehkä haluavani kokeilla olla naisen kanssa ja että haluaisin varmistaa sen että olenko bi vai enkö. Juttelimme asiasta ja jotenkin pääsin siitä yli. Nykyään tulee sellanen kokeilunhalu aina silloin tällöin mutta ei niin usein kuin ennen. Ehkä se johtuu siitä, että tiedän haluavani olla mieheni kanssa sillä rakastan häntä ja hän on tärkein ihminen elämässäni. Silti olisi hienoa tietää olenko bi vai enkö.. Vaikeaa.

Vierailija

No oikeastaan tuo tilanne kuulostaa aika samalta kun itselläni oli pari vuotta sitten. Ja, olen sitämieltä että itse ratkaisin ongelmani täysin väärällä tavalla. Suosittelen kuitenkin pitämään taukoa, sillä muuten ajatukset naisista tulee aina olemaan mielessä.

Vierailija

Samanlaisia ajatuksia täälläkin. En ole varma olenko bi vai en.

Tajusin jo teininä että tytöt kiinnostaa ainakin seksimielessä jonkin verran enemmän kuin pojat. Naisen vartalo on mielestäni kaunis ja paljon eroottiempi kuin miehen vartalo. Pidän kuitenkin myös miehiä seksikkäinä, vaikkakin ihan eri tavalla. Tykkään tuntea itseni pienekis naiseksi voimakkaan miehen rinnalla.

Fantasioin enemmän naisista, mutta tosielämässä en ole ikinä tuntenuut mitään muuta kuin ystävyyttä naisia kohtaan. Saatan kiinnittää huomiota naisen vartaloon, mutta ajatus naisen kanssa seurustelusta tuntuu vieraaltaa ja ehkä jopa hieman vastenmieliseltä.

En ole ikinä kokeillut suutelua tai seksiä naisen kanssa, joten en tiedä tuntuisiko se jotenkin paremmalta. Seksistä miesten kanssa on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Joistakin miehistä en kiihotu yhtään (vaikka kyseessä olisikin hyväkroppainen komistus) ja toiset taas saattavat viedä jalat alta. Olen ollut monesti varpaita myöten rakastunut mieheen. Seurusteluakin on takana monta vuotta. Kuitenkin takana on myös monta seksikertaa, jolloin seksi ei oikein ole tuntunut miltään ja on tullut useasti mietittyä että jospa olenkin lesbo, kun on yhä useammin tullut ajateltua naisia siinä mielessä. Toisaalta seksi miehen kanssa on taas ollut intohimoista ja olen ollut varma että olen hetero.

Naiset kiinnostaa fantasioissa, mutta tosielämässä haluan olla vain miesten kanssa. Haluan mennä naimisiin, ostaa talon ja tehdä vauvoja miehen kanssa. Ei ole mitään parempaa kuin miehen iso syli johon käpertyä iltaisin. Olenko nyt sitten bi vai hetero, vaiko jotain siitä välimaasosta? Mene ja tiedä..

Vierailija

Tajusin olevani biromanttinen (olen a) siinä 20-vuotiaana. Nyt olen 22. Aluksi luulin, että olen suvaitsevainen hetero, sitten mietin että oho, taidan olla bi kun olen katsonut että naiset ovat hyvännäköisiä ja voisin harrastaa ehkä seksiä heidän kanssaan. No, meni jonkin aikaa, ja vasta nyt täysin ymmärrän, että olen biromanttinen aseksuaali. Eli ei hirveesti seksi kiinnosta, ei etenkään miesten kanssa.

Pariin tyttöön olen ihastunut, yhden kanssa olin treffeillä, mutta ei siitä mitään tullut. Olen seurustellut kerran miehen kanssa, mutta se ei kestänyt, koska en ollut vielä täysin löytänyt itseäni.

Vierailija

Mä olen myös bi, mutta en ole ikinä harrastanut seksiä naisen kanssa, vain suudellut. Nyt kun olen sinkku, olen alkanut miettiä, miten voisin päätyä sellaista kokeilemaan? Mistä sellaisia harmittoman kokeilunhaluisia tyttöjä löytää? Hiukan offtopic, mutta tulipahan vaan mieleen, kun täällä tuntuu olevan muita vastaavissa tilanteissa :)

Vierailija

Noh, ikäähän siis oli semmoinen 12-13 (uskokaa tai älkää), kun ensimmäisen kerran tyttöön ihastuin. Ei siinä sitten mitään, asia oli heti itsestään selvä ja olin alusta asti sen kanssa ihan sinut. Ensimmäinen kontakti tytön kanssa tuli sitten 15-vuotiaana eli en tarvinnut seksikokemusta yms. ennen asian "varmistumista".

Nykyään olen kai enemmän lesbo kuin bisse, koska molemmat vakavat suhteeni (aiempi 2,5v ja nykyinen kuukautta vailla 1v) ovat naisen kanssa. Ikää on nyt 19vuotta ja miehen kanssa olen kokeillut käsipeliä yms. mutta se ei tunnu yhtään miltään. Ajatus esimerkiksi siitä, että ottaisin mieheltä suihin, on nykyään lähinnä ällöttävä eikä muutama suutelukokemuskaan ole juuri innostanut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat