Liukkarit

Vierailija

Hello!

Ongelmani on, etten kostu tarpeeksi ja kaipaan liukkarivinkkejä.
Eli millasia tuotteita ootte käyttäneet? Miten? Miten kys. mössöt ylipäätään toimii? Niitä on ilmeisesti silikoni ja vesipohjasia, ja erikseen miesten ja naisten versioita?! Mitä eroa liukuvoiteella ja liukastingeelillä?
Kiittoos vastauksistanne.

t. Absolutely tietämätön

Kommentit (8)

Vierailija

Mä en ite tarvi yleensä, mut kerran käytin ihan vaan vaseliinia kun ei mitään muuta ollu saatavilla. Miehen suu kostuttaa yleensä tarpeeks jos tarvis on :D

Vierailija

ollaan mun poikaystävän kans käytetty Durexin Play massage 2 in 1 geeliä ja tykätty molemmat! ei haise juuri miltään mutta maku on aika kamalan makea ja.. yäk!, joten en suosittele koskemaan huulin ko tuotetta :DDD
Durexia saa varmaa kaikisra ruokakaupoista, cittarit, prismat, alepat yms eikä ole edes kallis. alle 15e. :)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Me poikaystävän kanssa ollaan käytetty aquaglide merkkistä liukkaria, se oli halvin silloin seksikaupassa, 13e (200ml). Toimii, mutta haisee hieman epämiellyttävälle. En kyllä ole maistanut :D

En tiedä mitä eroa liukuvoiteella ja liukastingeelillä on, mutta kyllä naisillakin ihan toimii perus liukkarit.

kysyit että "Miten kys. mössöt ylipäätään toimii?" niin sitä vaan levitetään pimpan suulle ja munaan tai jompaan kumpaan, miten tykkää. Sen jälkeen ei satu vaikka ei olisi yhtään kiihottunutkaan.

Vierailija

Muutaman kerran olen käyttänyt Slippery Stuffia, mutta se homma ei tunnu oikein miltään liukkarin kanssa. Ennemmin annan alussa vähän kirpasta kuin käyttäisin voidetta.

Vierailija

olemme poikaystäväni kanssa käyttäneet protex merkkistä liukuvoidetta. se on vesipohjainen, väritön, mauton ja hajuton.
se on helpottanut, koska minulla oli sama ongelma.
laitamme voidetta aluksi ja välillä lisäämme sitä jos on tarvetta
en tiedä onko tämä naisten vai miesten. yhteiseen hyvään tarkoitettua ja toimii! eikä maksakkaan kuin muutamia euroja (alle 5e muistaakseni)

Vierailija

Me tilattiin just netistä semmoista mansikkaista 4 in 1-geeliä ihan lähinnä vaan uudeksi piristykseksi seksiin. Toimii kyllä ihan loistavasti! ;) Sitä voi käyttää liukkari-ominaisuuden lisäksi myös hieronnassa - eikä makukaan ollut loppujen lopuksi hullumpi.. Maksoi muistaakseni 14 e hotlipsin verkkokaupassa. Ainiin! Se lämpenee iholla puhalluksesta, joten sai aika kivoja fiiliksiä aikaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat