vesipiippu

Vierailija

Oon 17v ja olin yksissä bileissä ja siellä oli vesipiippu. Muut polttivat siinä jotain hiiltä. Itse en polttanut sitä, koska en tiennyt miten se vaikuttaa. Joten mitä tämä hiili on jota poltettiin ja miten se vaikuttaa?

Kommentit (2)

Vierailija

Vesipiipussa poltetaan makutupakkaa (niitä on kanelin, mintun, eucaluptyksen jne.. makuisia). Tuo hiili-poletti on siinä vain tuon tupakan polttamiseen. Tupakka on tuon hiilipoletin päällä, ja kun piipusta imaistaan, se "hehkuttaa" tuota hiilipolettia -> tupakka palaa ja tätä savua imaistaan (kuten normi tupakkaa), tosin savu kulkee veden läpi. Mutta ihan hyvä, ettet polttanut mitään, ellet ollut varma mitä siinä oli. Lisäksi alle 18-v. EI saa polttaa edes tupakkaa.
Mutta vastauksena kysymykseesi: Jos siinä tosiaan oli vain tuollainen hiilipoletti, niin he luultavastikin hegittelivät vain vesihöyryä, jos sitäkään.

Vierailija

Tuskinpa siinä oli pelkkä hiili. Yleensä se makutupakka on folion tai muun vastaavan alla, joten et tainnut vain kiinnittää siihen huomiota. Vesipiippu on paljon terveellisempää kuin tupakka, mutta tietenkin silti epäterveellistä. Jos et ole koskaan tupakoinut, se vaikuttaa samalla tavalla kuin tupakka, eli alkaa vähän päästä heittää ja voi tulla huono olo. Edes satunnaiselle tupakoitsijalle ei kuitenkaan tule mitään vaikutuksia, ellei pidempää aikaa polttele.

Mutta siis ei ole mitään myrkkyä. Itse rakastan vesipiippua ja poltan makutupakkaa aina jos jossain on mahdollista. Heti kun on mahdollisuus ostaa vesipiippu itselle halvalla, aion ostaa, vaikka normitupakoinnin lopetinkin jo kauan sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat