Varattu mustasukkainen mies...

Vierailija

Eli tapasin tossa muutama kuukausi sitten miehen ollessani koulun pääsykokeissa tällä nykyisellä asuinpaikkakunnallani (asuin tuolloin vielä muualla) ja tapasin sitten erään todella kivan miehen, jolta tosin löytyi sormus sormesta... No vietettiin sitten unohtumaton yö hotellihuoneessani. Tämä mies oli ensimmäinen, jonka kanssa mulla oli todella voimakasta kemiaa seksissä. Molempia harmitti se, että asuin tuolloin vielä muualla vaikka olin tosin muuttamassa samalle paikkakunnalle muutaman kuukauden kuluttua ja sovittiin sitten että ollaan yhteyksissä ja aletaan sitten pitämään hauskaa enemmän kun muutan. Tässä ei nyt siis ole kyse mistään sellaisesta jutusta, missä mies sanoo jättävänsä vaimonsa yms yms.. vaan sovittiin vaan, että pidetään hauskaa.

No pidettiin sitten yhteyttä ja jostain syystä tämä mies oli jotenkin todella omistushaluinen/mustasukkainen minusta. Hän tiesi, että minulla on elämässäni eräs mies, josta kovasti pidän ja jonka kanssa haluaisin jotain enemmänkin (tosin mitään enempää en tule koskaan saamaan) ja ei tykännyt yhtään tästä asiasta vaan selitteli että "Ei tästä meidän hommasta koskaan tuu mitään, jos sä jatkat juttua sen kanssa" tms... Kerran sitten olin ollut baarissa kavereideni kanssa ja kun hän kyseli miten iltani meni ja tapasinko ketään niin vastasin sitten ihan totuuden, että tuli törmättyä erääseen vanhaan hoitoon ja vietettyä yö sen kanssa niin tämä varattu herra sitten siihen reagoi kiukkuisesti näin: "Sulla tuntuu noita juttuja riittävän".

No kyllä aikaa meni vähän eteenpäin ja kerran sitten tuli riitaa ihan pienestä mitättömästä asiasta ja siitä sitten lähti kunnon alamäki ja juttu alkoi viiletä, varsinkin hänestä tuli hyvin kylmä. Aloin ajattelemaan ettei häntä kiinnosta enää ollenkaan tms... No sitten muutin tänne ja no koko ajan oli sellainen että pitäis nähdä. Mun puolelta mielenkiinto oli sammunut pikkuhiljaa kokonaan ja sitten aloin miettimään sitä että kyseinen mies on naimisissa ja mä en ole koskaan oikein tykännyt vehdata varattujen kanssa, koska se ei mun mielestä vaan ole oikein. Tajusin sitten, että en pystyisi itselleni ikinä antamaan anteeksi, jos ko. mies jäisi kiinni pettämisestä kanssani ja häneen perheensä hajoaisi, en halua olla osallinen tuollaisessa. No dumppasin sitten ko. miehen ja hän suuttui oikein kunnolla. Kuvittelin, ettei häntä kiinnosta ollenkaan oonko mä hänen elämässään vai en kun ei ollut mitään sen kummempaa kiinnostusta kuitenkaan osoittanut enää.

Heti silloin kun jäädytin homman niin välttämättä halusi keskustella asiat läpi ja no suostuin sitten juttelemaan (puhelimessa), mutta se sitten tarkoitti vaan sitä että sain kuunnella herran syytöksiä koko ajan. No meni pari päivää niin sain meilin häneltä, missä vain toisteli aika samoja asioita. Oudointa oli se, että vaistosin hänestä että häneen sattui se mitä tein... Mulla on tosi hyvä vaisto tällästen asioiden suhteen, mutta en kyllä osaa sanoa että sattuiko häneen se että meidän "juttu" on ohi vai se että se olin minä joka dumppasin hänet eikä hän minua eli ns. kävi kunnian päälle.

Eli kysymys on nyt se, että miks varattu mies on mustis/omimishaluinen kakkosnaisestaan ja miksi hän käyttäytyi noin kun dumppasin hänet?

Tästä on nyt jo melkein kuukausi aikaa, mutta jäi vain häiritsemään todella paljon...

Kommentit (2)

Vierailija

Oma kokemus elämästä on se, että ne ihmiset, jotka itse kykenevät pettämään, ovat usein jopa tavallista mustasukkaisempia. Ehkä se johtuu siitä, että he tietävät miten helppoa on pettää jäämättä kiinni.

Luultavasti mies oli myös ihastunut sinuun, ja hän loukkaantui kun "jätit" hänet. On tosiaan mahdollista, että se kävi hänen kunniansa päälle, kun jätit hänet. Mutta hienoa, että päätit uskaltaa lopettaa suhteesi tähän ukkomieheen! Monet jatkavat niin pitkään kunnes jäävät kiinni.

Vierailija

Valitettavasti se voi olla niin, että tasa- arvo ei oikein toteudu kuitenkaan tässä asiassa. Usein kuitenkin miehille suodaan enemmän vapautta suhdeasioissa. Hyvin kuvaavaa juuri tuo, että sinun olisi ikään kuin pitänyt sitoutua pelkässä seksisuhteessakin olemaan vain tuon yhden miehen kanssa ,ainakin hänen mielestään!!!Sen sijaan hänellä itsellä voi/ saa olla vaikka kuinka monta "pyöritettävää" saman aikaisesti. Mutta joo, varmaan ihan viisasta lopettaa suhde tuollaiseen vahtijaan ja tenttaajaan!Varmaan nimittäin jatkossakin olisit saanut tehdä tiliä miehelle jokaisesta liikkeestäsi. Suhdetta ei myöskään voi jatkaa, jos huono omatunto jatkuvasti kaivertaa siitä, että ikään kuin liikkuu "luvattomilla vesillä". Olen aivan varma siitä, että kohdallesi tulee vielä paljon sopivampiakin miehiä, joten unohda mahdollisimman pian tuo tapahtunut ja keskity tulevaisuuteen! Tsemppiä kauheasti!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat