seksin kesto 2min?!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

poikaystäväni on ihana ja välittää minusta mutta yksi juttu vähän nakertaa minua suhteessamme...
seksimme on nyt pari viimeistä kertaa kestänyt n.2-5min. poikkiseni vaikuttaa olevansa ihan suhteellisen mukana mutta homma loppuu yhtäkkiä. Sitten kysyin että mitä tapahtui niin hän vähän vaikeena sanoo että ''no fysiikkaan ei voi oikeen vaikuttaa..mä niinku laukesin jo.''
tämä on mielestäni outoa sillä en huomannut seksin aikana että hän olisi lähestnyt orgasmia tms. mutta voiko mies laueta huomaamattomastikin.? Pelottaa että hän feikkaa ja ongelma on vaikka se etten kiihota häntä.

esileikin aikana hän on aina kiihottunut ja useimmiten seksinkin aikana mutta ei ikinä ihan huippukiimaisena :D

kiitos jos voitte vastata onko tämä mahdollista / normaalia, vai onko minussa joku mitä hän ei sano

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä ihan normaalilta kuulostaa. Tosin asiaan voi vaikuttaa toisin kuin poikaystäväsi väittää. Hän voi harjoitella vähän kestävämmäksi. Tuo nimittäin kuulostaa aika masentavalta lukemalta.
Vaikka söisit pillereitä, suosittelen kokeilemaan kondomia. Yleensä se lisää kestoa miehillä.

Ja tuosta orgasmin saamisesta: ei se mene niin kuin leffoissa (tai Sinkkuelämässä), että mies huutaa hallelujaa kun tulee. Minun mieheni on hyvin hiljainen ja ääntelee varmaan vähiten juuri ennen laukeamistaan.

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

meillä on kondomi käytössä kun suht uusi 4kk suhde. kuitenkin eikös edes naamasta huomaisi jos lähestyy orgasmia? kun ei edes ilme mitenkää kummosesti muuttunu siinä loppuvaiheessa kun muka sai sen.
en tiedä voiko näin olla...vai teenkö jtn turn off:a mitä hän ei vaan sano? ihan normaalisti olen ollut päällä jne.

Vierailija

Ei näy aina naamasta. Orgasmi ja siemensyöksy voi tulle ja tulee joskus eri aikaan. Miehesi ehkä laukeaa ilman orgasmia, kuten monet nopeasti laukeavat. Tossa ylempäänä on linkki samanlaiseen keskusteluun, jos haluut tehdä jotain asialle.

Vierailija

ihan joo luulen että yleinen ongelma.. Ehdota miehellesi että pitää taukoa jos tuntuu että ei pysty enää pidättelemään :D ja tauon aikana tietenkin edistää sinun tyydyttämistäsi ;P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat