Kummalle odotan lasta?

Vierailija

oon keittäny ittelleni kunnon sopan.
elikkäs harrastin yhen pojan kaa seksii, kenet olin nähny kerran aiemmi. se oli siis yhen illan juttu eikä olla oltu yhteyksissä. no ei käytetty kortsua, mutta menkkani alko tästä viikon päästä. no sitten meni pari viikkoo ja harrastin seksiä toisen kundin kaa ilman ehkäisyä. nyt on menny yli kuukaus tästä eikä menkkoi näy. ja ne on ollu AINA säänölliset. teen testin nyt ja oon lähes varma ett oon raskaana. mutta kummalle? oon kuullu, että menkat voi tulla kerran vaik oiski raskaana tai useemmi. HELP?

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi et ole käyttänyt ehkäisyä? Aika vastuuntunnotonta käytöstä, täytyy sanoa. Onko suurin huolenaiheesi kummalle olet raskaana? Aiotko pitää mahdollisen lapsen? Jos et, niin ei kai sillä ole mitään väliä kenelle olet raskaana.

Vierailija

Ultrassa voidaan katsoa sikiön ikä tai paremminkin milloin laskettu aika on. Kun on ollu parin viikon ero yhdynnöissä niin voihan tuosta lasketusta ajasta jotain päätellä. Kannatta kertoa tuo asia sitten neuvolassa niin voit sieltäkin saada apua ajatuksillesi.

Vierailija

Ei pitäis noin vaan paneskella ympäriinsä ilman ehkäsyä. Aika vastuutonta. Miksihän et ole käyttänyt ehkäisyä? Ehkäpä halusitkin tulla raskaaksi.. Vastausta kysymykseen en osaa sanoo, mut noi edelliset kuulosti ihan fiksuilta.

Vierailija

Tämä on taas näitä "Olenko raskaana?" -kysymyksiä. Täältä on turha tulla kyselemään kummalle olet raskaana, sillä ME EMME TIEDÄ!

Vierailija

Nii, mutta sen yhen panon jälkee tuli menkat ni päättelin, että sille en ois raskaana. Nyt vasta oon paniikissa ku kuulin, että voin olla sille myös. Aion pitää lapsen, mutta haluisin että se on jälkimmäisen kundin, jonka kaa seurustelen nykyää. _Alottja_

Vierailija

No jos vaikka tekisit ensin sen testin ja selvittäisit ootko ees raskaana ennenku alat miettiä kenen se on.. Jälkimmäinen on paljon todennäköisempi vaihtoehto, ei se niin kovin tavallista oo että raskaana ollessa tulee menkat. Varsinki semmoset ihan normaalit menkat normaaliin aikaan on käsittääkseni aika harvinaisia. Niin että mee nyt ihan rauhassa tekemään se testi ja siellä neuvolassa kannattaa tietty vielä kysyä asiasta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat