Piiskaleikit

Vierailija

Onko muita piiskan ystäviä? Saan makuukammarissa säännöllisesti remmistä tai ratsupiiskasta ja vaikka se sattuu, se myös tekee niin hyvää ettei tosikaan.

Miten muut?

Kommentit (3)

Vierailija

Piiskan ystävä

Ensimmäisen kerran piiskaa vaimolta oli aivan uskomaton kokemus. Sen jälkeen olen saanut säännöllisesti raippaa, remmiä, vitsaa tai rottinkikeppiä ja ai että se tekee makeaa. Ei muuta kuin pylly paljaaksi kumarrus tuolin päälle ja pakarat piiskalla kirvelemään.

masokistimies
Vierailija

Piiskan ystävä

Ensimmäisen kerran piiskaa vaimolta oli aivan uskomaton kokemus. Sen jälkeen olen saanut säännöllisesti raippaa, remmiä, vitsaa tai rottinkikeppiä ja ai että se tekee makeaa. Ei muuta kuin pylly paljaaksi kumarrus tuolin päälle ja pakarat piiskalla kirvelemään.

Onko täällä muita samanlaisia naisia kuin sinun vaimosi?Minäkin haluan saada samanlainen käsittelö kuin sinä!

masokistimies
Vierailija

Piiskan ystävä

Onko ei täällä joku muu naisia paitsi sinun vaimoa joka on kiinnostunut käyttää samanlaisia piiskoja minun pakaroille ja redelle?Minä olen kateellinen sinua,Piiskan ystävä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat