Mies ei halua seksiä

Vierailija

En nopeasti löytänyt tälläistä ketjua,pahoittelen jos sellainen jo oli.

Mutta siis ongelmana on miehen haluttomuus. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja asuneet yhdessä jo yli 1,5 vuotta ja nyt viimeisen kolmen kuukauden ajan on seksielämä ollut lähes olematonta. Harrastamme seksiä noin kahdesti kuussa, jos sitäkään, ja yleensä akti on nopea, jolloin itse on kerkeä laueta.

Syyksi mies sanoo stressin ja koulu kiireet, jotka vievät kuulemma halut.Mies joka kerta sanoo, että tämä on väliaikaista. En jaksa enää uskoa tähän väliaikaisuuteen, vaan pelkään, että tällaisena se tulee sitten myös jatkumaan. Alussa ehdottelin, pukeuduin nätisti ja yritin vietellä, mutta ainaisen torjumisen jälkeen, en enää jaksa/viitsi, koska miehen torjuminen satuttaa ja loukkaa.

Olen yrittänyt puhua asiasta miehen kanssa, mutta yleensä se on joko yksin puhelua tai menee riitelyksi.

Mitä enää voin tehdä? Miten saan seksin takaisin suhteeseemme?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Moikka. Todella huolestuttava juttu! Tällaisiin on aina hieman vaikea vastata kun ei näe koko kuvaa hommasta. Silti tuntuu jotenkin, että tuo on todella väärin, varsinkin kun ne harvat kerrat jolloin ylipäätänsä harrastatte seksiä ovat lyhyitä, etkä itse kerkeä tulemaan.

Onko mahdollista että miehelläsi olisikin joku toinen syy, jota hän ei vain mainitse?
Mitä yleensä teette ennenkuin harrastatte seksiä, millainen on tunnelma?
Millaista seksielämänne oli ennen? Eli siis 3 kuukautta on jo jatkunut tällaisena.. Joku tossa nyt mättää ja pahasti, sillä harvoin mies seksistä kieltäytyy.. Koita järjestää teille kahdelle kunnolla aikaa niin että pystytte puhumaan.. Ei tästä tietysti paljon apua varmaankaan ole, mutta jos vaikka vastaisit noihin kysymyksiin niin koitan kyllä auttaa, jos vain osaan : ) Toivottavasti kaikki järjestyy!

Vierailija

Mies oli armeijassa viime tammikuusta lokakuuhun, joten silloin harrastimme seksiä vain viikonloppuisin miehen lomilla yleensä 2-3 kertaa viikonlopussa. Ennen inttia 3-4 kertaa viikossa.

En usko,että miehellä olisi toista naista, koska asumme yhdessä ja tiedän hänen menonsa tarkkaan ja näe hänen koulukavereitaan lähes joka päivä, ja kyllä joku mainitsisi, jos hän olisi poissa ollut (ei lintsaa koskaan).

Ainoat syyt mitä olen irti saanut tiukattua ovat juurikin nuo kiire,stressi ja niiden pohjalta sitten haluttomuus. Kun kysyin, että eikö seksi kuitenkin olisi rentouttaavaa ja vähentäisi stressiä, mies ei osannut sanoa mitään.

Seksiä edeltävä tunnelma, hmm. En enää edes kunnolla muista, mutta viime aikoina luultavastikkin niin, että mies aloittaa hiplailun kun esim katotaan tv:tä yms ja sit hän ehdottaa aikas suoraan makkariin siirtymistä. Eli ei suuresti viettele.

Ennen oli sieviä sanoja ja kuumaa viettelyä. Ehkä enemmän minun puolelta, mutta enää en yritä, koska en halua tulla torjutuksi enää.

Minua itseäni tämä tilanne stressaan ihan mielettömän paljon. Seksi nyt kuitenkin on iso osa parisuhdetta minulle. Mieskin sanoo, että onhan se tärkeää ja kun kysyn, että miksi hän ei puhu siitä,niin hän sanoo, ettei tiedä, että on kai perinteinen suomalainen mies,ei puhu ei pukaha.

Tästä seksittömyydestä on ehkä tullut noidankehä. Minä yritän ehdottaa, mies torjuu, minä en ehdota, ei harrasteta seksiä. Ja kun ei harrasteta seksiä, minä en ehdota ja niin edelleen.

Pienetkin lohduttavat sanat ja neuvot auttavat paljon. :)

Vierailija

ikävä tilanne kieltämättä, varsinki jos ei oikein tiedä sitä miehen syytä..

ite oon kyl huomannu ehk viime kuukausinen/kuukauden aikana et omaa miestäkää ei ehkä enää ihan nii paljo haluta ku aikasemmi. ja hän on viel intis nii jotenki musta tuntunu vähä kummalta. siis kyl ollaan joka vklp ainaki kerta, mut kyl vähemmä ku enne. ja ennen mun mielest se oli ns paljo innokkaampi.. oon kyl ite vähä sellane et jos huomaan et toista ei niin haluta nii montaa krt peräkkäin en tee alotetta vaan sit annan vaikka olla siihen asti kunnes toista rupee taas haluttamaan.

mut sun tapaukses jos on kestäny noin kaua ja oot puhunukki nii aika jännä :o mä kyl varmaan antaisin olla sit siihen asti et sitä alkaa oikeesti haluttamaan, näkeepähä sitten että et säkään aio kinumalla kinuta!

Vierailija

Huhhuh! Aikamoisessa noidankehässä ootte kyllä todellakin.. Minäkin mietin että kyllä se seksi ja sitä kautta myöskin orgasmi rentouttaa erittäin paljon..
Itsekkään en usko sitä että hän pettäisi, mutta voisiko olla että miehesi olisi jotenkin masentunut? Ymmärrän tuon torjutuksi tulemisen pelon oikein hyvin, ei ole kiva että on laittautunut tunti kaupalla ja suunnitellut kaikkea ja mies ei sitten kiinnitä yhtään huomiota.. Kyllä seksi on suuri osa parisuhdetta, sitä en voi kieltää itsekkään. Miten teillä sitten muuten menee?

Vierailija

Toi stressi ja kiire voi miehillä todella aiheuttaa haluttomuutta, vaikka miehet tajuiskin kuinka rentouttavaa se on loppupeleis. Omalla miehellä ainakin on niin, että jos stressi on todella kova, niin se tahtoo näkyä miehen kiihottumisessa. Tai vaikeehan se on varmaan hakee sitä tunnelmaa jos koko ajan päässä pyörii ne tekemättömät asiat ja se, että senkin seksisession aikana vois niitä tehdä alta pois. Oma mies myös sanoo sitä, että ois kiva löytää sitä rauhaa ja aikaa tunnelman kasvattamiseen. Eli yksi keino voisi olla se, että yhdessä järjestätte aikaa läheisyydelle, hellyydelle ja myös seksille! Seksin ei ole pakko olla aina niin spontaania.

Totesit myös, että olet keskustellut poikaystäväsi kanssa. Keskustele lisää, sillä sinun on saatava poikaystäväsi ymmärtämään, että seksi kuuluu parisuhteeseen vaikka himot ei olisi huipussaan! Oma miekkoseni ainakin tyydyttää minut muilla keinoin, jos hänen ei stressin takia tee mieli itse yhdyntää. Ja minusta tämä on ihan ok. Plus kummasti ne halut tuntuvat hänelläkin usein heräilevän jos hän näkee minun kiemurtelevan nautinnosta..;)

Vierailija

joooo aika erittäin tuttuja tunteita! nimim. 5 kk ilman seksiä ja asuttu yhdessä 7 kk.

Omalta mieheltäni oon kyselly paljon (ehkä liikaakin) että miksei, niin aluksi vastauksena tuli ettei hänelle seksi vaan oo niin tärkeetä, mut nyt myöhemmin se kuulemma jännittää niin paljon ku on ollu pitkään ilman.

Oon itse ihan umpikujassa tän kanssa (etenki ku seksi on ollu maailman parasta - ainaki minusta) en uskalla ottaa enää oikeen puheeksi. Ja tuntuu ettei enää oo mitään erityistä läheisyyttäkään: seksielämän kohokohta nykyään ehkä yks kielari/ 2 vk ja iltapusut .____. vetää tytön aika onnettomaksi.

Itsetunto on miinuksilla juuri noitten torjuntojen takia.

Pitäisköhän vaan koittaa olla puhumatta seksin puutteesta? Pitäiskö torjunnan tullen vaan suoraan tokasta et "no meenpä sit yksi leikkiin tonne makkariin"?

Mitään vinkkejä kellään?

Vierailija

tohru ja muutkin pitkään asian kanssa kamppailleet: ootteko koskaan harkinnu parisuhde- tai seksiterapeutteja? Koska eihän ne oikeesti oo tarkotettu pelkästää keski-ikäsille aviossa oleville pariskunnille vaan kaikille apua tarvitseville. Mun mielest pitkittyneessä tilanteessa avun hakeminen ulkopuolelta ei oo mitenkään liioiteltu juttu sillä kuten joskus aiemminkin oon todennu, suhde jossa seksi ei pelaa on pian entinen suhde..

Vierailija

Nyt on sitten seksiä taas vaihteeksi harrastettu. :D

Lueskelin seksinovelleja/kertomuksia täysin avoimesti tietokoneella ja mies kiinnostui ja molempia rupesi panettamaan ja siitä sitten siirryttiin makkariin.Pitää seurailla tilanteen kehittymistä ;P

Itse ajattelin, että kyllä miestäkin rupeaa kiinnostamaan jos minä jotain nautintoa rupean itselleni hommaamaan ja näin kävi. :P Kannattaa siis ainakin kokeilla :P

Vierailija

Oon vähän mietiskelly, et pitäiskö meidän ehkä tavallaan lopettaa seksistä puhuminen tai sen tavoitteeksi ottaminen. Tai siis tarkoitan sitä, että kun ei oikein pussaillakkaan tai mitään, ni jos mieheni ajattelee et pussailu johtaa seksiin ja se sitten ahdistaa, niin jos sovittaisiin et unohdetaan seksi joksikin aikaa ihan kokonaan ja nautitaan vaan halimisesta jne... Kuulostaako ihan pöljältä? Ajattelin, et jos itsellä ois jännitys seksin suhteen ni se, ettei olis mitään odotuksia vois helpottaa mieltä.

Vierailija

JES! Hieno homma Pawe! Tuosta se tilanne lähtee toivottavasti purkaantumaan :) Tohru. Siun kannattaa tehdä just niinkun susta itsestäsi tuntuu ja mistä luulet olevan teille molemmille hyötyä. Ei tuo pöljemmälle kuulosta ollenkaan. Kannattaa kokeilla, tekee pieni tauko varmasti hyvää, niin ettei ole sen suurempia odotuksia tms.. Onnea kokeilulle! (:

Vierailija

Me ollaan seurusteltu myös 2.5 vuotta melkeen ja asuttu siitä 2 vuotta yhdessä. Ja sama on ongelma kun sullakin.. mut meillä ei ole edes 2 kertaa kuussa vaan harvemmin :( oon myös epätoivoinen koska se on mulle hyvin tärkeä osa että tunnen itseni halutuksi ja nyt en sitä mieheltä saa. Olen yrittänyt puhua ja puhua ja niinkuin sullakin niin meilläkin tämä kiertää kehää, mä puhun ja se lupaa että yrittää saada meille aikaa ja että yrittää keksiä jotain, mikään ei silti muutu ja taas jutellaan turhaan, en enää jaksa toivoa parannusta vaan olen tosissani alkanut miettimään terapiaa ym. koska tämä alkaa olla pisteessä jossa joko seksi lisääntyy tai mä löydän tahtomattani itseni jostain muualta jossa mua haluaa joku. Todennäköisesti näin olisi jo voinut käydä jos haluaisin pelkkää seksiä, mutten halua. Haluan olla rakastamani miehen kanssa lähekkäin ja tuntea vain hänet lähelläni. Mutta mitä tässä kohta tekee kun ei mies vaan halua? :( Masentaa ja paljon. Ei tunnu pystyvän mihinkään kun stressaa tämä asia niin pahasti.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

jos joutuisisn oleen viikkoja/kuukausia ilman, olisin erittäin vittumainen. sanoisin miehelleni että jos ei sitä seksiä saa sinulta niin jostain se on saatava! mä en tosiaan jaksais tommosta.

Vierailija

Niin kun se on vähän kakspiippunen juttu. Toista kun rakastaa niin yrittää kaikkensa jotta saisi sen toimimaan mutta kieltämättä ei toinenkaan voi pihdata ja olettaa että kumppani kattelee semmosta loputtomiin. Ite ainakin miettisin niin jos olisin haluton osapuoli että antaisin väkisin välillä toiselle seksiä jottei hän ainakaan sen vuoksi vieraisiin juokse. Mut tosin mun kumppanilla tuntus olevan ongelma se ettei se edes tunnu ajattelevan koko asiaa, ei ymmärrä mua kun haluan seksiä ja ihmettelee suunnilleen että miksi sitä pitää tehdä, tunnen oloni todella typeräksi kun yritän vietellä ja mies tokaisee suunnilleen että mitä sä siinä keikut ja hinkkaat, onks sulla joku ongelma..? Kamala ajatella edes menevänsä naimisiin joskus tuon kanssa jos nyt jo on meno kun 60-vuotiailla toisiinsa kyllästyneellä avioparilla :( Huh huh.

Tietääkö kukaan yleensäkään seksiterapeuteista ja heidän vastaanotoistaan? En ole ikinä käynyt ja jollei muu auta niin otan sen puheeksi kotona. Toinen vaihtoehto on että pakotan miehen tutkimuksiin sillä lääketieteessähän tällaiset jatkuvat haluttomuudet saattavat olla merkki sairaudesta. Esim, masennus, sukuelimiin liittyvät taudit tai pahin mitä olen kuullut niin on sitten sydänvika tai kasvain. Ehkä menen omassa päässä liian pitkälle miettiessäni tällaista mutta jotakin on tehtävä!

Vierailija

hyvä pawe että edistystä on tapahtunut!! ja tsemppiä tohrulle!

...mua vähä pelottaa ja mietityttää et katooks se "kipinä" ja "syttyminen" helposti ku muuttaa yhteen samankaton alle. nimittäin poikaystävä nyt intissä ja mahollisesti jos hyvin käy niin ois ajatuksena syksystä kokeilla asua yhdess. mut mua just pelottaa se et mitä jos se kipinä katoaa kokonaan ja parisuhteest tulee enemmä semmone kämppis fiilis, ku sitä en tosiaankaan halua. mutta ehkä se on hyvä jo tiedostaa etukäteen et niin VOI käydä ja ehkä molemmat on sit innokkaampia tekemään työtä sen eteen ettei niin käy..

Vierailija

Mulla on vähän sama juttu ku Lil_M:llä. En halua pelkkää seksiä, vaan tuntea mieheni lähelläni ja tuntea oloni halutuksi. Ei siihen kukaan muu mies kelpaa :) Muaki pelottaa vähän ajatella "loppuelämäyhdessä" -ajatuksia tältä osin, mutta kuitenkin rakastan miestäni ylikaiken, joten en tahdo tällaisen asian takia erotakkaan! Kyllä tämä kärsivällisyyttä ja libidoa kasvattaa, jos ei muuta :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat