En pysy enää kärryillä...

Vierailija

Tapasin joitakin kuukausia sitten erään tyypin ja meistä tuli aika pian kavereitä. Käymme samaa lukiota ja tapaamme päivittäin. Tyyppi tuntuu hakeutuvan jatkuvasti mun seuraan. Juttelemme tosi paljon ja meillä on hauskaa.

Pari viikkoa sitten alkoi jonkin sortin flirttailu ja luulin, että tyyppi oli heti jutussa mukana. No, nyt sitten sain tietää, että se on kiinnostunt yhdestä mun kaverista. Ne on tuntenut toisensa hiukan mua aiemmin, mutta kaverini ei välitä hänestä.

Yritin ehdottaa tapaamista, muttei häm kuulema ehdi. Nyt sillä on jo jotain (ehkä vain toverillista) juttua erään toisen kaverini kanssa.

En tule loman takia näkemään häntä viikkoon, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä kun taas nähdään. Tutut on kommentoinut sitä, että olemme kuin paita ja peppu...

Onko teidän mielestä tyyppi kiinnostunut musta? Mitä se oikein pelleilee...? En oikein tajua kun sen jutut on niin ristiriitaisia...

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa vain odottaa ja näyttää että sinä ainakin olet kiinnostunut hemmosta. Hän varmasti tarttuu käteesi jossain vaiheessa, jos häntä kiinnostaa. Tsemppiä!

Vierailija

Joo kannattaa osoittaa jollakin tavalla että olet kiinnostunut. JOs tunjtuu kauhealta olla viikko erossa järjestä pineimuotoiset juhlat koulukavereiden kesken ja kutsu kundi sinne. Siellä voitte tutustua paremmin ja saat viettää sen kanssa aikaa muuallakin kuin koulussa;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat