Teatteri-harrastus? Pk-seutu ?

Vierailija

Moi!

Joo, elikkäs oisin kiinnostunu alottamaan jossain teatteriporukassa/harrastelijateatterissa yms. mut en oo oikeen löytäny mitään..? Ikää on jo 20v. :D Harrastaaks kukaan muu mitään teatterii, millasta se on ja missä?

Kommentit (1)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Mä oon itse Malmin työväennäyttämöllä Helsingissä, aloitin viime syksynä. Oon tykänny ihan mahdottoman paljon. Mitään kokemusta ei ollut aikaisemmin, mutta eipä tuo ole haitannut millään tavalla :D Meillä on älyttömän kiva porukka näytellä, kannustusta saa ja naurua löytyy joka kerta kun tavataan. Sitovaahan tämä on, meillä on tänä keväänä n. 15 esitystä joista about puolet nyt takana. Esitykset ovat torstaisin ja sunnuntaisin, ensi talvena todennäköisemmin perjantaisin ja sunnuntaiasin.

Harkkoja meillä oli kaks kertaa viikossa, keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Päivät voivat tosin vaihtua ensi vuodelle. Maksu vuodelta oli vain 20 euroa, eli ei todellakaan paha. Mitään palkkaahan emme saa mut kokemus on sitäkin rikkaampi ;)

Jos kiinnostaa, tule katsomaan esityksemme! :) Esitysajat ja paikat löytyy seuraavasta:

http://www.malmintyovaentalo.fi/10

Sivulta löytyy myös linkki, mistä näkee vähän kuin "trailerin" näytelmästämme.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat