Ammattilaisella sokerointi

Vierailija

Kokemuksia sokeroinnista ammattilaisella. Mieluiten intiimialueen sokerointia mutta muutkin sokerointitarinat käy. Mitä vaan näkökulmia asiaan otetaan vastaan, kiitos!
Onnistuiko, oliko palvelu mukavaa, käytkö useinkin, missä kävit yms? Oliko tulos sileää, kauanko pysyi, koitko paremmaksi kuin kotisheivailut?

Itellä olis brasilialainen sokerointi tiedossa ja vähän jännittää.

Kommentit (4)

Vierailija

Itse käyn Jyväskylän Golden Day Spassa kolmen viikon välein bikinirajan sokeroinnissa ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen! Ei katsi brassista aloittaa koska kipeetä se tekee, noin puolen vuoden säännöllisten käyntien jälkeen karvat ohenee sen verran paljon ettei sokerointi enää satu ollenkaan! Olen käynyt siellä nyt kolme vuotta ja välillä kokeillut muita sokerointipaikkoja mutta Golden Day Spa peittoaa ne kaikki! Ihanaa henkilökohtaista palvelua ja se tuntuu melkeen luksukselta! Kerran kävin Helsingissä sokeroinnissa jossa se oli niin liukuhihnatoimintaa että lähdin melkein itku kurkussa pois! Ei siinä mitään kyselty että sattuuko, haluutko pitää vähän taukoa yms, ilman sanan sanaakaan karvat veks ja seuraava sisää! Huhhuh!

Sokerointi ja vahaus on mielestäni loppujen lopuksi aika samanlaisia, kipu vaan tulee eri kohissa. Sokeroinnissa se sokeri levitetään vastakarvaan ja se nykii ja tuntuu aika ilkeeltä. Itse karvojen pois vetäminen ei taas satu niin paljon koska silloin kiskotaan myötäkarvaan. Vahauksessa on just päinvastoin, eli liuskat laitetaan myötäkarvaan ja vedetään vastakarvaan, joten veto sattuu paljon enemmän. Itse olen huomannut että sisäänkasvaneita karvoja tulee paljon vähemmän sokeroinnissa ja karvat ei kasva yhtä nopeasti takaisin. Paikat pysyy hienossa kunnossa noin kaksi viikkoa, sitten viimenen viikko odottelen vaan että ne kasvaa tarpeeksi että pääsee taas sokeroimaan :D

Sokerointi on tuhat kertaa parempaa kun kotisheivailu, takaisinkasvavat karvat ei kutise eikä jätä punaisia näppylöitä ja koska kuitenkin pääsee käymään kauneushoitolassa ja saa hyvää palvelua niin se tekee epämiellyttävästä ja kivuliaasta jutusta tosi mukavan ja yleellisen! Myös hygienian kannalta sokerointi on parempaa, sillä kyllä ne ammattilaiset osaa hoitaa hommansa!

Suosittelen tosi paljon kaikille enkä itse ikinä aijo lopettaa sokerointia :D

Vierailija

Moikka,

ite harkittin, että vois tota sokerointia kokeilla nyt ekaa kertaa, mutta mietin, että osaisko kukaan suositella Turussa jotain paikkaa? Tai kertoa, mihin ei missään nimessä kannata mennä?

santra

me tehdään sokerointeja ammattitaidolla ja edullisin hinnoin! ollaan siis 4 viimeisen vuoden kosmetologiopiskelijaa ja pyöritämme kauneushoitolaa Harjulla sepänkatu 3:ssa. teemme sokerointeja, myös brasseja ja muita hoitoja. meiltä saat asiakaslähtöistä palvelua eivätkä rahat mene hukkaan!

http://www.jao.fi/?Deptid=18542

linkistä löytyy hinnasto ja puhelinnumero.

tervetuloa tutustumaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat