Hiuksensa itse vaalentaneet, tarvisin neuvoja!

Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Elikkäs olen vaalentanu hiukset itse kotona ja nämä on aika hyvänväriset muuten, paitsi että latvoissa on sellasta vähän oranssihtavaa sävyä vielä. Mietinki että olisko teillä antaa joitain vinkkejä joilla tuo oranssinsävy lähtis pois? Hopeashampoota käytän jo mutta onko olemassa muita kotikonsteja?

Kiitos jos jaksatte neuvoa. (:

Kommentit (8)

Vierailija

Jos haluat oranssin pois suosittelen väriä, sillä hopeashampoohan ei vaalenna tukkaa vaan poistaa keltaisuutta (: Itse käytin Poly Blondea vielä sillon kun mulla ei ollut tätä vaalennusaineallergiaa. Jos oranssi ei ole vahva niin voipi kokeilla myös 'hellempää' esim. Loreal Recital Preferencen sävyä Helsinki (muistaakseni 10.1) tai Naturigin Platinum Blonde (10.0) jotka molemmat taittavat melko voimakkaasti tuhkaan. Toivottavasti oli jotai apua (:

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Hei, ihana olet ku vastasit! (:

Olen nyt 3 kertaa jo värjänny hiukset tuolla Schwarzkopfin Blonde-vaalennussysteemillä, (L1+)(Hiusraukat :D) ja tällä ei tunnu lähtevän oranssi pois, se ei tartu enää jo värjättyyn hiukseen. Ja olen usein kuullutki sanottavan että värillä ei voi värjätä väriä. Mutta mites tuo Lorealin Recital Preference, jos olet itse kokeillu sitä, niin oliko siitä apua? Olen myös kuullu (Olen kuullu paljon :D) että just tuhkaan taittavat värit veis aika hyvin keltasuutta/oranssia pois, mutten tosiaan ole vielä itse sellasta kokeillu.. Kai se olis nyt seuraava yritys, rankkaa on tämä blondiksi pyrkiminen. :D Mutta hei, kiitos vielä miljoonasti vastauksesta!

Vierailija

Jep eli värillä ei voi oikein vaalentaa mutta vaalennusaineella voi (eli missä on se vaalennusjauhe mukana). Muistaakseni just Poly Blondeissa on vaalennusjauhe mukana, mutta meillä kaikilla on erilaiset hiukset joten jos tuntuu että ei tartu niin ei se sitten tartu. :D ite värjäsin pari kk sitten pinkit alta pois (muuten vaalea tukka) ja jäi vähän haalean punaiseksi ja käytin tota Lorealin Helsinkiä ja lähti se punasen vivahdus pois kokonaan. Mutta shokkivärit on suoravärejä eli ne lähtee hiuksista helpommin kuin kestovärit.

Tsemppiä! (:

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Tästä voidaan siis päätellä että mun hiuslaatu on aikas v**tumainen.:D No mutta, päätin nyt sitte kevään kunniaks varata ajan kampaajalle ja saksin ronskisti latvoja pois niin lähtee aika suuri osa sitä oranssiakin sitten kerralla pysyvästi. (: Ja loppuhiuksiin mitä nyt päähän jää, nii alan kokeileen tuota Helsinkiä, toivottavasti se toimii mulle samalla tavalla ku sulle nii lähtee kaikki epämääräset non-blondi-sävyt pois. (:

Kiitti neuvoista cosmosisko!

Vierailija

Garnier Nutrisse 10.13 on tosi voimakkaasti tuhkaan taittava sävy! Minä sain sillä oranssihtavat sävyt pois ja lopputulos oli ihana tuhkanvaalea. Älä säikähdä, jos tuhkaa tulee jopa liikaa. Silloin hiukset saattaa olla violettiin taittavat tai sitten harmaat. Se kyllä lähtee muutamassa viikossa pesussa pois. Keltaisuus tai oranssisuus ei tosin enää sitten palannut vaan hiukset pysyi edelleen hyvin vaaleina. Eikä ollut hirveän rasittava käsittely hiuksillekaan, pysyivät tosi hyvässä kunnossa, siihen nähden miten voimakkaasti minunkin hiuksiani oli vaalennettu!

Vaikutusaikaa säätelemällä voit säädellä myös sen tuhkaisuuden määrää. Ehkäpä voisit laittaa latvoihin sen värin ensin, ja sitten vasta hetken kuluttua levittää kaikkialle hiuksiin?

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Olen pitänyt itse jostain syystä Garnier Nutrisse värejä jollain tavalla "mietoina" ja ajatellu ettei ne tarttuis ollenkaan mun hiuksiin mutta tuo sun kertomus kyllä nyt kertookin jotain ihan muuta! (: Voi että, nyt on pakko päästä väriostoksille äkkiä! Sellanen tuhkaan taittava väri oliskin just kiva saada. (:

Kiitos tosi paljon Ritapauliina, tuosta oli oikeasti hyötyä ku alan olla jo niin epätoivoinen näiden hiusten kanssa. :D

Vierailija

Ritapauliina! Kysyisin tuosta Garnierin väristä (: Onko se miten voimakas (tuoksu, päänahkan kutitus/kirvely tms.)? Tosiaan mulla toi vaalennusaineallergia ja yritän löytää jotain hellää vaalennusta nyt tälle juurikasvulle (en suostu luopumaan blondista!)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ritapauliina! Kysyisin tuosta Garnierin väristä (: Onko se miten voimakas (tuoksu, päänahkan kutitus/kirvely tms.)? Tosiaan mulla toi vaalennusaineallergia ja yritän löytää jotain hellää vaalennusta nyt tälle juurikasvulle (en suostu luopumaan blondista!)

Olet varmaan tietoinen, että hiusväriaineallergia voi olla hengenvaarallinen? Ja siitä huolimatta et "suostu luopumaan blondista"? Eli hiustenvärjäys on sinun mielestäsi niin tärkeä asia elämässä, että otat vaikka riskin kuolla sen takia? Oikeasti, mikä teitä ihmisiä vaivaa.....?!?!?!?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat