En pysty kiihottumaan?

Vierailija

Hei!

Mulla on aina ollut vaikeuksia kiihottua tarpeeksi. Haluan kyllä seksiä, mutta tuntuu, ettei suuteleminen tai hyväileminen saa aikaan kiihottumista. Kun poikaystäväni hyväilee sormillaan klitoristani, se tuntuu vain inhottavalta hankaukselta. Ollaan yritetty liukkariakin, mutta se hinkkauksen tunne tuntuu silti.

Kun poikaystäväni antaa suuseksiä, tuntuu jo vähän paremmalta. Mun on kuitenkin todella vaikea rentoutua, koska suuseksi alkaa tuntumaan jotenkin "liian hyvältä", ja en pysty olemaan.

En osaa neuvoa poikaystävääni, koska en tiedä itsekkään, mikä auttaisi. Itsetyydytys tuntuu täysin erilaiselta, kuin poikaystäväni tyydytys. Itse saan painaa todella kovaa, että tuntuu jossain, mutta poikaystäväni sormet/kieli tuntuu jo pienellä hipauksellakin.

Onko jotain vinkkejä, miten kiihottua/kostua paremmin ja mikä auttaa siihen ettei suuseksi tunnu liian voimakkaalta?

Kommentit (2)

Vierailija

Itselleni auttoi silmien sulkeminen, en tinnyt mitä mies tekee,ei tarvinnut "välittää hänestä" ja saatoin keskittyä tuntoaistiini

Minullakaan seksi ei ekoilla 10 kerrallakaan välttämättä tuntunut yhtään miltään, sitten kun oli hieman pidempi kestoisia ja "kokeneempia" partnereita,niin alkoi tuntua hieman.

Nyt kun seurustelen ensimmäistä kertaa, niin tuntuu taivaalliselta,lähinnä koska heitin odotukseni ja paineeni syrjään.

Keskittyisitkö liikaa ajattelemaa että "nyt minun on pakko kiihottua"? Siinä voisi olla ongelma

Vierailija

Mulla on täysin sama ongelma! olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo melkein 2 vuotta ja silti sooloseksi tuntuu välillä jopa paremmalta! Oon poikaystävällekkin tämän sanonut ja ei se häntä haittaa, tajusi heti että tietenkin mä itse tunnen paremmin että koska pitää painaa kovempaa ja koska olla hellempi sun muuta. Viime viikolla poikaystäväni sai mut ekaa kertaa laukeamaan sillä tapaa että tuntu ihan samalta kun olisin itse tehnyt!! tästä olin ite tosi yllättynyt koska kukaan aikasemmista miehistäkään ei ole tähän pystynyt! mutta se onnistu silleen että jos esileikin aikana mulla alkaa tuntua siltä että halua ite leikkiä ittelläni niin poikaystävä antaa mielellään ohjat mun käsiin ja katsoo itse vierestä leikkien ittellään. sillä tapaa hän näki miten ite teen ja tuloksena oli tajunnanräjäyttävä ylläriorgasmi!

Suuseksin kanssa mulla on kanssa sama ongelma, päässä alkaa pyöriä melkein heti enkä kestä minuuttia kaupemaa kun pitää käskeä lopettamaan kun tuntuu hassulta päässä :D Siihen meillä tepsii se, että suuseksi hoidetaan alta pois ekana, mies ei yhtään kiusottele vaan menee suoraan asiaan ja rajusti :D sillä tapaa tuun kyllä nopeasti ja kovaa, mutta kun sitä kiihottumista ei ole mitenkään aloitettu ennen suuseksiä niin sitä kestää paremmin. Tietenkin esim tauot ja reisien pusuttelu välillä auttaa kanssa, ettei hyvä tunne ole liian hyvää :D

Klitorista en anna poikaystävän edes hipaista! tai todella harvoin jos silloinkaan! mulla klitorista alkaa sattua todella nopeasti kun kiihotun ja pieninkin hipaisu tuntuu kipeältä, joten miehelle oon opettanut että klitoriksen ympärillä jos sormilla tai kielellä leikkii niin tuntuu mulle ainakin paljon paremmalta! tai sitten jos poikaystävä käyttää esim yhden sormen sijasta kämmentä tai neljää sormea yhdessä (jos tajuatte mitä tarkoitan :D) silloin se tunne tulee laajemmalta alueelta eikä tunnu yhtä hankaavalta tai epämiellyttävältä.

Kauhee esseehän tästä tuli! :D noh sellasta vielä että itse kiihotun eniten silleen että en mieti asiaa ollenkaan! esim kun annan miehelle suuseksiä kiihotun kaikista eniten! ehkä siksi ettei silloin kauheasti ehdi itseään miettiä ja stressata että kostuuko paikat vai ei :D

kantsii vaan kokeilla yhdessä kaikenlaista ja esim yrittää miehelles opettaa miten itse tyydytät ittees niin toivottavasti asia sillä paranee! turha seksin suunnittelu kantsii myös jättää pois koska silloin on aikaa panikoida ja stressata siitä että kiihottuuko vai ei! jos se on spontaania niin chäänssit kiihottua on paljon paremmat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat